به سیستم مشاوره پزشکی  دکتر محمد جباری فوق تخصص کلیه و مجاری ادراری خوش آمدید.

 

شما بیمار عزیز می توانید پرسش خود را مطرح و یا حتی فایل مدارک پزشکی خود را پیوست قرار دهید. همچنین برای مشاهده پرسش و پاسخ از دکتر دیگر بیماران سوالات شایع را کلیک کنید

  • تصویر کاربر خانم یکشنبه ۳۰ خرداد ۹۵( 1 دهه پیش) تعداد بازدید: 255 مشاهده پرسش
    با سلام و عرض ادب خدمت آقای دکتر. آقای دکتر شوهر من هم دچار کم توانی جنسی هستن و هم زود انزالند . به طوری که نزدیکی ما ب طور میانگین ماهی دو بار ویا حتی کمتر میباشد.ما 5 سال ازدواج کردیم و من 35 سالمه و همسرم 36 سالش .از اول هم نزدیکی خیلی نبوده و روز ب روز هم داره بدتر میشه.ما برای درمان ب کجا باید مراجعه کنیم.دیگه جوری شده ک من فکر میکردم سرد مزاج هستم ولی الان اصلا نمیدونم ک مشکل از کیه .واین نداشتن نزدیکی خیلی تو روابطمون تاثیر منفی گذاشته.چون همسرم اصلا عاطفی و اهل محبت کردن نیس و فقط اندکی در نزدیکی ما هم آغوشی و محبت داریم و بر عکس من فوق العاده احساسی و عاطفی هستم .لطفا ب من کمک کنید
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری یکشنبه ۳۰ خرداد ۹۵( 1 دهه پیش)
      سلام
      قبل از هر چیزی نیاز به مشاوره ی خانواده و شیوه ی همسرداری برای هردوی شما بویژه همسرتان نیاز هست و در کنارش همسرتان توسط ارولوژیست معاینه شده و در صورت نیاز آزمایش دهند
  • تصویر کاربر احمد یکشنبه ۳۰ خرداد ۹۵( 1 دهه پیش) تعداد بازدید: 240 مشاهده پرسش
    باسلام وخسته نباشید خدمت آقای دکتر
    برای جراحی پرده بیضه بیمار را بیهوش میکنند یا بی حس؟
    چه مدت زمان بعدازعمل جراحی محل جراحی خوب میشود
    آیا نیاز به استراحت مطلق بعداز عمل هم هست؟؟
    آثار بخیه بعدازعمل می ماند؟
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری یکشنبه ۳۰ خرداد ۹۵( 1 دهه پیش)
      سلام
      برای جراحی پرده بیضه بیمار را بیهوش میکنند یا بی حس؟……………………….هر دو امکانپذیر است
      چه مدت زمان بعدازعمل جراحی محل جراحی خوب میشود………………………۲ هفته
      آیا نیاز به استراحت مطلق بعداز عمل هم هست؟؟………………………………به هیچ وجه
      آثار بخیه بعدازعمل می ماند؟…………………………در حد کم
  • تصویر کاربر محمد یکشنبه ۳۱ مرداد ۹۵( 9 سال پیش) تعداد بازدید: 311 مشاهده پرسش
    جناب اقای دکتر من ۱۶سالم هست و حدود سه سال متوجه شدم ک یک توده ای به اندازه گردو یکم از بیضه هام بزرگ تره ک در بعضی از اوقات متغیر در بالای بیضه سمت راستم به وجود اومده که طی این چند سال یکم بزرگ تر شد مکان دقیق این توده در لوله ی متصل به بیضه سمت راسته که در این یک سال اخیر متوجه شدم که محتوای داخل کیسه بیضه هام حرکت های چرخشی و رفتو بگرشتی نصبت به هم دارن. اقای دکتر خواهش میکنم کمکم کنیدو منو از ترسو حراس در بیارین از خوابو خوراک افتادم بعد از خوندن این مطلب اگه مشکلی هس راهنمایی کنین لطفا و راه درمانو بگین
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری یکشنبه ۳۰ خرداد ۹۵( 1 دهه پیش)
      سلام
      سونوگرافی از بیضه ها انجام دهید
    2. تصویر کاربر محمد سه شنبه ۱ تیر ۹۵( 1 دهه پیش)
      دکتر چه دکتری باید رفت.


      راهنمایی یا اطلاعات میشه بیشتر بدین من میترسم برم پیش دکتر از جراحی میترسم از بستری شدن میترسم.

      اطلاعاتی کع در این مورد میدونین رو بگین لطفا چون طبق مقاله نوشته بود اگر توده به بیضه ها نچسبیده باشد و در کیسه بیضه باشد مشکلی نیست و از خوش خیمیه و برای من هم این توده در کیسه بیضه و در همون رگ ها و لوله هایی که از بالا به سمت بیضه رامتصل میکنه است و اصلا به بیضه ها نچسبیده و جزءیی از رگ هاست.


      امکانش هست گره مره ای چیزی باشه ؟


      خیلی میترسم لطفا کمکم کنید
    3. تصویر کاربر محمد سه شنبه ۱ تیر ۹۵( 1 دهه پیش)
      دکتر چه دکتری باید رفت.


      راهنمایی یا اطلاعات میشه بیشتر بدین من میترسم برم پیش دکتر از جراحی میترسم از بستری شدن میترسم.

      اطلاعاتی کع در این مورد میدونین رو بگین لطفا چون طبق مقاله نوشته بود اگر توده به بیضه ها نچسبیده باشد و در کیسه بیضه باشد مشکلی نیست و از خوش خیمیه و برای من هم این توده در کیسه بیضه و در همون رگ ها و لوله هایی که از بالا به سمت بیضه رامتصل میکنه است و اصلا به بیضه ها نچسبیده و جزءیی از رگ هاست.


      امکانش هست گره مره ای چیزی باشه ؟


      خیلی میترسم لطفا کمکم کنید
    4. تصویر کاربر دکتر محمد جباری یکشنبه ۳۱ مرداد ۹۵( 9 سال پیش)
      سلام
      جای نگرانی نیست و بهتر است معاینه شوید
    5. نمایش سایر 3 پاسخ
  • تصویر کاربر میثم یکشنبه ۳۰ خرداد ۹۵( 1 دهه پیش) تعداد بازدید: 282 مشاهده پرسش
    با سلامـو خسته نباشید

    جوان ۲۷ساله هستم حدود ۷.۸ سالی است ک بیضه سمت چپم نصف بیضه سمت راست است.البته ضربه شدیدهم خوره ولی دردی ندارم مشکلی برایم پیش نمی اید؟
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری یکشنبه ۳۰ خرداد ۹۵( 1 دهه پیش)
      سلام
      نه مشکلی پیش نمیاد
  • تصویر کاربر عباس یکشنبه ۳۰ خرداد ۹۵( 1 دهه پیش) تعداد بازدید: 243 مشاهده پرسش
    باسلام چند مشکل دارم که خیلی اذیتم میکنه با وجود اینکه دکتر هم رفتم هنوز جواب نگرفتم
    1. یکی دوشاخه بودنه ادرار که دکتر واسم نوار مثلانه نوشت بعدش گفت مثانه ت پر کاره و یه سری دارو نوشت اما خوب نشدم … چکار باید بکنم ؟
    2.یکی هم که اعصابمم ریخته بهم و خیلی زندگیم رو مختل کرده چکه کردن ادرار و اومدن یه مایعی از مجرای ادرار که منی نیستش و بعدا ها با نگاه کردن بهش متوجه میشم … آقای دکتر خواهشا راهنمایی کنید بخدا خیلی اذیت میشم
    ممنونم ازتون
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری یکشنبه ۳۰ خرداد ۹۵( 1 دهه پیش)
      سلام
      بدون بررسی های کامل امکان پاسخگویی نیست
درحال دریافت اطلاعات

 به راحتی از طریق تلگرام سوالات خود را از دکتر بپرسید و در سریعترین زمان ممکن پاسخ خود را دریافت کنید

کلیک کنید