به سیستم مشاوره پزشکی دکتر محمد جباری فوق تخصص کلیه و مجاری ادراری خوش آمدید.
خاموش کردن V.P.N
لطفا برای پرداخت حتما ف.ی.ل.ت.ر ش.ک.ن V.P.N خود را غیر فعال کنید.
شما بیمار عزیز می توانید پرسش خود را مطرح و یا حتی فایل مدارک پزشکی خود را پیوست قرار دهید. همچنین برای مشاهده پرسش و پاسخ از دکتر دیگر بیماران سوالات شایع را کلیک کنید
لیست پرسشها (58,599 پرسش)
فراهانی دوشنبه ۱۷ خرداد ۹۵( 1 دهه پیش) تعداد بازدید: 443 مشاهده پرسش
باسلام پسری 21 ساله هستم که به شدت شهوتی هستم و حدود 6 سال است خودارضاعی میکنم و هربار خواستم ترک کنم موفق نشدم میخوام با کمک دارو ترک کنم که شنیدم قرص های مثل فیناستراید سیتالوپرام 20 و سیپروترون استات کاهش دهنده شهوت است لطفا یه قرص برای کاهش شهوت به مدت 40 روز معرفی کنیدکه بعداز 40 روز که ترک کردم قرص مصرف نکنم و عوارض کم وقابل برگشت داشته باشه وضمنا من ریش و سبیلم پرپشت نیست عوارضش توقف رشد ریش و سبیل نباشه !!!
و دوم اینکه من التم 14 سانت هست میخوام بدونم واقعا با تمرینات پنیمور میتونه باعث افزایش طول در دراز مدت بشه اخه خیلی ازش تعریف میکنن !!1
با تشکر از شما-
دکتر محمد جباری
دوشنبه ۱۷ خرداد ۹۵( 1 دهه پیش)
سلام
بهتره با روانپزشک مشورت کنید و سرخود دارو مصرف نکنید
-
- با سلام
من جوانی 32 ساله هستم 2 بار سابقه عفونت پروستات دارم که با دارو علایم رفع شد. چند وقت پیش با درد خفیف نوک الت و سپس در بین بیضه و مقعد اقد ام به سونوگرافی کردم
دکتر گفت اندازه پروستات 15 و نرمال ولی یه کیست توی اون هست . خواستم بدونم درمان با دارو هست یا جراحی؟
ممنون از سایت خوبتون-
دکتر محمد جباری
دوشنبه ۱۷ خرداد ۹۵( 1 دهه پیش)
سلام
کیست پروستات نیاز به درمان ندارد
-
- با سلام ايا اين دانه هاي قرمز رنگ مي تواند زگيل باشد ؟!
مجرد هستم و رابطه واژني نداشتم
٢٥ ساله
استخر و سونا زياد ميروم و به دليل شلوار تنگ كشاله هاي پام زياد عرق ميكند و عكس متعلق به كنار كشاره پام روي ناحيه تناسلي است
ايا جوش زيرپوستي يا عفونت ريشه مو مي تواند باشد !؟-
دکتر محمد جباری
دوشنبه ۱۷ خرداد ۹۵( 1 دهه پیش)
سلام
این ها فولیکولیت یا همان عفونت ریشه ی مو هستند
-
- Salam doktor khoda ghovat
Az emruz sobh edraram kamel khoonie va lakhteha shekle khassi ham nadaran.suzeshe kami ham daram
Lotfan rahnamaei konid-
دکتر محمد جباری
دوشنبه ۱۷ خرداد ۹۵( 1 دهه پیش)
سلام
توصیه می کنم حتما به ارولوژیست مراجعه کنید
-
- سلام آقای دکتر
وقتتون بخیر.
ببخشید من چند وقت یه بار (مثلا ماهی یک بار) به مدت نصف روز یا یه روز بیضه ی چپم درد خفیفی میگیره.
2,3 سالی هم هست که متوجه شدم که هم بیضه راستم هم بیضه چپم یه برآمدگی خاصی دارن که از حالت بیضی دقیق خارجشون کرده (که نمیدونم این طبیعیه یا نه).بیضه راستم که کلا درد نداره.
یه تستی هم که هست میگن زور بزن ببین رگهایی که روی سطح بیضه هست بزرگ میشه یا نه. من این کار رو کردم ولی ندیدم رگی بزرگ بشه.
میخواستم ببینم ممکنه من واریوسل داشته باشم؟ باید آزمایش بدم؟
آقای دکتر من متاهلم و 27 سالمه. اگه تشخیصتون واریکوسله با این سنی که من دارم درمان میشه؟
ممنون-
مخدی یکشنبه ۱۶ خرداد ۹۵( 1 دهه پیش)
سلام آقای دکتر
ببخشید خواستم یادآوری بکنم که جواب سوالمو بدید
ممنون -
دکتر محمد جباری
دوشنبه ۱۷ خرداد ۹۵( 1 دهه پیش)
سلام
بدون معاینه نمی توانم نظری بدهم بهتره توسط ارولوژیست شهرتان معاینه شوید - نمایش سایر 1 پاسخ
-
درحال دریافت اطلاعات
به راحتی از طریق تلگرام سوالات خود را از دکتر بپرسید و در سریعترین زمان ممکن پاسخ خود را دریافت کنید

