به سیستم مشاوره پزشکی  دکتر محمد جباری فوق تخصص کلیه و مجاری ادراری خوش آمدید.

 

شما بیمار عزیز می توانید پرسش خود را مطرح و یا حتی فایل مدارک پزشکی خود را پیوست قرار دهید. همچنین برای مشاهده پرسش و پاسخ از دکتر دیگر بیماران سوالات شایع را کلیک کنید

  • تصویر کاربر فراهانی دوشنبه ۱۷ خرداد ۹۵( 1 دهه پیش) تعداد بازدید: 443 مشاهده پرسش
    باسلام پسری 21 ساله هستم که به شدت شهوتی هستم و حدود 6 سال است خودارضاعی میکنم و هربار خواستم ترک کنم موفق نشدم میخوام با کمک دارو ترک کنم که شنیدم قرص های مثل فیناستراید سیتالوپرام 20 و سیپروترون استات کاهش دهنده شهوت است لطفا یه قرص برای کاهش شهوت به مدت 40 روز معرفی کنیدکه بعداز 40 روز که ترک کردم قرص مصرف نکنم و عوارض کم وقابل برگشت داشته باشه وضمنا من ریش و سبیلم پرپشت نیست عوارضش توقف رشد ریش و سبیل نباشه !!!
    و دوم اینکه من التم 14 سانت هست میخوام بدونم واقعا با تمرینات پنیمور میتونه باعث افزایش طول در دراز مدت بشه اخه خیلی ازش تعریف میکنن !!1
    با تشکر از شما
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری دوشنبه ۱۷ خرداد ۹۵( 1 دهه پیش)
      سلام
      بهتره با روانپزشک مشورت کنید و سرخود دارو مصرف نکنید
  • تصویر کاربر مهدی دوشنبه ۱۷ خرداد ۹۵( 1 دهه پیش) تعداد بازدید: 616 مشاهده پرسش
    با سلام
    من جوانی 32 ساله هستم 2 بار سابقه عفونت پروستات دارم که با دارو علایم رفع شد. چند وقت پیش با درد خفیف نوک الت و سپس در بین بیضه و مقعد اقد ام به سونوگرافی کردم
    دکتر گفت اندازه پروستات 15 و نرمال ولی یه کیست توی اون هست . خواستم بدونم درمان با دارو هست یا جراحی؟
    ممنون از سایت خوبتون
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری دوشنبه ۱۷ خرداد ۹۵( 1 دهه پیش)
      سلام
      کیست پروستات نیاز به درمان ندارد
  • تصویر کاربر سعيد دوشنبه ۱۷ خرداد ۹۵( 1 دهه پیش) تعداد بازدید: 235 مشاهده پرسش
    با سلام ايا اين دانه هاي قرمز رنگ مي تواند زگيل باشد ؟!

    مجرد هستم و رابطه واژني نداشتم
    ٢٥ ساله
    استخر و سونا زياد ميروم و به دليل شلوار تنگ كشاله هاي پام زياد عرق ميكند و عكس متعلق به كنار كشاره پام روي ناحيه تناسلي است

    ايا جوش زيرپوستي يا عفونت ريشه مو مي تواند باشد !؟
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری دوشنبه ۱۷ خرداد ۹۵( 1 دهه پیش)
      سلام
      این ها فولیکولیت یا همان عفونت ریشه ی مو هستند
  • تصویر کاربر ahmad دوشنبه ۱۷ خرداد ۹۵( 1 دهه پیش) تعداد بازدید: 342 مشاهده پرسش
    Salam doktor khoda ghovat
    Az emruz sobh edraram kamel khoonie va lakhteha shekle khassi ham nadaran.suzeshe kami ham daram
    Lotfan rahnamaei konid
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری دوشنبه ۱۷ خرداد ۹۵( 1 دهه پیش)
      سلام
      توصیه می کنم حتما به ارولوژیست مراجعه کنید
  • تصویر کاربر مخدی دوشنبه ۱۷ خرداد ۹۵( 1 دهه پیش) تعداد بازدید: 274 مشاهده پرسش
    سلام آقای دکتر
    وقتتون بخیر.
    ببخشید من چند وقت یه بار (مثلا ماهی یک بار) به مدت نصف روز یا یه روز بیضه ی چپم درد خفیفی میگیره.
    2,3 سالی هم هست که متوجه شدم که هم بیضه راستم هم بیضه چپم یه برآمدگی خاصی دارن که از حالت بیضی دقیق خارجشون کرده (که نمیدونم این طبیعیه یا نه).بیضه راستم که کلا درد نداره.
    یه تستی هم که هست میگن زور بزن ببین رگهایی که روی سطح بیضه هست بزرگ میشه یا نه. من این کار رو کردم ولی ندیدم رگی بزرگ بشه.
    میخواستم ببینم ممکنه من واریوسل داشته باشم؟ باید آزمایش بدم؟
    آقای دکتر من متاهلم و 27 سالمه. اگه تشخیصتون واریکوسله با این سنی که من دارم درمان میشه؟

    ممنون
    1. تصویر کاربر مخدی یکشنبه ۱۶ خرداد ۹۵( 1 دهه پیش)
      سلام آقای دکتر
      ببخشید خواستم یادآوری بکنم که جواب سوالمو بدید
      ممنون
    2. تصویر کاربر دکتر محمد جباری دوشنبه ۱۷ خرداد ۹۵( 1 دهه پیش)
      سلام
      بدون معاینه نمی توانم نظری بدهم بهتره توسط ارولوژیست شهرتان معاینه شوید
    3. نمایش سایر 1 پاسخ
درحال دریافت اطلاعات

 به راحتی از طریق تلگرام سوالات خود را از دکتر بپرسید و در سریعترین زمان ممکن پاسخ خود را دریافت کنید

کلیک کنید