به سیستم مشاوره پزشکی  دکتر محمد جباری فوق تخصص کلیه و مجاری ادراری خوش آمدید.

 

شما بیمار عزیز می توانید پرسش خود را مطرح و یا حتی فایل مدارک پزشکی خود را پیوست قرار دهید. همچنین برای مشاهده پرسش و پاسخ از دکتر دیگر بیماران سوالات شایع را کلیک کنید

  • تصویر کاربر علی دوشنبه ۱۷ خرداد ۹۵( 1 دهه پیش) تعداد بازدید: 271 مشاهده پرسش
    سلام خدمت آقای دکتر من دیدم مطلبتون برا مدتی پیش بود آیا هنوز هم میتوانم عکس آلتم را برای شما ارسال کنم تا متوجه شوید بیماری یا مشکلی دارم یا نه
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری دوشنبه ۱۷ خرداد ۹۵( 1 دهه پیش)
      سلام
      بله می توانید
  • تصویر کاربر محمد دوشنبه ۱۷ خرداد ۹۵( 1 دهه پیش) تعداد بازدید: 262 مشاهده پرسش
    سلام آقای دکترخسته نباشید
    بنده امشب به این موضوع یعنی پرده دار بودن آلت تناسلی برخوردکردم به تصاویر که نگاه کردم احساس کردم منم دچاره این مشکلم اما از نوع خفیفش راهه تشخیص صحیحش چیه؟
    باید به شما مراجعه کنم؟
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری دوشنبه ۱۷ خرداد ۹۵( 1 دهه پیش)
      سلام
      بله بایستی معاینه شوید
  • تصویر کاربر کسرا دوشنبه ۱۷ خرداد ۹۵( 1 دهه پیش) تعداد بازدید: 244 مشاهده پرسش
    با سلام خسته نباشید.پسرم بیضه نزول نکرده داشت که در دوماهگی نزول کرد ولی الان که چهار ماهس انگار بیضه تحریک شونده دارد خیلی وقتا ناپدید میشود…ایا درمانی دارد یا خودش به مرور خوب میشود اینجا گفتن پنج شش ماه طول میکشد ثابت شود در جایش…ممنون
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری دوشنبه ۱۷ خرداد ۹۵( 1 دهه پیش)
      سلام
      اگر بیشتر اوقات پائین است نگران نباشید فقط بایستی تحت نظر پزشک باشند
  • تصویر کاربر ali دوشنبه ۱۷ خرداد ۹۵( 1 دهه پیش) تعداد بازدید: 367 مشاهده پرسش
    سلام من یک نوجوان 19ساله هستم ویک سنگ 4میلی متری درپل میانی تحتانی کلیه چپ و چندین شن ریزه2میلی درکلیه ها دارم.خیلی وقت است گزشته اما دفع نشده است.داروهم مصرف میکنم ایا نیاز به سنگ شکن دارم وایا میتوانم روزه بگیرم.
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری دوشنبه ۱۷ خرداد ۹۵( 1 دهه پیش)
      سلام
      نیاز به سنگ شکن نیست با روزه گرفتن احتمال افزایش تعداد و سایزشان هست
  • تصویر کاربر علی دوشنبه ۱۷ خرداد ۹۵( 1 دهه پیش) تعداد بازدید: 347 مشاهده پرسش
    سلام اقای دکتر.
    اقای دکتر من بعضی وقتا احتلام یا همون شیطانی میشم ودچار درد در رگهای بیضه سمت چپ میشوم ک یکم ورم کردند این تا وقتی ادامه داره ک من دست ب التم نزنم ولی وقتی که خود ارضایی میکنم خوب میشم و رگ ها ورمشون از بین میره میخواستم بدونم مشکلم چیه ؟
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری دوشنبه ۱۷ خرداد ۹۵( 1 دهه پیش)
      سلام
      مشکلی نیست این حالت بدلیل اسپاسم طناب بیضه هست
درحال دریافت اطلاعات

 به راحتی از طریق تلگرام سوالات خود را از دکتر بپرسید و در سریعترین زمان ممکن پاسخ خود را دریافت کنید

کلیک کنید