به سیستم مشاوره پزشکی دکتر محمد جباری فوق تخصص کلیه و مجاری ادراری خوش آمدید.
خاموش کردن V.P.N
لطفا برای پرداخت حتما ف.ی.ل.ت.ر ش.ک.ن V.P.N خود را غیر فعال کنید.
شما بیمار عزیز می توانید پرسش خود را مطرح و یا حتی فایل مدارک پزشکی خود را پیوست قرار دهید. همچنین برای مشاهده پرسش و پاسخ از دکتر دیگر بیماران سوالات شایع را کلیک کنید
لیست پرسشها (58,599 پرسش)
رضا دوشنبه ۱۰ خرداد ۹۵( 1 دهه پیش) تعداد بازدید: 391 مشاهده پرسش
سلام دکتر من قبلا سوال رو ارسال کرده بودم که عکس اپلود نشده بود
مشکل من اینه که یه سری برجستگیهایی روی التم از پارسال ایجاد شده که ابتدا دوتا دونه کوچیک بود و سپس تعدادشون افزایش پیدا کرد. این برجستگی ها ملتهب نیستن درد و سوزش و خارش هم ندارند. کلا تا الان مشکلی ایجاد نکردند ولی با توجه به این که تعدادشون زیاد شده نگران شدم
من 15 سالمه رابطه هم نداشتم. بهداشت هم رعایت میکنم شدید.ولی قبل از به وجود اومدن دونه ها یه بار استخر رفتم ممکنه به خاطر اون باشه
لطفا کمک کنید که شدیدا نگران شدم
ممنون-
دکتر محمد جباری
دوشنبه ۱۰ خرداد ۹۵( 1 دهه پیش)
سلام
این ضایعات یک التهاب پوستی بی خطر هست به نام لیکن پلان و با احتمال کمتر اگزما و با داروهای موضعی بتدریج برطرف می شود. بهتر است از صابون برای شستن این ناحیه استفاده نکنید و بجاش شامپو بچه استفاد کنید
-
- سلام. نامزد من مدتی پیش با یک موتورسیکلت از پشت تصادف داشته و دکتر بهش گفته به اندام تناسلیش شوک وارد شده. از اون موقع تحت درمانه ولی چیز زیادی به من بروز نمیده و بنظر میاد نتایج مناسبی نگرفته. الان هم به علت فوت مادرش دچار افسردگی شده و سابقه مصرف قرص های افسردگی و قرص های کاهش میل جنسی هم داشته. برای قلبش هم قرص ضد انعقاد خون میخوره.
الان به من میگه احساس جنسیش از بین رفته و حسی به من نداره. خواستم بدونم با این وضعیت، مشکلش جسمیه یا روحی؟ چطور میشه حلش کرد؟ این موضوع به قدری جدی شده که ممکنه آینده ما رو به خطر بندازه
خیلی ممنون-
دکتر محمد جباری
دوشنبه ۱۰ خرداد ۹۵( 1 دهه پیش)
سلام
برای اینکه متوجع شویم منشا جسمی یا روانی دارد نیاز به بررسی هست و لذا بایستی ابتدا خودشان بخواهند که برطرف شود و حضورا به پزشک مراجعه کنند
-
- سلام آقای دکتر لطفا برای مشکل نعوظ یه دکتر توی شیراز بهم معرفی کنید
-
دکتر محمد جباری
دوشنبه ۱۰ خرداد ۹۵( 1 دهه پیش)
سلام
دکتر میرکاظمی البته آدرس یا شماره تلفنی ازشون ندارم
-
- سلام دکترجان
حال شما خوبه؟
ان شاءالله همیشه سالم و برقرار باشید
من پسرم و 36 سالمه و مجرد هستم، تقریبا سه ساله که میل جنسیم بدلایل نامشخص افت داشته (بیشتر بخاطر افسردگی بوده)
من یه آزمایش خون حول و حوش 20 روز قبل دادم که در اون میزان Testosterone من بود 5.6
آیا این میزان نرماله؟
آزمایش دیگه ایی در اسفندماه 92 دادم که در اون میزان Testosterone من بود 5.72
برای تشخیص میزان سلامت جنسی و میزان ترشح طبیعی هورمون های جنسی باید چه آزمایشاتی داد؟
مثلا در آزمایشی که در اسفند 92 دادم Prolactin من بود 5.5
این آیتن مربوط به چیه؟
برای بالا بردن سطح هورمون تستسترون بدن باید چیکار کرد؟-
دکتر محمد جباری
دوشنبه ۱۰ خرداد ۹۵( 1 دهه پیش)
سلام
من یه آزمایش خون حول و حوش 20 روز قبل دادم که در اون میزان Testosterone من بود 5.6 آیا این میزان نرماله؟…………………..بله
برای تشخیص میزان سلامت جنسی و میزان ترشح طبیعی هورمون های جنسی باید چه آزمایشاتی داد؟………….قند و جربی و تستوسترون و پرولاکتین و تست های تیروئیدی
مثلا در آزمایشی که در اسفند 92 دادم Prolactin من بود 5.5 این آیتن مربوط به چیه؟………پرولاکتین بالا هم روی میل و توان جنسی تاثیر می گذارد
برای بالا بردن سطح هورمون تستسترون بدن باید چیکار کرد؟…………………..نیازی نیست کاری کنید تستوسترون شماط طبیعی است
-
- با عرض سلام . جناب دكتر هفته گذشته دو بار سكس داشتم و الان فهميدم كه طرفم زگيل تناسلي داشته . چند روز بعد از رابطه بايد به دكتر مراجعه كنم تا صد درصد معلوم شه زگيل دارم يا نه ؟؟ برم دكتر زنان يا فقط تست پاپ اسمير بدم كافيه ؟؟ ترخدا جواب بدين سوالامو . با تشكر
-
دکتر محمد جباری
دوشنبه ۱۰ خرداد ۹۵( 1 دهه پیش)
سلام
حداقل 2 ماه بعد از رابطه بهتره هم معاینه شوید و هم تست pcr انجام دهید
-
درحال دریافت اطلاعات
به راحتی از طریق تلگرام سوالات خود را از دکتر بپرسید و در سریعترین زمان ممکن پاسخ خود را دریافت کنید

