به سیستم مشاوره پزشکی  دکتر محمد جباری فوق تخصص کلیه و مجاری ادراری خوش آمدید.

به اطلاع می رسانیم که سیستم پرسش و پاسخ در روزهای تعطیل و پنجشنبه و جمعه غیرفعال است. لطفا برای ثبت سوال، روزهای شنبه تا چهارشنبه اقدام فرمایید.

شما بیمار عزیز می توانید پرسش خود را مطرح و یا حتی فایل مدارک پزشکی خود را پیوست قرار دهید. همچنین برای مشاهده پرسش و پاسخ از دکتر دیگر بیماران سوالات شایع را کلیک کنید.

مشکل ارضایی – پرسش 221334

  • تصویر کاربر علیرضا پنجشنبه ۱۹ فروردین ۰( 3 سال پیش) تعداد بازدید: 466 بیماری های جنسی
    با سلام مدت یک هفته یا ده روزی ایست البته دو بار برام اتفاق افتاد که در موقع آمیزش دراوج ارضا نه اینکه ارضا نمی شوم بلکه یک حالت بی میلی بهم دست میدهد عرق میکنم هر کاری میکنم مثانه به حالت نعوظ در نمی آید تو این مدت حالت بی میلی هم بهم دست داده با تشکر آقای دکتر
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری پنجشنبه ۱۹ فروردین ۰( 3 سال پیش)

      سلام
      میشه بیشتر توضیه دهید؟!

جهت بهبود کیفیت پاسخ‌گویی لطفا امتیاز دهید

 به راحتی از طریق تلگرام سوالات خود را از دکتر بپرسید و در سریعترین زمان ممکن پاسخ خود را دریافت کنید

کلیک کنید