به سیستم مشاوره پزشکی  دکتر محمد جباری فوق تخصص کلیه و مجاری ادراری خوش آمدید.

 

شما بیمار عزیز می توانید پرسش خود را مطرح و یا حتی فایل مدارک پزشکی خود را پیوست قرار دهید. همچنین برای مشاهده پرسش و پاسخ از دکتر دیگر بیماران سوالات شایع را کلیک کنید

  • تصویر کاربر ام.مح سه شنبه ۱۲ خرداد ۹۴( 1 دهه پیش) تعداد بازدید: 294 مشاهده پرسش
    با سلام آقای دکتر
    21 سالمه و به این بیماری مبتلا هستم میخواستم بدونم هزینه عملش چقدره و طول مدت نقاهت به چه صورته
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری سه شنبه ۱۲ خرداد ۹۴( 1 دهه پیش)
      سلام
      3 روز نقاهت دارد هزینه بر اساس تعرفه هست مبلغ دقیق را نمی دانم
  • تصویر کاربر سینا سه شنبه ۱۲ خرداد ۹۴( 1 دهه پیش) تعداد بازدید: 327 مشاهده پرسش
    با عرض سلام
    آلتم در هنگام نعوظ رو به پایین کج میشه و من بخاطر کج بودن آلتم از برقرارکردن رابطه جنسی خجالت میکشم این مشکل مادرزادی نیس تقریبا دو سه ساله که اینطور شدم به نظرم چون آلتم رو هنگام نعوظ رو به پایین میگرفتم اینطور شده اگه راهی طبیعی برای درمان داره لطفا به من بگید در غیر اینصورت راه جراحی
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری سه شنبه ۱۲ خرداد ۹۴( 1 دهه پیش)
      سلام
      تنها راه درمان جراحی است عکس بفرست ببینم
  • تصویر کاربر مجتبی سه شنبه ۱۲ خرداد ۹۴( 1 دهه پیش) تعداد بازدید: 419 مشاهده پرسش
    باسلام حدود دوساله مبتلا به بیماری پیرونی هستم درمان دارویی جواب نداده ایا روش جدید تری وجود دارد؟شنیدم روش جدید درمان با امپول زیافلکس است ایا موجود میباشد ؟سیوال اخر شما میتوانید کمکم کنید تاوقت ویزیت بگیرم. باتشکروارادت
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری سه شنبه ۱۲ خرداد ۹۴( 1 دهه پیش)
      سلام
      می توانید از تزریق آمپول های اینترفرون یا وراپامیل استفاده کنید نه خیلی زیاد ولی کمی موثر است زیافلکس در ایران نیست
  • تصویر کاربر masarrat دوشنبه ۱۱ خرداد ۹۴( 1 دهه پیش) تعداد بازدید: 251 مشاهده پرسش
    سلام
    اقای دکترمن یک گوشت اضافه در محل ختنه گاه وجود دارد میخواستم بدونم با لیزر میشود از بین برد ؟؟ ایا هزینه ی زیادی دارد؟
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری دوشنبه ۱۱ خرداد ۹۴( 1 دهه پیش)
      سلام
      عکس بفرست ببینم
  • تصویر کاربر حسین سه شنبه ۱۲ خرداد ۹۴( 1 دهه پیش) تعداد بازدید: 466 مشاهده پرسش
    سلام
    دکتر من چندین سال بود که دانه های ریزی روی آلت تناسلیم بود و هنوزم هست ولی من حساس نبودم
    هیچ خارش و درد و سوزشی ندارم
    متخصص پوست گفت لیکن پلان هست و یک پماد ترکیبی داد که من بعد از یک هفته دچار سوزش و قرمزی شدم و دارو را قطع کردم و سوزش خوب شد
    آیا این بیماری خطرناک است
    من با توجه به نداشتن خارش و سوزش باید مجددا برای درمان اقدام کنم
    یا نه اصلا چیز مهمی نیست
    عکس را فرستادم
    ممنون میشم کمکم کنید
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری سه شنبه ۱۲ خرداد ۹۴( 1 دهه پیش)
      سلام
      درمان الزامی نیست گرچه درمان کردن بهتر است
درحال دریافت اطلاعات

 به راحتی از طریق تلگرام سوالات خود را از دکتر بپرسید و در سریعترین زمان ممکن پاسخ خود را دریافت کنید

کلیک کنید