به سیستم مشاوره پزشکی دکتر محمد جباری فوق تخصص کلیه و مجاری ادراری خوش آمدید.
خاموش کردن V.P.N
لطفا برای پرداخت حتما ف.ی.ل.ت.ر ش.ک.ن V.P.N خود را غیر فعال کنید.
شما بیمار عزیز می توانید پرسش خود را مطرح و یا حتی فایل مدارک پزشکی خود را پیوست قرار دهید. همچنین برای مشاهده پرسش و پاسخ از دکتر دیگر بیماران سوالات شایع را کلیک کنید
لیست پرسشها (17,410 پرسش)
نيما سه شنبه ۵ خرداد ۹۴( 1 دهه پیش) تعداد بازدید: 253 مشاهده پرسش
سلام و خسته نباشيد
اقاي دكتر من ١٨ سالمه
از وقتي هم كه يادمه التم رو به پايين كج بوده.از اول هم موقع نعوظ واسه اينكه معلوم نباشه و خجالت ميكشيدم اونو به سمت پايين خم ميكردم.
تا حالا رابطه اي هم نداشتم
خيلي نگرانم
عكسش رو هم ميفرستم
لطفا جواب بدين-
دکتر محمد جباری
سه شنبه ۵ خرداد ۹۴( 1 دهه پیش)
سلام
میزان انحنا زیاد نیست و نیاز به جراحی ندارد
-
- باسلام
آقاي دكتر من كجا ميتونم ژل وراپاميل تهيه كنم چون اكثر داروخانه هاي تهران تماس گرفتم نداشتن
سپاس-
دکتر محمد جباری
سه شنبه ۵ خرداد ۹۴( 1 دهه پیش)
سلام
از اطلاعات دارویی سازمان غذا و دارو سوال بفرمائید از طریق سایت شان یا تلفنی که در سایت داده اند
-
- سلام نامزدم ۲۵سالشه التش دو شاخه ست میخواستم بدونم ایا راه درمانی داره.راه درمانش چیه؟ مرسی
-
دکتر محمد جباری
سه شنبه ۵ خرداد ۹۴( 1 دهه پیش)
سلام
در صورت امکان عکس بفرستید ببینم -
زینب سه شنبه ۵ خرداد ۹۴( 1 دهه پیش)
عکسشو فعلا ندارم میخوام بدونم کلا این نوع مشکل قابل جراحی هست یا نه؟ -
دکتر محمد جباری
سه شنبه ۵ خرداد ۹۴( 1 دهه پیش)
این مشکل انواع و شدت و ضعف متفاوتی دارد لذا بر اساس هر مورد خاص می توان بحث کرد و پاسخ داد و بطور کلی نمی توان مطلبی بیان کرد - نمایش سایر 2 پاسخ
-
- سلام.لطفاجواب منوبدیدچون توخراسانم نمیتونم پیشتون بیام سه تاعکس ازازمایشام براتون میزارم لطفابگیدیدمشکلی دارم یانه ممنون
http://uupload.ir/files/xxcf_image.jpg
http://uupload.ir/files/aszz_untitled-1.jpg
http://uupload.ir/files/yfqk_untitled-2.jpg-
دکتر محمد جباری
سه شنبه ۵ خرداد ۹۴( 1 دهه پیش)
سلام
همه طبیعی هستند
-
- سلام اقای دکتر من جوانی هستم 18 ساله هستم
یه سوال واقعا روانمو بهم ریخه
اقای دکتر نمیدونم چرا التم به طوره کامل تحریک نمیشه یعنی خوب تحریک نمیشه و وقتیم تحریک میشه با کوچک ترین فشاری تا میشه
و واقعا نمیدونم مشکل دارم یا نه
البته اینم بگم که یه درصد کمی انحنا به سمت پایین داره
ودقیقا از همون جا ی خمیدگی التم تا میشه
و نمیدونم بعدا برام مشکل ساز میشه یانه؟
منظورم اینه که بعدا میتونم با همسره ایندم نزدیکی داشته باشم یانه؟
لطفا راهنماییم کنید واقعا خودمو باختم-
دکتر محمد جباری
سه شنبه ۵ خرداد ۹۴( 1 دهه پیش)
سلام
اینحالت مشکل خاصی نیست و غالبا بعد از ازدواج برطرف می شود بهتره بهش فکر نکنید
-
درحال دریافت اطلاعات
به راحتی از طریق تلگرام سوالات خود را از دکتر بپرسید و در سریعترین زمان ممکن پاسخ خود را دریافت کنید

