به سیستم مشاوره پزشکی دکتر محمد جباری فوق تخصص کلیه و مجاری ادراری خوش آمدید.
خاموش کردن V.P.N
لطفا برای پرداخت حتما ف.ی.ل.ت.ر ش.ک.ن V.P.N خود را غیر فعال کنید.
شما بیمار عزیز می توانید پرسش خود را مطرح و یا حتی فایل مدارک پزشکی خود را پیوست قرار دهید. همچنین برای مشاهده پرسش و پاسخ از دکتر دیگر بیماران سوالات شایع را کلیک کنید
لیست پرسشها (17,410 پرسش)
نیلوفر دوشنبه ۲۱ اردیبهشت ۹۴( 1 دهه پیش) تعداد بازدید: 307 مشاهده پرسش
سلام آقای دکتر
نامزد من ناتوان جنسی یا نعوظ داره از بابت این مساله خیلی نگران هستم علتش رو نمیدونم ازش خواستم به دکتر مراجعه کنه ولی به دلیل خجالتی بودن قبول نمیکنه و همیشه با قرص مشکلشو حل میکنه میشه من را تو این زمینه راهنمایی کنید یا اگه دکترمتخصص را در شهر اصفهان میشناسید معرفی کنید ممنونم.-
دکتر محمد جباری
دوشنبه ۲۱ اردیبهشت ۹۴( 1 دهه پیش)
سلام
البته اگر با قرص هم مشکل شان رفع می شود مشکلی نیست گرچه اصولا نبایستی اینگونه باشد با اینحال به یکی از ارولوژیست های اصفهان مراجعه کنید و خجالت را کنار بگذارند.
-
- سلام ،درحدود اواسط زمستان سوالي ازشماشد كه علت جمع شدن آلت تاحدي كه فقط نصف كلاهك ديده وحتي درهنگام ادرار ميبايست بادست به بيرون كشيده ميشود و جنابعالي فرموديد مربوط به سردي هواست وليكن اين مسئله در اين فصل وحتي روزهاي گرم نيز به اين حالت است لطفا راهنمايي فرمائيد. متشكرم
-
دکتر محمد جباری
دوشنبه ۲۱ اردیبهشت ۹۴( 1 دهه پیش)
سلام
سایز آلت در حالت شل به شرایط دمایی و حالات روانی فرد بستگی دارد در هوای گرم و وقتی که فرد ریلکس هست آلت شل می شود و بزرگتر به نظر می رسد و در هوای سرد و یا وقتی فرد ریلکس نیست و دچار استرس و حالاتی مشابه هست یا کمی عصبی است آلت منقبض و جمع می شود و کوتاه تر به نظر می رسد. در افراد حساس و استرسی این حالت همیشگی است.
ضمن اینکه در افراد چاق یا آن هایی که چربی اطراف آلت شان زیاد هست نیز آلت در حالت شل داخل می رود
-
- سلام خدمت شما
عکس التم در حال نعوظ از زیر انداختم براتون فرستادم.1_از نظر شما ایا اندازش نورماله ؟؟؟در حالت شل 4 سانته. 2-مقداری پوست به کلاهک و تنه چسبیده باید عمل کنم؟؟؟؟ ممنون-
دکتر محمد جباری
دوشنبه ۲۱ اردیبهشت ۹۴( 1 دهه پیش)
سلام
سایز نرماله ولی بهتره چسبندگی ها را عمل کنید -
sasan چهارشنبه ۲۳ اردیبهشت ۹۴( 1 دهه پیش)
ممنون اقای دکتر جباری. - نمایش سایر 1 پاسخ
-
- سلام لطفا جواب بدید خواهشن من16 سالم یه 4 ماه دیگه میرم 17 سال بیضه من در حالت عادی6 سانت ودر حالت نعوض 13 سانتوکلفت بودنش هم کوچیک بین 5 تا6 سانت هنوز کلفت می شودبرام خیلی مهم همیشه تو فکرشم اقای دکتر خواهشن بگو چون می خوام برم داخل ارتش مشکلی داره یا نداره
-
دکتر محمد جباری
دوشنبه ۲۱ اردیبهشت ۹۴( 1 دهه پیش)
سلام
مشکلی نداره و طبیعی است
-
- با عرض سلام و خسته نباشید.پسری 28 ساله هستم الت تناسلیم به بطرف پایین انحنا دارد (در حالت نعوذ انحنای شدید رو به پایین از بیخ) این مشکل را از بچه گی دارم .میخواستم ببینم جراحی التم چقد هزینه دارد و سایز آن چه تغییری میکند الان 16 سانت.و در اخر این جراحی با بیهوشی است یا بی حسی .ممنون میشم جوابمو بدین
-
دکتر محمد جباری
دوشنبه ۲۱ اردیبهشت ۹۴( 1 دهه پیش)
سلام
عکس بفرست ببینم که اصلا نیاز به عمل هست یا خیر
-
درحال دریافت اطلاعات
به راحتی از طریق تلگرام سوالات خود را از دکتر بپرسید و در سریعترین زمان ممکن پاسخ خود را دریافت کنید

