به سیستم مشاوره پزشکی  دکتر محمد جباری فوق تخصص کلیه و مجاری ادراری خوش آمدید.

 

شما بیمار عزیز می توانید پرسش خود را مطرح و یا حتی فایل مدارک پزشکی خود را پیوست قرار دهید. همچنین برای مشاهده پرسش و پاسخ از دکتر دیگر بیماران سوالات شایع را کلیک کنید

  • تصویر کاربر اهواز شنبه ۱۹ اردیبهشت ۹۴( 1 دهه پیش) تعداد بازدید: 285 مشاهده پرسش
    با سلام و عرض ادب
    من از وقتی یادمه آلت تناسلیم کج بود! ولی فکرمیکنم بعلت عدم اطلاعات و سن کم ، بخاطر اینکه از سن 13،14 سالگی به مدت چندسال خودارضایی میکردم این مسئله بدتر شد!!
    متاسفانه علارغم میلم مجبورم راحت تر بنویسم.من الان 25 سالمه و تاالان نمیدونستم این یه مشکل حاده و فکرمیکردم شاید طبیعیه ، تااین که بطور اتفاقی چشمم به یه نوشته کجی آلت خورد.. من هروقت بصورت پاها روی گردن(هفتی!) رابطه برقرار میکنم طرف مقابلم خیلی اذیت میشه. خودم بیشتر به این حرکت علاقه دارم ولی هیچوقت نتونستم اینطوری سکس داشته باشم چون طرفم مقابل به شدت اذیت میشه و اجازه نمیده.تاالان فکرنمیکردم مشکل از من باشه ، ولی الان دوروزه که شدیدا ناراحتم.
    امروز ساعت 6 عصر با شماره های بالا تماس گرفتم ولی کسی جواب نداد. لطفا راهنماییم کنید که چطور میتونم شما رو ملاقات کنم. چون من اهواز هستم ، فقط میخوام برای این عمل بیام و برگردم
    من یه دانشجوی تازه فارق التحصیل شده هستم ، لطفا درباره هزینه عمل و ویزیت هم برای امثال من که نمیتونن این مسئله رو با خانوادشون درمیون بذارن تا ازشون کمک بگیرن هم توضیح بدید.
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری شنبه ۱۹ اردیبهشت ۹۴( 1 دهه پیش)
      سلام
      به نظر من انحنا زیاد نیست و نیازی به عمل ندارد
  • تصویر کاربر محسن شنبه ۱۹ اردیبهشت ۹۴( 1 دهه پیش) تعداد بازدید: 301 مشاهده پرسش
    سلام دکتر خسته نباشید دکتر آلت من خمیدگی رو به پایین داره اگه میشه عکسشو ببینید نظر بدید که احتیاج به عمل هست یا خیر خیلی ممنونتون میشم اگه نظرتون رو برام ایمیل کنید با تشکر
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری شنبه ۱۹ اردیبهشت ۹۴( 1 دهه پیش)
      سلام
      خیر نیاز به عمل نیست
  • تصویر کاربر امیر شنبه ۱۹ اردیبهشت ۹۴( 1 دهه پیش) تعداد بازدید: 294 مشاهده پرسش
    پیرو سوال پیشین :
    "من 22 سال دارم و هفته پیش، مشکلی برایم پیش آمد که مدتی (حدود یک روز پس از انزال) دفع ادرار را برایم سخت کرده بود. نزد دکتری متخصص اورولوژی رفتم برای عفونت مجاری ادراری و تورم پروستات که باعث کاهش فشار ادرار هنگام دفع شده بود. باید با سونوگرافی معلوم می شد که آیا این کاهش فشار، حاصل سنگ های مجاری ادراری یا کلیه است و یا عفونت و یا حاصل بزرگ شدن پروستات. پس از مصرف آنتی بیوتیک (سفکسیم) و 4 شب مصرف "ترازوسین"، وقتی با سونوگرافی پیش دکتر رفتم، کلیه و مجاری ادراری و مثانه مشکلی نداشتند و اندازه ی پروستات "حداکثر حجم نرمال" درج شده بود. دکتر باز هم ترازوسین برایم تجویز کرد و گفت هر شب نیمی از قرص ترازوسین را بخورم. از آنجا که در برخی منابع اینترنتی ، از عوارض این دارو، ضعف جنسی، زود انزالی و … نوشته شده است، نگران مصرف آن هستم."
    و با سلام دوباره و تشکر از جواب شما
    آقای دکتر ، یک سوال دیگر هم داشتم، امروز متوجه شدم که بیضه های من پس از ارگاسم، برخلاف گذشته ، کمی بالاتر از مکان معمول خود قرار می گیرند و تقریبا به جای اینکه کاملا زیر آلت تناسلی باشند، نزدیک به قسمت زیرین در دو طرف آلت قرار گرفته اند. می خواستم بدانم آیا این چیز خطرناکی است؟ چون جایی مطالعه کردم که ممکن است چنین اتفاقی در اثر اسپاسم و انقباض یک ماهیچه در دسگاه تناسلی باشد . لازم به ذکر است آنها هر دو در یک راستا قرار گرفته اند … هنگامی که می نشینم، محل قرار گرفتن آنها نرمال است، اما وقتی ایستاده ام، آن دو کمی به سمت عقب (باسن) و بالا کشیده می شوند.
    با تشکر از زحمات شما و عذرخواهی از مزاحمت.
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری شنبه ۱۹ اردیبهشت ۹۴( 1 دهه پیش)
      سلام
      چیز خطرناکی نیست و جای نگرنی ندارد و ترازوسین را ادامه دهید
  • تصویر کاربر محمد شنبه ۱۹ اردیبهشت ۹۴( 1 دهه پیش) تعداد بازدید: 549 مشاهده پرسش
    سلام دکتر جان
    آلت تناسلی من حالت کشیدگی داره ینی پوستش جوریه که کشیدگی داره در ضمن پوست بدنم به شدت خشکله به خاطر همین روی سر آلت تناسلی دچار پارگی شده داره بیشترم میشه لطفا راهنماییم کنید.ممنون
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری شنبه ۱۹ اردیبهشت ۹۴( 1 دهه پیش)
      سلام
      پوست آلت را با پماد ویتامین آ-د مرتب چرب نگه دارید
    2. تصویر کاربر محمد شنبه ۱۹ اردیبهشت ۹۴( 1 دهه پیش)
      این حرف شما ینی پیش گیری از بیشتر شدن راهی واسه ترمیم نداره ینی؟
    3. نمایش سایر 1 پاسخ
  • تصویر کاربر سعید شنبه ۱۹ اردیبهشت ۹۴( 1 دهه پیش) تعداد بازدید: 326 مشاهده پرسش
    باسلام وخسته نباشید خدمت شما دکتر محترم
    یک سوال از خدمت شما داشتم
    من یک سالی است با نزدیکی با همسرم مشکل دارم و هرموقع می خواهیم نزدیکی کنیم آلت تناسبی من بی حال میشود و میخوابد میخاستم بدانم مشکل من از کجاست
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری شنبه ۱۹ اردیبهشت ۹۴( 1 دهه پیش)
      سلام
      غالبا کم شدن تمایلات جنسی به دلایل فکری و روانی و خستگی مفرط علت آن است البته گاهی هم علل جسمی دارد که با معاینه و آزمایش می توان به علت جسمی آن پی برد در غیر اینصورت نیاز به مشاوره روانشناسی دارد
درحال دریافت اطلاعات

 به راحتی از طریق تلگرام سوالات خود را از دکتر بپرسید و در سریعترین زمان ممکن پاسخ خود را دریافت کنید

کلیک کنید