به سیستم مشاوره پزشکی  دکتر محمد جباری فوق تخصص کلیه و مجاری ادراری خوش آمدید.

 

شما بیمار عزیز می توانید پرسش خود را مطرح و یا حتی فایل مدارک پزشکی خود را پیوست قرار دهید. همچنین برای مشاهده پرسش و پاسخ از دکتر دیگر بیماران سوالات شایع را کلیک کنید

  • تصویر کاربر الیاس دوشنبه ۷ اردیبهشت ۹۴( 1 دهه پیش) تعداد بازدید: 291 مشاهده پرسش
    با سلام خدمت شما دکتر.آلت تناسلی من بیشتر از ۴۰ درجه است.مشکلی پش نمیاد
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری دوشنبه ۷ اردیبهشت ۹۴( 1 دهه پیش)
      سلام
      معمولا خیر ولی اگر هم مشکلی بوجود آمد آنزمان عمل کنید
  • تصویر کاربر ns سه شنبه ۸ اردیبهشت ۹۴( 1 دهه پیش) تعداد بازدید: 506 مشاهده پرسش
    سلام اقای دکتر/در حالتی که الت تناسلی من شل بود با دست یه کم کشیدمش در میانه های التم تا کشیدم درد شدیدی گرفت در حد سه چار ثانیه اما بعدش التم سیخ کردم مشکلی نبود الان حساس شدم یه وقتا اون قسمت ها زیاد فشار بدم یا بازی کنم وفشار بیارم یه درد ناگهانی گاهی وقتا میگیره در حد یکی دو ثانیه من خیلی نگرانم سرخرگ یا عروق التم اسیب دیده باشه حتی دو سه بار هم سونوگرافی معمولی در حالت شل انجام دادم چیزی نبود
    1) اقای دکتر دلیل این درد ناگهانی چی بوده 2)احتمال اسیب به التم مثل زخم تونیکا یا اسیب عروقی هست
    3) من خیلی میترسم زخمی چیزی ایجاد شده اینده پیرونی بگیرم اخه شنیدم هرگونه زخم عروق یا تونیکا دراز مدت پیرونی میشه نظر شما چیست
    4) تو سونو چیز مشخص نبود روش تشخیصی دقیق تری هم هست یا نیازی نیست
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری سه شنبه ۸ اردیبهشت ۹۴( 1 دهه پیش)
      سلام
      با توضیحاتی که دادید به نظر من مشکلی ندارید و بیشتر دچار کمی وسواس فکری شده اید
  • تصویر کاربر حمید یکشنبه ۶ اردیبهشت ۹۴( 1 دهه پیش) تعداد بازدید: 286 مشاهده پرسش
    سلام آقای دکتر.خسته نباشید.ببخشید من آلتمو به خاطر انحنایی که داشت عمل کردم.ظاهرا دکتر جراح میگفت که تصحیح یا ترمیم کوردی شده آلتت.اما الان تقریبا بیست روز از عمل گذشته و از جای بخیه ها یه ماده ی زرد رنگ هر روز ترشح میشه.هر روز تقریبا 10قطره از این ماده از جای بخیه ها بیرون میاد.میخواستم علتشو بدونم.باتشکر آقای دکتر
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری یکشنبه ۶ اردیبهشت ۹۴( 1 دهه پیش)
      سلام
      بدون معاینه نمی توان نظری داد بهتره به پزشک معالج تان مراجعه و معاینه شوید
    2. تصویر کاربر حمید یکشنبه ۶ اردیبهشت ۹۴( 1 دهه پیش)
      باشه.خیلی ممنون آقای دکتر
    3. تصویر کاربر دکتر محمد جباری یکشنبه ۶ اردیبهشت ۹۴( 1 دهه پیش)
      موفق باشید
    4. نمایش سایر 2 پاسخ
  • تصویر کاربر سید یکشنبه ۶ اردیبهشت ۹۴( 1 دهه پیش) تعداد بازدید: 320 مشاهده پرسش
    با سلام و خسته نباشی به دکتر عزیز
    من ۲۶ ساله ام قدم ۱۷۵ و وزنم ۶۹ هستش. طول آلتم در حالت معمول بین ۷-۸ سانته و در حالت نقوظ بین ۱۰-۱۱ سانت. می خواستم بدونم که آیا این سایز نرماله و اگه نه چه درمانی را ترجیح می دهید. در ضمن آلتم درحالت معمولی کج نانند متمایل ب سمت چپ هس ولی در موقع نغوظ مستقیم می شود. البته خیلی مستقیم نیس ولی می تونم لا دست راستش بکنم. سوال بنده در این مورد اینست که آیا باعث نگرانی خواهد بود؟
    در ضمن برای مطمئن تر شدن ازین مورد می توانم عکسش را برایتان بفرستم.
    درآخر کمال تشکر از شما دکتر مهربان دارم و انشا الله خدا خیرتان بدهد.
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری یکشنبه ۶ اردیبهشت ۹۴( 1 دهه پیش)
      سلام
      می خواستم بدونم که آیا این سایز نرماله و اگه نه چه درمانی را ترجیح می دهید……………..این سایز نرمال هست
      سوال بنده در این مورد اینست که آیا باعث نگرانی خواهد بود؟………………..خیر مشکلی نیست
      می توانید عکس بفرستید
  • تصویر کاربر هادی یکشنبه ۶ اردیبهشت ۹۴( 1 دهه پیش) تعداد بازدید: 291 مشاهده پرسش
    عکس که گفتین بفرست.
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری یکشنبه ۶ اردیبهشت ۹۴( 1 دهه پیش)
      سلام
      عکس تار هست در ضمن بهتره دنباله سوال قبلیت عکس بفرستید
درحال دریافت اطلاعات

 به راحتی از طریق تلگرام سوالات خود را از دکتر بپرسید و در سریعترین زمان ممکن پاسخ خود را دریافت کنید

کلیک کنید