به سیستم مشاوره پزشکی  دکتر محمد جباری فوق تخصص کلیه و مجاری ادراری خوش آمدید.

 

شما بیمار عزیز می توانید پرسش خود را مطرح و یا حتی فایل مدارک پزشکی خود را پیوست قرار دهید. همچنین برای مشاهده پرسش و پاسخ از دکتر دیگر بیماران سوالات شایع را کلیک کنید

  • تصویر کاربر ندا یکشنبه ۱۶ فروردین ۹۴( 1 دهه پیش) تعداد بازدید: 299 مشاهده پرسش
    سلام آقای دکتر
    همسر من بعد از انجام نزدیکی یخورده درد تو آلتش احساس میکنه که این درد بعد از خوابیده شدن آلتش خوب میشه
    میخواستم بدونم آیا این مشکل جدی هستش؟
    باید چیکار کرد
    خیلی ممنون
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری یکشنبه ۱۶ فروردین ۹۴( 1 دهه پیش)
      سلام
      اگر توسط ارولوژیست معاینه شوند بهتر است
  • تصویر کاربر س یکشنبه ۱۶ فروردین ۹۴( 1 دهه پیش) تعداد بازدید: 443 مشاهده پرسش
    سلام
    با تشكر از پاسخ به سوال اينجانب درخصوص عدم جهش مني در هنگام خروج جنابعالي سه دليل ذكر نموده ايد كه دو تاي آنها يعني ديابت و مشكلات روحي و عصبي الحمدالله وجود ندارد خواهشمند است در خصوص تقويت عضلات پيرامون مجراي اداري راهكار اعلام فرمائيد با تشكر
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری یکشنبه ۱۶ فروردین ۹۴( 1 دهه پیش)
      سلام
      ورزش کگل انجام دهید
  • تصویر کاربر علی یکشنبه ۱۶ فروردین ۹۴( 1 دهه پیش) تعداد بازدید: 511 مشاهده پرسش
    با سلام و احترام آقای دکتر اینجانب چند ماه است که هر روز خود ارضایی می کنم. الان وقتی که انزال منی صورت می گیرد احساس سوزش در سر الت تناسلی دارم , گاهی هم در حالت عادی چند لحظه این حالت را دارم. ازمایش ادرار و کشت ادرار انجام دادم و عفونت نشان نداده و نرمال بوده در ضمن زمان ادرار کردن مشکلی ندارم. لطفا اینجانب را راهنمایی فرمایید که برای درمان چه کار کنم؟ با تشکر و سپاس فراوان.
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری یکشنبه ۱۶ فروردین ۹۴( 1 دهه پیش)
      سلام
      توصیه می کنم خودارضایی را کنار بگذارید تا بتدریج برطرف شود
  • تصویر کاربر علی یکشنبه ۱۶ فروردین ۹۴( 1 دهه پیش) تعداد بازدید: 271 مشاهده پرسش
    با سلام دوباره خدمت آقای دکتر
    ببخشید دکتر بنده دیشب سوالی ازتون پرسیدم راجب به اینکه آلت تناسلی بنده از جایی که به بدنم چسبیده به حالت رو به بالا و سفت می ایستد و شما فرمودید مشکلی پیش نمیاد میخواستم بدونم آیا دارو یا چیزی هست که باعث بشه آلت تناسلی در حالت نعوظ بجای رو به بالا، صاف باشه؟سوال دوم اینکه دلیل اینکه به حالت رو به بالا می ایستد چیه؟ممنون و سپاسگذار از لطفتون.
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری یکشنبه ۱۶ فروردین ۹۴( 1 دهه پیش)
      سلام
      دارویی ندارد. علت آن متعدد است. مثل کوتاه بودن لیگمان سوسپنسوری، انحنا ریشه آلت
  • تصویر کاربر محمدی دوشنبه ۱۷ فروردین ۹۴( 1 دهه پیش) تعداد بازدید: 1466 مشاهده پرسش
    باسلام خدمت آقای دکتر جباری
    آقای دکتر پسری دو ساله و 4 ماه دارم که تا دوسالگی بیضه اش سرجایش بود اما چند وقت پیش متوجه شدیم بیضه اش به سمت بالاحرکت کرده است، که با تشخیص دکتر جراح اطفال به سرعت بیضه سمت چپش عمل شد (اما تا پایین کیسه کشیده نشده است، به جداره وصل شده است یعنی وسط کیسه قرار دارد) و بیضه سمت راستش تحت نظر قرار گرفت که دکترش گفتند باید روزی 5 بار درمنزل چک شود اگر بیشتر اوقات بالا بود نیاز به عمل دارد. من کمی سردرگم شدم، بعد از شستشو چک می کنم بیضه پایین است، درخواب چک می کنم پایین است (اما دکتر می گویند در اثر گرما می آید پایین،که این درست نیست)، درحال حرکت و جنب و جوش چک می کنم بالا است، آقای دکتر این مسئله که هر دو بیضه اش عمل شودمن را از چندجهت نگران کرده است و چند سوال ازخدمتتان داشتم.ضمنا درسونوگرافی اندازه بیضه سمت چپ 13در 6میلیمتر واندازه بیضه سمت راست 14در6 میلیمتر بود،این بیضه ها اندازه طبیعی دارند؟
    1- بهترین زمان معاینه بیضه برای کودک چه وقتی است بعد از شستشو یا قبلش؟
    2- آیا بیضه retractile حتما نیاز به عمل دارد؟
    3- ایا اگر دو بیضه را عمل کند بعدا بچه دارمی شود، یا عمل منجر به سرطان بیضه می شود؟
    4-درجایی خواندم بیضه نزول نکرده نشان از دوجنسی بودن دارد آیا این مسئله صحت دارد؟
    5- اقای دکتر ضمنا به نظرم کیسه بیضه اش کمی از دیگر اطفال کوچکتر است؟
    6- احتمال دارد بیضه اش رشدش متوقف شود؟


    ممنون از لطفتون آقای دکتر
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری یکشنبه ۱۶ فروردین ۹۴( 1 دهه پیش)
      سلام
      سایز بیضه ها که نرمال است.
      1- بهترین زمان معاینه بیضه برای کودک چه وقتی است بعد از شستشو یا قبلش؟…………فرقی ندارد بیضه ای که retractile باشد با تحریک بالا می رود و در حالت relaxation پائین می آید اگرچه در حمام و آب گرم میزان این پائین آمدن زا بهتر نشان می دهد
      2- آیا بیضه retractile حتما نیاز به عمل دارد؟……………….خیر
      3- ایا اگر دو بیضه را عمل کند بعدا بچه دارمی شود، یا عمل منجر به سرطان بیضه می شود؟……………….در بیضه retractile عمل تاثیری در بهبود باروری و بروز سرطان ندارد
      4-درجایی خواندم بیضه نزول نکرده نشان از دوجنسی بودن دارد آیا این مسئله صحت دارد؟………………..الزاما خیر ولی بایستی از نظر این موضوع بررسی شوند
      6- احتمال دارد بیضه اش رشدش متوقف شود؟……………………بعید می دانم
    2. تصویر کاربر محمدی دوشنبه ۱۷ فروردین ۹۴( 1 دهه پیش)
      با سلام
      ممنون از لطفتون آقای دکتر

      آقای دکتر آیا بیضه Retractile وقتی سن بچه بالا رود و بیضه بزرگ شود، باز هم Retractile باقی می ماند یا در اثر بزرگ شدن بیضه، بیضه درکیسه باقی می ماند و دیگر بالا نمی رود؟

      آقای دکتر جایی خواندم بیضه Retractile رشد نمی کندکوچک میماند وباعث می شود از بین برود، آیا صحیح است؟

      آقای دکتر کمی نگران هستم، آیا جای نگرانی وجود دارد؟ و باید پسرم را دائما معاینه کنم و پیش دکتر ببرم، یا نیازی نیست ودیگر به این مسئله حساسیت نشان ندهم؟و عمل جراحی انجام ندهم در اثر زمان خوب میشود؟

      باتشکراز لطف فراوانتان آقای دکتر
    3. تصویر کاربر دکتر محمد جباری دوشنبه ۱۷ فروردین ۹۴( 1 دهه پیش)
      سلام
      معمولا با افزایش سن بتدریج میزان و شدت تحریک پذیری کمتر می شود
      آقای دکتر جایی خواندم بیضه Retractile رشد نمی کندکوچک میماند وباعث می شود از بین برود، آیا صحیح است؟……………خیر صحیح نیست
      آقای دکتر کمی نگران هستم، آیا جای نگرانی وجود دارد؟ ……………نه جای نگرانی ندارد
      و باید پسرم را دائما معاینه کنم و پیش دکتر ببرم، یا نیازی نیست ودیگر به این مسئله حساسیت نشان ندهم؟……………..من فکر کنم زیادی حساس شده اید
      و عمل جراحی انجام ندهم در اثر زمان خوب میشود؟………………..اگر واقعا Retractile باشد و اغلب اوقات پائین باشد نیازی به عمل نیست
    4. نمایش سایر 2 پاسخ
درحال دریافت اطلاعات

 به راحتی از طریق تلگرام سوالات خود را از دکتر بپرسید و در سریعترین زمان ممکن پاسخ خود را دریافت کنید

کلیک کنید