به سیستم مشاوره پزشکی  دکتر محمد جباری فوق تخصص کلیه و مجاری ادراری خوش آمدید.

 

شما بیمار عزیز می توانید پرسش خود را مطرح و یا حتی فایل مدارک پزشکی خود را پیوست قرار دهید. همچنین برای مشاهده پرسش و پاسخ از دکتر دیگر بیماران سوالات شایع را کلیک کنید

  • تصویر کاربر حمید شنبه ۵ مهر ۹۳( 1 دهه پیش) تعداد بازدید: 308 مشاهده پرسش
    باسلام خدمت آقای دکترجباری به عرض برسانم من وهمسرم 32سال سن داریم وبمدت 4سال ازدواج کردیم.متاسفانه 4سال به فکرفرزندنبودیم وتنهاراه مقاربتمان ازطریق کاندوم صورت می گرفت ولی مشکل ازانجایی شروع شدکه همسرم بادیدن یک خال بزرگ درسمت چپ آلت دیگرمیل ورغبتی نسبت به نزدیکی با من نداردوشدیدادربرابرشان تحقیرشدم اگرچه چندین باربه ایشان گفتم هیچ مشکل عفونتی شماراتهدیدنمی کندباورنداردلذا به شما رجوع کردیم تابامشاهده این تصاویربنده وهمسرم را راهنمایی بفرماییدکه خطری برای ایشان وحتی درآینده برای جنین ایجادنمی کندمشاوره باشما می تواندمرااز یک جدایی باهمسرم بااهمیت باشدرمزفایل فشردهhamidمی باشد.منتظرجواب ازطریق ایمیلتان هستم
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری شنبه ۵ مهر ۹۳( 1 دهه پیش)
      سلام
      بهتره حضوری با همسرتان برای معاینه و مشاوره مراجعه کنید. در صورت شک می توان از ضایعات نمونه برداری کرد
  • تصویر کاربر رهام یکشنبه ۶ مهر ۹۳( 1 دهه پیش) تعداد بازدید: 36435 مشاهده پرسش
    با سلام
    جناب دکتر بنده دنبال دکتری هستم که این عمل را برای من انجام دهد من مراحل اولیه تغییر و تغییر مدارک را سالها پیش بطور کامل انجام داده ام و هم اکنون در جامعه به عنوان یک مرد شناخته میشوم قسمت کلیتوریس من در اثر هورمن تراپی رشد کرده و به شکل یک پنیس کوچک در آمده است آیا شما میتوانید عمل متویدیوپلاستی که در واقع درست کردن یک پنیس کوچک از روی کلیتوریس است را برای من انجام دهید و یا روشهای بهتر به بنده معرفی نمایید
    با تشکر
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری شنبه ۵ مهر ۹۳( 1 دهه پیش)
      سلام
      شما پستان و رحم را هم برداشته اید؟
    2. تصویر کاربر رهام شنبه ۵ مهر ۹۳( 1 دهه پیش)
      بله دکتر من 7 سال پیش مراحل اولیه را انجام دادم و هورمن تراپی میکنم همینطور تمام مدارک شناسایی را هم تغییر داده ام البته در سوال اول هم خدمت شما عرض کردم
    3. تصویر کاربر دکتر محمد جباری یکشنبه ۶ مهر ۹۳( 1 دهه پیش)
      سلام
      ماتیو پلاستی می کنم البته انتظاراتتان از این عمل بایستی منطقی باشد بهتره همزمان با آن پروتز بیضه هم بذارید
    4. نمایش سایر 2 پاسخ
  • تصویر کاربر سجادحسینی شنبه ۵ مهر ۹۳( 1 دهه پیش) تعداد بازدید: 298 مشاهده پرسش
    باسلام وخسته نباشید الت تناسلی من لکه های ریز مانندجوش دارد حال برای درمان ان راهی وجود دارد
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری شنبه ۵ مهر ۹۳( 1 دهه پیش)
      سلام
      بدون معاینه نمی توانم نظری بدهم
  • تصویر کاربر پوریا شنبه ۵ مهر ۹۳( 1 دهه پیش) تعداد بازدید: 317 مشاهده پرسش
    سلام اقای دکتر
    1- اسیب به تونیکا مثل پارگی یا بافت اسکار در سونگرافی قابل تشخیص هست؟/2-ایا ختنه ولگام بری تاثیری درلذت جنسی دارد؟/3-با جراحی میکروسر جری واریکوسل سمت چپ وتعداد اسپرم ها42 میلیون و فعالیت 70 وبقیه نرمال ایا باز هم احتمال نازایی یا مشکل در اینده هست؟/با تشکر
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری شنبه ۵ مهر ۹۳( 1 دهه پیش)
      سلام
      1) بله
      2) خیر
      3) احتمال ضعیف است
  • تصویر کاربر امیر شنبه ۵ مهر ۹۳( 1 دهه پیش) تعداد بازدید: 273 مشاهده پرسش
    با عرض سلام خدمت شما دکتر گرامی من سه بار براتون عکس های مختلفی رو فرستادم که شما در پاسخ به تمامی آنها گفتید که همه موارد طبیعی هستند ولی با این حال دچار افسردگی شدیدی شده ام که اصلی ترین عامل آن کج بودن آلت تناسلی من به چپ هم در حالت نعوظ و به ویژه در حالت غیر نعوظ است که به نظر خودم شاید علت اصلی آن استمنا نادرست و طولانی با دست راست و نیز مالیدن سر آلت به پای چپ در حالت استمنا و نیز کمی افتاده بودن بیضه چپ نسبت به بیضه راست میباشد که باعث می شود تا همیشه آلت من در حالت عادی و غیر نعوظ نه در وسط بلکه بر روی بیضه چپ قرار گرفته باشد لذا از شما عاجزانه تقاضا دارم تا با بررسی دقیق این عکس ها و مواردی که ذکر شد مرا از نگرانی در آورده وبه من امید دوباره ای دهید.سپاس
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری شنبه ۵ مهر ۹۳( 1 دهه پیش)
      سلام
      100 بار دیگه هم بفرستید بازهم می گم مشکلی نیست
درحال دریافت اطلاعات

 به راحتی از طریق تلگرام سوالات خود را از دکتر بپرسید و در سریعترین زمان ممکن پاسخ خود را دریافت کنید

کلیک کنید