به سیستم مشاوره پزشکی  دکتر محمد جباری فوق تخصص کلیه و مجاری ادراری خوش آمدید.

 

شما بیمار عزیز می توانید پرسش خود را مطرح و یا حتی فایل مدارک پزشکی خود را پیوست قرار دهید. همچنین برای مشاهده پرسش و پاسخ از دکتر دیگر بیماران سوالات شایع را کلیک کنید

  • تصویر کاربر م.ف دوشنبه ۱۳ مرداد ۹۳( 1 دهه پیش) تعداد بازدید: 408 مشاهده پرسش
    سلام اقای دکتر.واقعا ازتون ممنونم که این چنر بارمنو راهنمایی کردید.راستش اقای دکتر2.3روزه که بیضه سمت چپم یه درد خیلی خفیف داره.خیلی نگرانم کرده اخه2هفته دیگه سربازی باید برم.میخواستم بدونم مشکل خاصی داره؟خودم طبق متنی که توی سایتتون هست بیضه هامو معاینه کردم ولی توده غیر طبیعی لمس نشد.ممنون میشم راهنماییم کنید.یاحق
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری دوشنبه ۱۳ مرداد ۹۳( 1 دهه پیش)
      سلام
      معمولا مشکل جدی نیست با اینحال معاینه توسط ارولوژیست را توصیه می کنم
  • تصویر کاربر علي دوشنبه ۱۳ مرداد ۹۳( 1 دهه پیش) تعداد بازدید: 340 مشاهده پرسش
    با سلام خدمت اقاي دكتر
    درد در ناحيه تناسلي و كمي سوزش دارم كه بعد از اجابت مزاج بدتر مي شود كه باعث تكرر ادرار مي شود
    ازمايش انجام دادم كه همه جيز نرمال بوده به غير از عفونت بوستي كه طبق نظر دكتر مهم نيست
    ولي يكي ديكر از همكاران شما كفته مهم است
    نظر شما رو مي خواستم بدونم علل درد تناسلي و احساس سوزش و تكرر ممكن است از عفونت بوستي باشد بروستات سالم بوده و مشكلي هم رويت نشده
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری دوشنبه ۱۳ مرداد ۹۳( 1 دهه پیش)
      سلام
      به نظر من هم اهمیت داره و بهتره درمان شود. در موزد علائم تان هم التهاب پروستات می تواند مطرح می باشد و نرمال بودن پروستات در سونوگرافی رد کننده التهاب پروستات نیست
  • تصویر کاربر حميدرضا دوشنبه ۱۳ مرداد ۹۳( 1 دهه پیش) تعداد بازدید: 384 مشاهده پرسش
    با عرض سلام وخسته نباشيد خدمت اقاي دكتر, الت تناسلي بنده درحالت شق حدود12ساني متر ميباشد ميخواستم ببينم كه اندازه التم متناسب هستش.بيست ساله هستم.و110كيلو وزن دارم.وميخواستم بدونم كه دكتر هاي اورولوژيست به صورت حضوري الت من رو بر رسي ميكنن از لحاظ سلامت.من خيلي نگران اين موضوع هستم.خواهش ميكنم منو راحنمايي كنيد.باتشكر
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری دوشنبه ۱۳ مرداد ۹۳( 1 دهه پیش)
      سلام
      ميخواستم ببينم كه اندازه التم متناسب هستش…………….بله مناسب هست
      ميخواستم بدونم كه دكتر هاي اورولوژيست به صورت حضوري الت من رو بر رسي ميكنن از لحاظ سلامت………….بله بررسی می کنند
    2. تصویر کاربر حميدرضا دوشنبه ۱۳ مرداد ۹۳( 1 دهه پیش)
      ممنون از راهنماييتان
    3. نمایش سایر 1 پاسخ
  • تصویر کاربر علی دوشنبه ۱۳ مرداد ۹۳( 1 دهه پیش) تعداد بازدید: 459 مشاهده پرسش
    با سلام و تشکر از زحمات شما من دارای 43 سال سن و فرزند میباشم بعد از خواندن مقالات متوجه شده ام قسمتی از التم در بین بافت شکمی بیرون نیامده است که با کشیدن بیضه ها به سمت پایین طول الت زیاد میشود طول الت در حالت نعوض 10 سانت میباشد ایا با عمل بر اندازه الت اضافه می شود . و مقدار ی در مورد عمل توضیح فرمایید و در صورت صلاح دید شما حضورا مزاحم شوم با تشکر
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری دوشنبه ۱۳ مرداد ۹۳( 1 دهه پیش)
      سلام
      بدون معاینه نمی توانم نظر قطعی و دقیقی بدهم
  • تصویر کاربر علی یکشنبه ۱۲ مرداد ۹۳( 1 دهه پیش) تعداد بازدید: 328 مشاهده پرسش
    با سلام و تشکر میخواستم بدانم کوچک تر بودن بیضه راستم (در عکس مشخص است) طبیعی است یا نیاز به پیگیری دارد؟
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری یکشنبه ۱۲ مرداد ۹۳( 1 دهه پیش)
      سلام
      گرچه در این عکس طبیعی به نظر می رسد ولی تشخیص قطعی با لمس امکان پذیر است
درحال دریافت اطلاعات

 به راحتی از طریق تلگرام سوالات خود را از دکتر بپرسید و در سریعترین زمان ممکن پاسخ خود را دریافت کنید

کلیک کنید