به سیستم مشاوره پزشکی  دکتر محمد جباری فوق تخصص کلیه و مجاری ادراری خوش آمدید.

 

شما بیمار عزیز می توانید پرسش خود را مطرح و یا حتی فایل مدارک پزشکی خود را پیوست قرار دهید. همچنین برای مشاهده پرسش و پاسخ از دکتر دیگر بیماران سوالات شایع را کلیک کنید

  • تصویر کاربر سعید پنجشنبه ۹ مرداد ۹۳( 1 دهه پیش) تعداد بازدید: 304 مشاهده پرسش
    با سلام خدمت دکتر عزیز
    آلت من در حالت نعوظ وبزرگ شده با حداکثر تحریک به9سانت می رسه که باعث ایجاد مشکل در رابطه زناشوییم شده بهترین راه برای بزرگتر شده طولی و بدون عوارض چیه؟ممنون میشم کمکم بکنین
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری پنجشنبه ۹ مرداد ۹۳( 1 دهه پیش)
      سلام
      می توانید از وکیوم استفاده کنید
  • تصویر کاربر سعید دوشنبه ۶ مرداد ۹۳( 1 دهه پیش) تعداد بازدید: 119077 مشاهده پرسش
    سلام آقای دکتر ببخشید که دوباره مزاحم میشم.مشکل من رویش مو در خود آلت تناسلی(shaft.تنه) هست که فرمودید طبیعیه .میخوام بدونم این مو ها رو باید مثل موی های زیر شکم با تیغ اصلاح کرد یا نه ،تیغ باعث زیاد شدن نمیشه؟,واینکه اگه مو ها زیاد تر بشه باعث اختلال در رابطه جنسی میشه یا نه.دکتر جون لطفا به همه سوالام جواب بدین ،من در شرف ازدواج هستم به خاطر این موضوع افسرده شدم و پیش روانپزشک میرم،خیلی عذابم میده لطفا خیلی کامل هر چی رو لازمه بگید بدونم.خیلی خیلی ممنونم
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری دوشنبه ۶ مرداد ۹۳( 1 دهه پیش)
      سلام
      .میخوام بدونم این مو ها رو باید مثل موی های زیر شکم با تیغ اصلاح کرد یا نه……..بله
      ،تیغ باعث زیاد شدن نمیشه؟………….خیر
      ,واینکه اگه مو ها زیاد تر بشه باعث اختلال در رابطه جنسی میشه یا نه……………..خیر
      البته در صورت تمایل با لیزر هم می توان از بین برد
  • تصویر کاربر حمید دوشنبه ۶ مرداد ۹۳( 1 دهه پیش) تعداد بازدید: 336 مشاهده پرسش
    سلام روز بخیر
    پوزش از اینکه صریحا عرضم رو خدمتتون می گم چون جنبه ی آموزشی داره
    آلت تناسلی مرد دارای انحنا باشد:حالا یارو به پایین یا رو به بالا،مزیت است یا مشکل است؟
    انحنای آن رو به پایین بهتر است؟یا رو به بالا؟چرا؟
    برای تغییر جهت انحنا چه کنیم؟الابته اگر لازم است؟
    بنده یک جوان 21 ساله هستم.
    با تشکر.
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری دوشنبه ۶ مرداد ۹۳( 1 دهه پیش)
      سلام
      آلت تناسلی مرد دارای انحنا باشد:حالا یارو به پایین یا رو به بالا،مزیت است یا مشکل است؟ ………مشکل است
      انحنای آن رو به پایین بهتر است؟یا رو به بالا؟چرا؟ …………. هر دو بد است ولی رو به پائین کم بدتر است چون محور آن با واژن کمتر هم راستا هست
      برای تغییر جهت انحنا چه کنیم؟الابته اگر لازم است؟………… اگر انحنا شدید باشد نیاز به اصلاح توسط جراحی است
    2. تصویر کاربر دکتر محمد جباری دوشنبه ۶ مرداد ۹۳( 1 دهه پیش)
    3. تصویر کاربر دکتر محمد جباری دوشنبه ۶ مرداد ۹۳( 1 دهه پیش)
      سلام
      آلت تناسلی مرد دارای انحنا باشد:حالا یارو به پایین یا رو به بالا،مزیت است یا مشکل است؟………….مشکل
      انحنای آن رو به پایین بهتر است؟یا رو به بالا؟چرا؟…………….هر دو بد است اما رو به بالا کمی بهتر است به خاطر هم راستا شدن با محور واژن
      برای تغییر جهت انحنا چه کنیم؟الابته اگر لازم است؟………….. در صورت شدید بودن بایستی با جراحی اصلاح کرد
    4. تصویر کاربر دکتر محمد جباری دوشنبه ۶ مرداد ۹۳( 1 دهه پیش)
      سلام
      آلت تناسلی مرد دارای انحنا باشد:حالا یارو به پایین یا رو به بالا،مزیت است یا مشکل است؟………….مشکل
      انحنای آن رو به پایین بهتر است؟یا رو به بالا؟چرا؟…………….هر دو بد است اما رو به بالا کمی بهتر است به خاطر هم راستا شدن با محور واژن
      برای تغییر جهت انحنا چه کنیم؟الابته اگر لازم است؟………….. در صورت شدید بودن بایستی با جراحی اصلاح کرد
    5. نمایش سایر 3 پاسخ
  • تصویر کاربر آزاده دوشنبه ۶ مرداد ۹۳( 1 دهه پیش) تعداد بازدید: 425 مشاهده پرسش
    با سلام خدمت آقای دکتر
    همسر من به صورت مادر زادی بیضه نزول نکرده دوطرفه دارد که در سن 28 سالگی در سال 83 با عمل جراحی بیضه ها از داخل شکم پایین اورده شد ولی به دلیل کوتاهی طناب بیضه در داخل کیسه قرار داده شد به لطف خدا تا به حال مشکلی نداشته ولی نگرانم که مبادا مشکلی ایجاد شود و ما متوجه نشویم خواهشمندم در این خصوص راهنمایی فرمایید که با چه معاینه و ازمایشاتی می توان از سلامت وضعیت همسرم مطمئن شویم . با تشکر
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری دوشنبه ۶ مرداد ۹۳( 1 دهه پیش)
      سلام
      همسرتان بایستی سالیانه توسط ارولوژیست معاینه، آزمایش و سونوگرافی دهند. الان هم اگر فرزند ندارید بهتره آزمایش اسپرم را هر چه سریع تر انجام دهند
  • تصویر کاربر علی دوشنبه ۶ مرداد ۹۳( 1 دهه پیش) تعداد بازدید: 381 مشاهده پرسش
    با درود خدمت شما دکتر عزیز،29 سالمه و در شرف ازداوج،بعلت خودارضایی در 10 سال پیش الان التم از یک طرف دچار سائیدگی شده وکلاهک کمی انحراف پیدا کرده که این موضوع برای نامزدم خوشایند نیست درجهت درمان در نظر دارم برای عمل پلاستیک دور الت و کلاهک وهمچنین عمل پلاستیک پرده الت، خدمت برسم میخواستم بدونم ایا این عمل عوارضی دارد؟ایا ممکن است در حین عمل به عصب اسیب وارد شود؟و با اجازه سوال دوم،به مدت 4 سال است که فین پرشیا میخورم برای جلوگیری از ریزش مو الان نعوضم دچار مشکل شده،راه درمان ان را ذکر میکنید و ایا برای بارداری مشکلی ایجاد میکند؟پیشاپیش از وقتی که گذاشتین و به سوالاتم جواب دادین ازتون تشکر میکنم،همیشه پایدار و موفق
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری دوشنبه ۶ مرداد ۹۳( 1 دهه پیش)
      سلام
      در مورد سائیدگی بدون معاینه نمی توانم نظر دهم ولی پرده را می توان عمل کرد ولی سائیدگی را بایستی ببینم
      برای اختلال نعوظ بهتره که موقتا فین پرشیا را قطع کنید
درحال دریافت اطلاعات

 به راحتی از طریق تلگرام سوالات خود را از دکتر بپرسید و در سریعترین زمان ممکن پاسخ خود را دریافت کنید

کلیک کنید