به سیستم مشاوره پزشکی دکتر محمد جباری فوق تخصص کلیه و مجاری ادراری خوش آمدید.
خاموش کردن V.P.N
لطفا برای پرداخت حتما ف.ی.ل.ت.ر ش.ک.ن V.P.N خود را غیر فعال کنید.
شما بیمار عزیز می توانید پرسش خود را مطرح و یا حتی فایل مدارک پزشکی خود را پیوست قرار دهید. همچنین برای مشاهده پرسش و پاسخ از دکتر دیگر بیماران سوالات شایع را کلیک کنید
لیست پرسشها (17,410 پرسش)
ایران دوشنبه ۶ مرداد ۹۳( 1 دهه پیش) تعداد بازدید: 429 مشاهده پرسش
سلام من 25 ساله هستم و مشکلی که در آلت دارم این است که در حالت معمولی آلت تناسلی بنده خیلی نرم هست و مثل سابر آقایان سفتی کم رو نداره ُ به حدی هست که اگر بهش دست بزنید ممکن چیزی حس نشه این نکته خیلی عذاب آور و خجالت آوره میخواستم دلیلشو بدونم و ببینم درمانی هم داره یا نه؟
در ضمن فکر میکنم آلت تناسلی کوچکی هم دارم اندازش خیلی کوچیکه-
دکتر محمد جباری
دوشنبه ۶ مرداد ۹۳( 1 دهه پیش)
سلام
شما مشکلی ندارید و نرمال هستید نگرانی تان بی جهت است
-
- سلام دکتر باعرض خسته نباشید یک سوال داشتم:دو روز است بر روی سر مخرج یا آلتم دانه های قرمز رنگ می بینیم اندازه اش خیلی ریز است وتمام سرآلتم نیست سمت راست فقط است وزیاد نیست علت ودرمان آن چیست؟
-
دکتر محمد جباری
دوشنبه ۶ مرداد ۹۳( 1 دهه پیش)
سلام
بدون معاینه نمی توانم نظری بدهم
-
- من13سالم و آلت تناسلی من دو سال که تغییر نکرده است و 8سانتی متر است و میترسم در بزرگسالی دچار مشکل بشوم یا آیا نگرانی من الکی است
-
دکتر محمد جباری
دوشنبه ۶ مرداد ۹۳( 1 دهه پیش)
سلام
نگران نباشید با شروع بلوغ آلت تناسلی هم رشد خواهد کرد
-
- سلام و خسته نباشيد جناب شما اقاى دكتر
من به تازگى متوجه شدم الت تناسلى ام در موقعه بلند شدن كامل كمى به سمت چپ خم شده است و كاملا صاف نيست علت چيست ؟؟؟؟ از كجا باييد به فهمم طبيعى است يا غير طبيعى؟؟؟؟؟ اگر كمكم كنيد ممنون مى شم واقعا نگرانم-
دکتر محمد جباری
دوشنبه ۶ مرداد ۹۳( 1 دهه پیش)
سلام
نگران نباشید در این حد مشکلی نیست و نیاز به اقدام خاصی ندارد
-
- با عرض سلام
دکتر من سه روز پیش عکسی از آزمایش اسپرم و همینطور انحنای آلتم را برای شما فرستادم و شما فرمودید که با توجه به آزمایش نیازی به عمل واریکوسل ندارم و در مورد انحنای آلتم هم فرمودید که ممکن است در دراز مدت دچار پیرونی و افزایش انحنای آلت شوم
دو سوال از حضرتعالی داشتم
1 – آیا واریکوسل نیاز به عمل پیشگیرانه دارد (من 23 سالمه) منظورم این هست که قبل از رسیدن به زیر رنج نرمال باید عمل پیشگیرانه کرد یا ممکن است هیچوقت به عمل نیاز پیدا نکنم ؟
2 – در حال حاضر با این آلت میشه نزدیکی داشت چون شما فرمودید در دراز مدت احتمال دارد به پیرونی دچار شوم اما قطعی نیست میشه بگید میتونم بدون عمل الت نزدیکی داشته باشم یا نه ؟
ممنون از وقتی که برای ما جوان ها می گذارید-
دکتر محمد جباری
دوشنبه ۶ مرداد ۹۳( 1 دهه پیش)
سلام
1 – آیا واریکوسل نیاز به عمل پیشگیرانه دارد (من 23 سالمه) منظورم این هست که قبل از رسیدن به زیر رنج نرمال باید عمل پیشگیرانه کرد یا ممکن است هیچوقت به عمل نیاز پیدا نکنم ؟………………….عمل پیشگیرانه توصیه نمی ش.د
2 – در حال حاضر با این آلت میشه نزدیکی داشت چون شما فرمودید در دراز مدت احتمال دارد به پیرونی دچار شوم اما قطعی نیست میشه بگید میتونم بدون عمل الت نزدیکی داشته باشم یا نه ؟……بله می توانید نزدیکی داشته باشید
-
درحال دریافت اطلاعات
به راحتی از طریق تلگرام سوالات خود را از دکتر بپرسید و در سریعترین زمان ممکن پاسخ خود را دریافت کنید

