به سیستم مشاوره پزشکی دکتر محمد جباری فوق تخصص کلیه و مجاری ادراری خوش آمدید.
خاموش کردن V.P.N
لطفا برای پرداخت حتما ف.ی.ل.ت.ر ش.ک.ن V.P.N خود را غیر فعال کنید.
شما بیمار عزیز می توانید پرسش خود را مطرح و یا حتی فایل مدارک پزشکی خود را پیوست قرار دهید. همچنین برای مشاهده پرسش و پاسخ از دکتر دیگر بیماران سوالات شایع را کلیک کنید
لیست پرسشها (17,410 پرسش)
امیر دوشنبه ۶ مرداد ۹۳( 1 دهه پیش) تعداد بازدید: 361 مشاهده پرسش
سلام آقای دکتر خسته نباشید
آقای دکتر من قبلا یک سوال فرستاده بودم و نوشته بودم که آلت تناسلیم رو به پایین انحراف داره و احساس می کنم این انحراف زیاده. من بهتون گفتم چون شهرستانم تهران اومدن واسم مشکله و اگه اجازه بدین من عکس براتون بفرستم تا اگه مشکلم جدی بود بیام خدمتتون. آقای دکتر من عکسو ضمیمه ی این پرسش کردم. می خواستم بدونم آیا این انحراف غیر طبیعیه؟ برام تو آینده مشکل ساز میشه؟ و اگه بیماری هستش اسم بیماریم چیه؟؟
با تشکر-
دکتر محمد جباری
دوشنبه ۶ مرداد ۹۳( 1 دهه پیش)
سلام
بله این انحراف غیر طبیعی است و احتمال ایجاد مشکل در زندگی و روابط جنسی وجود دارد. انحنای آلت یا penile chordea -
امیر دوشنبه ۶ مرداد ۹۳( 1 دهه پیش)
آقاي دكتر اين مشكل با دارو حل ميشه يا بايد عمل جراحي بشه؟؟ يكي ام اينكه عملش با بيهوشي هستش يا با عمل سر پايي حل ميشه؟؟
با تشكر - نمایش سایر 1 پاسخ
-
- سلام
29سال دارم , شما باديدن عكس فرموديد ضرورتي براي جراحي و ترميم هيبوسبادياس نيست . زير
غشاي اضافي روي الت بيشتر وقتا عرق كرده و باعث سوزش سر الت ميشه .با جراحي نميشه غشاي روي حشفه رابرداشت? درصورت امكان جراحي ,حدود هزينه و مدت بستري را بفرماييد.ممنون-
دکتر محمد جباری
دوشنبه ۶ مرداد ۹۳( 1 دهه پیش)
سلام
من خیلی متوجه نمی شوم که منظورتان کدام غشا هست بهتره حضوری مراجعه تا هر دو فهم بهتری از مطالب و بیماری شما داسته باشیم
-
- با سلام و احترام
آلت تناسلی بنده در حالت نعوظ به سمت چپ انحراف داره، البته با کمک دست امکان صاف کردنش میسرهست. تصویری از آلت تناسلی را در ضمیمه خدمتتان ارسال میکنم. میخواستم ببینم آیا مشکلی برای بنده با این وضعیت وجود دارد؟
با تشکر از شما-
دکتر محمد جباری
دوشنبه ۶ مرداد ۹۳( 1 دهه پیش)
سلام
خیر مشکلی نیست
-
- با سلام مجدد خدمت اقای دکتر
پیرو سوالی که راجه به کوردی الت تناسلی مطرح کرده بودم که عمل کردم ولی الان مجدد به حالت اول برگشت
فرمودید حضوری خدمت برسم اما به دلیل پاره ای از مشکلات عکس را برای شما ارسال میکنم چنانچه نیاز مجدد به عمل میباشد بفرمایید تا در ان صورت حضورا خدمت برسم
اگر هم لطف کنید هزینه عمل را تقریبی بفرمایید ممنون میشوم-
دکتر محمد جباری
دوشنبه ۶ مرداد ۹۳( 1 دهه پیش)
سلام
کیفیت عکس خوب نیست ولی به نظر خیلی شدید نیست
-
- با عرض ادب و احترام خدمت شما
ميخواستم دارويي را جهت رشد بيضه معرفي نماييد-
دکتر محمد جباری
دوشنبه ۶ مرداد ۹۳( 1 دهه پیش)
سلام
دارویی برای رشد بیضه وجود ندارد
-
درحال دریافت اطلاعات
به راحتی از طریق تلگرام سوالات خود را از دکتر بپرسید و در سریعترین زمان ممکن پاسخ خود را دریافت کنید

