به سیستم مشاوره پزشکی  دکتر محمد جباری فوق تخصص کلیه و مجاری ادراری خوش آمدید.

 

شما بیمار عزیز می توانید پرسش خود را مطرح و یا حتی فایل مدارک پزشکی خود را پیوست قرار دهید. همچنین برای مشاهده پرسش و پاسخ از دکتر دیگر بیماران سوالات شایع را کلیک کنید

  • تصویر کاربر علی یکشنبه ۲۲ تیر ۹۳( 1 دهه پیش) تعداد بازدید: 372 مشاهده پرسش
    جناب آقای دکتر

    با سلام

    من مدتهاست که با مشکل نعوظ زندگی میکنم

    ولی در حال حاضر که مدت کمی به عروسی من مانده با مشکل مواجه شدم و به همکاران شما مراجعه کردم ولی هنوز درمانی نیافتم

    یکی از همکارانتان پس از آزمایش قرص برموکریپتین تجویز کردن که تاثیر نداشت و همکار دیگرتان قرص سیالین همراه با ول من و در دوره بعد مولتی دیلی و قرص سیالیس را تجویز کردن که باز هم تاثیر نداشت

    لازم به ذکر است که بنده چربی خون 683 دارم و همچنین از لحاظ روحی آمادگی کاملی برای سکس دارم ولی از نظر آلت خیر

    همینطور قرص سیالیس و یا سیدنافیل هم قبلا در مدت نیم ساعت تاثیر گذار بودند اما این مدت الان به 4 ساعت افزایش یافته و نسبت به قرص سیدنافیل اگر بعد از خوردن رابطه نداشته باشم سردرد و همچنین بالارفتن اسید معده را دارم

    از اینکه بنده را راهنمایی بفرمایید کمال سپاس را دارم
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری یکشنبه ۲۲ تیر ۹۳( 1 دهه پیش)
      سلام
      قرص تادالافیل 5 میلی (نصف قرص 10 میلی) را روزانه استفاده کنید بعداز ظهرها ساعت حدود 4 تا 5 بعدازظهر
  • تصویر کاربر علي جمعه ۲۰ تیر ۹۳( 1 دهه پیش) تعداد بازدید: 396 مشاهده پرسش
    جناب دكتر دستگاه لارجر باكس يا وكيوم به طور متوسط چند سانت افزايش مي دهند
    طول التمً١٢ سانت است در نعوظ ممنون
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری جمعه ۲۰ تیر ۹۳( 1 دهه پیش)
      سلام
      لارجرباکس گه اثری ندارد ولی وکیوم در بهترین حالت 2 سانت اضافه می کند
  • تصویر کاربر سعید جمعه ۲۰ تیر ۹۳( 1 دهه پیش) تعداد بازدید: 489 مشاهده پرسش
    سلام.من مدتی است که متوجه رویش مو در تنه آلتم شدم میخواستم بدونم طبیعیه یا نه، نیازی هست برم دکتر.درمان داره؟باعث اختلال در نزدیکی میشه؟
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری جمعه ۲۰ تیر ۹۳( 1 دهه پیش)
      سلام
      طبیعی است و نیازی نیست
  • تصویر کاربر مهران جمعه ۲۰ تیر ۹۳( 1 دهه پیش) تعداد بازدید: 479 مشاهده پرسش
    سلام ممنون از معرفي دكتر مير كاظمي ،دكتر خواستم نظر خودتونو بدونم ميگن كوچك شدن بيضه ممكنه علايم سرطان بيضه باشه كه اونم با برداشتن بيضه برطرف ميشه من حاضرم بميرم ولي هردو بيضه هايم رو بر ندارن.راهنمايي كنيد لطفا
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری جمعه ۲۰ تیر ۹۳( 1 دهه پیش)
      سلام
      در سرطان بیضه بیضه ها بزرگ می شوند نه کوچک بهتره معاینه شوید
  • تصویر کاربر مهران جمعه ۲۰ تیر ۹۳( 1 دهه پیش) تعداد بازدید: 359 مشاهده پرسش
    سلام من سوالي رو با موضوع بيضه به شماره رهگيري 11f247 مطرح كردم و اسم و فاميلمو كامل نوشتم مي خواستم اگه ميشه اسم فاميلمو خذف كنيد يا اين سوالو در سايت نذارين لطفا
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری جمعه ۲۰ تیر ۹۳( 1 دهه پیش)
      سلام
      اسم تان را اصلاح کردم
درحال دریافت اطلاعات

 به راحتی از طریق تلگرام سوالات خود را از دکتر بپرسید و در سریعترین زمان ممکن پاسخ خود را دریافت کنید

کلیک کنید