به سیستم مشاوره پزشکی  دکتر محمد جباری فوق تخصص کلیه و مجاری ادراری خوش آمدید.

 

شما بیمار عزیز می توانید پرسش خود را مطرح و یا حتی فایل مدارک پزشکی خود را پیوست قرار دهید. همچنین برای مشاهده پرسش و پاسخ از دکتر دیگر بیماران سوالات شایع را کلیک کنید

  • تصویر کاربر مسعود جمعه ۲۰ تیر ۹۳( 1 دهه پیش) تعداد بازدید: 340 مشاهده پرسش
    سلام من 3 ساله متاهل هستم مشکل زود ارضاعی دارمٰٰٔ، یک سال بعد از ازدواج به دکتر مراجعه کردم گفت مشکلی ندارم و یک اسپری را معرفی کرد ولی بازم درست نشد وقتی اسپری را استفاده میکنم کمی بعد از حالت محکمی در می اید اگر هم استفاده نکنم نمی توانم خودم را نگه دارم من وهمسرم فقط به خاطر این موضوع رابطمون کمرنگ شده و دیگه به من احساسی نداره خواهش میکنم راه حلی را پیشنهاد کنید.ممنونم
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری جمعه ۲۰ تیر ۹۳( 1 دهه پیش)
      سلام
      همان اسپری خوب است ولی کمتر بزنید و همراه با آن قرص تادالافیل 10 میلی استفاده کنید
  • تصویر کاربر سعید جمعه ۲۰ تیر ۹۳( 1 دهه پیش) تعداد بازدید: 408 مشاهده پرسش
    سلام و خسته نباشد.من 21 سال دارم دو سه سال پیش اندازه التم 13 سانت بود ولی فک کنم بدلیل افزایش وزنم التم کوچک شده است طوری که الان به 9.5-10 سانت است چیکارکنم خیلی نگرانم یه راهی جلوپام بذارید؟؟؟؟؟
    ایا روغن خراطین تاثیر دارد؟اکر دارد تا چه اندازه؟
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری جمعه ۲۰ تیر ۹۳( 1 دهه پیش)
      سلام
      لاغر کنید بهتر می شوید البته آلت کوچک نمی شود بلکه با چاقی کمی پنهان می شود
  • تصویر کاربر امیر جمعه ۲۰ تیر ۹۳( 1 دهه پیش) تعداد بازدید: 419 مشاهده پرسش
    دکتر برای این کیسته دارویی وجود ندارهاگه داره معرفی کنید/اگه عملش کنید عمل راحتی است وعوارض نداره
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری جمعه ۲۰ تیر ۹۳( 1 دهه پیش)
      سلام
      این کیست اپیدرموئید هست و درمان دارویی ندارد و عمل آن راحت و سرپایی است
  • تصویر کاربر حامد جمعه ۲۰ تیر ۹۳( 1 دهه پیش) تعداد بازدید: 371 مشاهده پرسش
    سلام آقای دکتر : اگه آلت تناسلی انحراف زیادی داشته باشه که نیاز به عمل جراحی داشته باشه حدودا هزینه عملش چقدر میشه ؟
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری جمعه ۲۰ تیر ۹۳( 1 دهه پیش)
      سلام
      هزینه را در سایت ذکر نمی کنم و نیاز به مراجعه حضوری و دیدن عکس آلت در حالت نعوظ است
  • تصویر کاربر امیر یکشنبه ۱۵ تیر ۹۳( 1 دهه پیش) تعداد بازدید: 432 مشاهده پرسش
    دکتر سلام
    من کیست هایی به اندازه دانه نخود در بیضه(4تا5تا)دارم به دکتر های متعددی مراجعه کردم ولی میگن نیازی نیست عمل کنی.اصلا این کیست ها چیست دکترا اصلا نمیگن چیه /ایا با دارو درمان میشه ودارویی داره/من ازدواج کردم خیلی نگرانم.
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری یکشنبه ۱۵ تیر ۹۳( 1 دهه پیش)
      سلام
      اینها کیست اپیدرموئید هستند بی خطرند و نیازی به درمان ندارند
درحال دریافت اطلاعات

 به راحتی از طریق تلگرام سوالات خود را از دکتر بپرسید و در سریعترین زمان ممکن پاسخ خود را دریافت کنید

کلیک کنید