به سیستم مشاوره پزشکی دکتر محمد جباری فوق تخصص کلیه و مجاری ادراری خوش آمدید.
خاموش کردن V.P.N
لطفا برای پرداخت حتما ف.ی.ل.ت.ر ش.ک.ن V.P.N خود را غیر فعال کنید.
شما بیمار عزیز می توانید پرسش خود را مطرح و یا حتی فایل مدارک پزشکی خود را پیوست قرار دهید. همچنین برای مشاهده پرسش و پاسخ از دکتر دیگر بیماران سوالات شایع را کلیک کنید
لیست پرسشها (17,410 پرسش)
پژمان شنبه ۲۶ بهمن ۹۸( 6 سال پیش) تعداد بازدید: 300 مشاهده پرسش
اگر کسی سایز آلت تناسلی نرمال داشته باشد نمی تواند با زنان چاق ازدواج کند؟-
دکتر محمد جباری
شنبه ۲۶ بهمن ۹۸( 6 سال پیش)
سلام
میتونه
-
- سلام آقای دکتر بنده چند ماه پیش ازتون خواستم در این مورد راهنماییم کنید ولطف کردید یه فایل صوتی فرستادید که
فرمودید این یه نوع اگزما هستش و نباید بزازید خشک بشه و…،بنده هم هرشب همین کارو انجام میدم و خیلی خسته کنتده شده،و من حتی شرت پادار دیگه میپوشم و برای ارتباط جنسی با همسرم هم دیگه دارم اذیت میشم،یه لطفی کنید راهنماییم کنید یا اگه دستور میفرمایید برسیم خدمتتون ،چون واقعا دارم اذیت میشم-
دکتر محمد جباری
شنبه ۲۶ بهمن ۹۸( 6 سال پیش)
سلام
به نظرم بهتره در این خصوص با یک متخصص پوست هم مشورت کنید
-
- شرمنده باز سوال ميپرسم( چون يكم استرس دارم)
از نظر شما احتمال خطرناك بودن اين لك هست؟
و اينكه بهتر هست به دكتر پوست مراجعه كنم يا اورولوژ؟
سپاسگزارم-
Shahab شنبه ۱۹ بهمن ۹۸( 6 سال پیش)
اقاي دكتر، رفتم مطب متخصص پوست
Fixed drug eruption
تشخيص دادن، تلفست، بتامتازون موضعي، محلول ريوانول تجويز كردن
نظر شما چيه؟ -
دکتر محمد جباری
شنبه ۲۶ بهمن ۹۸( 6 سال پیش)
هر طور که پزشک متخصص صلاح دانسته اند پیش روید
- نمایش سایر 1 پاسخ
-
- سلام.8روز پیش از اسپری تاخیری استفاده کردم و دوروز بعدش روی التم یک مقدار و کنار التم سیاه شد حالت سوختگی.از پماد زینک ومومتازون وآسیکلو ویور استفاده کردم تقریبا رنگ به قرمزی رفت و انگار زخم تازه شده باشه اونجوری شد.ممنون میشم اگه راهنمایی کنین.که روند خوب شدنم زودتر بشه خیلی دارم اذیت میشم.زیاد سوزش دارم
-
دکتر محمد جباری
چهارشنبه ۲۳ بهمن ۹۸( 6 سال پیش)
سلام
زمان می بره تا بهبودی حاصل شود بهتره فقط زینک اکساید بزنید و با سرم شستشو روزی دوبار بشورید
-
- با سلام،
به مدت تقريباً يكسال هست كه قسمتي از سر آلتم تغيير رنگ داده ولي هيچ علامتي ندارد.
بدليل اينكه يك ماه پيش همسرم با تست پاپ اسمير ( جواب پاپ اسميرش سالم بود) ولي فقط گفتن hpv گونه ٥٣ دارد
من هم شك كردم كه شايد اين تغيير رنگ مربوط به ويروس باشد
البته سال ٩٣ و ٩٤ يه سري ازمايش سفليس و هپاتيت و ايدز دادم كه همه منفي بودند
در تير ماه امسال هم يك ازمايش چك آپ سالانه انجام دادم كه عكسش رو ارسال كردم شايد كمك كننده باشه.
ممنون ميشم راهنمايي كنيد.-
دکتر محمد جباری
شنبه ۱۹ بهمن ۹۸( 6 سال پیش)
سلام
بعید میدونم به HPV مربوط باشه با اینحال میشه از روی آن برای HPV PCR نمونه گرفت
-
Shahab شنبه ۱۹ بهمن ۹۸( 6 سال پیش)
شرمنده باز سوال ميپرسم( چون يكم استرس دارم)
از نظر شما احتمال خطرناك بودن اين لك هست؟
و اينكه بهتر هست به دكتر پوست مراجعه كنم يا اورولوژ؟
سپاسگزارم -
دکتر محمد جباری
شنبه ۲۶ بهمن ۹۸( 6 سال پیش)
به پوست مراجعه کنید خطرناک نیست ولی پیگیری کنید
- نمایش سایر 2 پاسخ
-
درحال دریافت اطلاعات
به راحتی از طریق تلگرام سوالات خود را از دکتر بپرسید و در سریعترین زمان ممکن پاسخ خود را دریافت کنید

