به سیستم مشاوره پزشکی  دکتر محمد جباری فوق تخصص کلیه و مجاری ادراری خوش آمدید.

 

شما بیمار عزیز می توانید پرسش خود را مطرح و یا حتی فایل مدارک پزشکی خود را پیوست قرار دهید. همچنین برای مشاهده پرسش و پاسخ از دکتر دیگر بیماران سوالات شایع را کلیک کنید

  • تصویر کاربر محمد چهارشنبه ۲۳ بهمن ۹۸( 6 سال پیش) تعداد بازدید: 335 مشاهده پرسش
    من مدتی هست که یه سری مشکل به نظر پوستی رو سر آلت تناسلیم ایجاد شده است و از بین نمی‌رود. قبلا هم چنین مشکل مشابه‌ای داشتم که بعدا توسط یک پزشک Fixed Drug Equption (واکنش ثابت دارویی) تشخیص داده شد . که به قرص سیتریزن بود. که زخم می‌شد و با پماد زینگ اکساید از بین میرفت… البته این دفعه کاملا متفاوت است و در بعضی قسمت‌ها کلاهک آلات قابل مشاهده است
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری سه شنبه ۲۲ بهمن ۹۸( 6 سال پیش)

      سلام احتمالا اگزما و آلرژی پوستی است. شب ها بمدت ۲ تا ۳ هفته پماد هیدروکورتیزون بزنید و مادام العمر از شامپو بچه برای شستن تناسلی در حمام استفاده کنید و هیمشه بعد از استحمام نیز لوسیون بدن بچه روی ناحیه تناسلی بزنید.

    2. تصویر کاربر محمد سه شنبه ۲۲ بهمن ۹۸( 6 سال پیش)
      سپاس از لطفتون
    3. تصویر کاربر دکتر محمد جباری چهارشنبه ۲۳ بهمن ۹۸( 6 سال پیش)

      موفق باشید

    4. نمایش سایر 2 پاسخ
  • تصویر کاربر پارسا جمعه ۱۸ بهمن ۹۸( 6 سال پیش) تعداد بازدید: 1284 مشاهده پرسش
    سلام آقای دکتر آلت تناسلی من وقتی به حداکثر نعوظ میرسه با بدنم زاویه کمی داره کمتر از چهل و پنج درجه اگر بخوام با دستم زاویه رو کم کنم وآلتم رو پایین ببرم و به حالت مستقیم و نود درجه در بیارم تقریبا ممکن نیست و احساس درد و فشار میکنم با مطالعه ای که داشتم حدس می‌زنم مشکل از کوتاهی Suspensory ligament باشه ممنون میشم اگه راهنمایی بفرمایید
    1. تصویر کاربر پارسا چهارشنبه ۱۶ بهمن ۹۸( 6 سال پیش)
      تصحیح میکنم اگه بخوام زاویه رو بیشتر کنم احساس درد و فشار میکنم
    2. تصویر کاربر دکتر محمد جباری پنجشنبه ۱۷ بهمن ۹۸( 6 سال پیش)

      سلام

      میشه رباط را برید ولی بعیده چندان تصحیح شود فقط دردش کمتر می شود

    3. تصویر کاربر پارسا جمعه ۱۸ بهمن ۹۸( 6 سال پیش)
      ممنونم از پاسخگوییتون
    4. تصویر کاربر دکتر محمد جباری جمعه ۱۸ بهمن ۹۸( 6 سال پیش)

      سلامت باشید

    5. نمایش سایر 3 پاسخ
  • تصویر کاربر نرگس شنبه ۱۹ بهمن ۹۸( 6 سال پیش) تعداد بازدید: 319 مشاهده پرسش
    سلام یکسری دونه روی الت تناسلی اقام در اومده که ابله مانند هستن میخواستم ببینم که تخبخال هستند یا نه ؟؟؟
    1. تصویر کاربر نرگس پنجشنبه ۱۷ بهمن ۹۸( 6 سال پیش)
      اقای دکتر خواهش میکنم جوابمو بدید.
    2. تصویر کاربر دکتر محمد جباری پنجشنبه ۱۷ بهمن ۹۸( 6 سال پیش)

      سلام

      از روی این عکس نمیشه نظر قطعی داد ولی میشه آزمایش خون بابت تبخال داد

    3. تصویر کاربر نرگس جمعه ۱۸ بهمن ۹۸( 6 سال پیش)
      اقای دکتر اول یه ابله بود روز بعد شدشبیه تبخال یعنی چند تا ریز کنار هم شدن رنگشم ب رنگ پوست و داری مایع بودن الانم سه روز گذشته با پماد خودشون دارن خشک میشن . احتمال داره که زگیل باشن ؟؟؟
    4. تصویر کاربر دکتر محمد جباری شنبه ۱۹ بهمن ۹۸( 6 سال پیش)

      خیر زگیل نیستند

    5. نمایش سایر 3 پاسخ
  • تصویر کاربر مسعود پنجشنبه ۱۷ بهمن ۹۸( 6 سال پیش) تعداد بازدید: 297 مشاهده پرسش
    سلام دکتر خسته نباشید،برادرم ۱۵ ساله است و به تازگی گفت که در قسمت سر آلت تناسلی خود گاهی دردی کم احساس میکند،آیا نگران کننده است؟
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری پنجشنبه ۱۷ بهمن ۹۸( 6 سال پیش)

      سلام

      نگران کننده نیست ولی اگر اذیت می کنه بهتره معاینه شوند توسط متخصص ارولوژیست

  • تصویر کاربر عباس پنجشنبه ۱۷ بهمن ۹۸( 6 سال پیش) تعداد بازدید: 325 مشاهده پرسش
    سلام اقای دکتر خسته نباشیدممنون بابت سایتتون توی شهرماهیچ دکتر اورولوزی نیست امیدوارم به سوالات من جواب بدیدمن 20سالمه تازگیا متجه شدم سمت راست التم حدود وسطاش نزدیک خط ختنه گاه یه جوش مانند زیرپوستم هستش کوچیک هست ودرد هم نداره ودر هنگام نعوظ میتونم راحتر لمسش میکنم ودرحالت عادی خیلی سخت میتونم پیداش کنم ایا خطرناکه ؟وایا خود ارضایی زیاد به دستگاه تناسلی اسیب میزنه ؟اگه هنگام خودارضایی پشیمون بشیم وادامه ندیم به بیضه یا پروستات اسیب وارد میشه ؟اقای دکتر یک ویدیو رفتار درمانی هستش برای درمان زود ارضایی میتونم بفرستم تا نظر شمارو بدونم لطفا
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری پنجشنبه ۱۷ بهمن ۹۸( 6 سال پیش)

      سلام
      اقای دکتر خسته نباشیدممنون بابت سایتتون توی شهرماهیچ دکتر اورولوزی نیست امیدوارم به سوالات من جواب بدیدمن 20سالمه تازگیا متجه شدم سمت راست التم حدود وسطاش نزدیک خط ختنه گاه یه جوش مانند زیرپوستم هستش کوچیک هست ودرد هم نداره ودر هنگام نعوظ میتونم راحتر لمسش میکنم ودرحالت عادی خیلی سخت میتونم پیداش کنم ایا خطرناکه؟………………خیر خطرناک نیست

      وایا خود ارضایی زیاد به دستگاه تناسلی اسیب میزنه ؟……………………………بله

      اگه هنگام خودارضایی پشیمون بشیم وادامه ندیم به بیضه یا پروستات اسیب وارد میشه ؟…………………………میتونه بعث درد در برخی افراد شود

      اقای دکتر یک ویدیو رفتار درمانی هستش برای درمان زود ارضایی میتونم بفرستم تا نظر شمارو بدونم لطفا…………………….بعید میدونم بتوانید ویدیویی برای من ارسال بکنید

درحال دریافت اطلاعات

 به راحتی از طریق تلگرام سوالات خود را از دکتر بپرسید و در سریعترین زمان ممکن پاسخ خود را دریافت کنید

کلیک کنید