به سیستم مشاوره پزشکی دکتر محمد جباری فوق تخصص کلیه و مجاری ادراری خوش آمدید.
شما بیمار عزیز می توانید پرسش خود را مطرح و یا حتی فایل مدارک پزشکی خود را پیوست قرار دهید. همچنین برای مشاهده پرسش و پاسخ از دکتر دیگر بیماران سوالات شایع را کلیک کنید
امیر یکشنبه ۲۹ دی ۹۸( 6 سال پیش) تعداد بازدید: 253 مشاهده پرسش
متورم شدن پایین ختنه گاه همراه بادرد-
دکتر محمد جباری
یکشنبه ۲۹ دی ۹۸( 6 سال پیش)
سلام ورم آلت تناسلی معمولا بدلیل خودارضایی یا سکس شدید و طولانی بروز می کند. البته حساسیت به مواد شوینده، ژل، ترشحات واژن و … نیز از علل دیگر می توانند باشد. در موارد نادر عفونت هم می تواند از علل آن باشد. اگر درد و سوزش و خارش و قرمزی قابل توجهی ندارید نیاز به درمانی نیست و بتدریج طی روزهای آینده برطرف می شود. فعلا از فعالیت جنسی پرهیز کنید و اگر هم خارش و قرمزی و سوزش دارید می توانید از پماد هیدرو کورتیزون شب ها بمدت یک هفته و قرص ستریزن ۱۰ میلی روزی یک عدد برای ۱۰ روز استفاده کنید
-
- سلام دكتر چند روزي هست به صورت كاملا يهويي يه دونه ريز روي آلتم در اومده يكم بر امدگي داره و بدون درد و يا خارش هست رنگش هم يه مقدار شفافه لطفا راهنماييم كنيد مرسي
-
دکتر محمد جباری
یکشنبه ۲۹ دی ۹۸( 6 سال پیش)
سلام
فیبروم که نیست برای تشخیص نیاز به لمس و معاینه دارد
-
- سلام آقای دکتر 19سالمه اندازه آلتم در حالت شل9سانتی متر و در حالت نعوظ کامل 18سانتی متر
به نظرتون سایز مناسب و ایده آلی هست و سوال دیگه اینکه افزایش قطر آلت تا چه سنیه-
دکتر محمد جباری
شنبه ۲۸ دی ۹۸( 6 سال پیش)
سلام
آقای دکتر 19سالمه اندازه آلتم در حالت شل9سانتی متر و در حالت نعوظ کامل 18سانتی متر به نظرتون سایز مناسب و ایده آلی هست ؟………………..بلهو سوال دیگه اینکه افزایش قطر آلت تا چه سنیه؟………………………..17 سالگی
-
- با سلام حدود 20 روزی متوجه این خالها شده ام لطفا راهنمایی کنید بدون سوزش خارش اصلا با سلام چها دونه خال کوچک بین پوست بیضه و الت تناسلی که اندازه خیلی کوچک مثل سر خودکار
-
دکتر محمد جباری
شنبه ۲۸ دی ۹۸( 6 سال پیش)
سلام عکس بطور صحیح بارگذاری و ارسال نشده است
-
- سلام اقای دکتر
من 19 سالمه و تقریبا 5 ماه هستش که روی الت تناسلیم دانه های سفید وجود دارن ولی اصلا فکر نمیکردم بدتر شد و گفتم خودشون خوب میشن والان نمیدونم چیکار کنم
و اینکه تقریبا 1 سال و نیمه کل پشتم کلا جوش زده حتی یه نقطه ی بدون جوش وجود نداره هر دکتری متخصص پوستم که رفتم دارو داده ولی اثری نداشته (داکسی سایکلین، ریفامپین 300، محلول های متفاوت و خیلی قرص ها و پماد های دیگه….) واقعا روی اعتماد بنفسم خیلی تاثیر گذاشته
و بیزار شدم از اینکه هیچ جوره درمان نمیشه
لطفا کمکم کنید چیکار کنم-
دکتر محمد جباری
جمعه ۲۷ دی ۹۸( 6 سال پیش)
سلام در صورت صلاحدید عکس واضح بفرستید تا بتوانم کمک تان کنم.
-
به راحتی از طریق تلگرام سوالات خود را از دکتر بپرسید و در سریعترین زمان ممکن پاسخ خود را دریافت کنید

