به سیستم مشاوره پزشکی  دکتر محمد جباری فوق تخصص کلیه و مجاری ادراری خوش آمدید.

 

شما بیمار عزیز می توانید پرسش خود را مطرح و یا حتی فایل مدارک پزشکی خود را پیوست قرار دهید. همچنین برای مشاهده پرسش و پاسخ از دکتر دیگر بیماران سوالات شایع را کلیک کنید

  • تصویر کاربر جواد جمعه ۶ دی ۹۸( 6 سال پیش) تعداد بازدید: 345 مشاهده پرسش
    من ۱۴ سالمه وچاقم اندازه آلتم وتی بیدار میشه انداره انگشت اشاره ۵ یا ۷ سانت من اگه لاغر کنم بزرگتر میشه آب منی همم درسته یعنی میاد
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری جمعه ۶ دی ۹۸( 6 سال پیش)
      سلام
      بله با لاغر کردن بهتر می شوید
  • تصویر کاربر علی دوشنبه ۲ دی ۹۸( 6 سال پیش) تعداد بازدید: 355 مشاهده پرسش
    سلام اقای دکتر خسته نباشد و تشکر بابت زحماتتون.من بعضی موقع ها مثلا ماهی دو سه بار از قرص سیلدنافین استفاده میکنم دکتر تجویز نکرده سر خود استفاده میکنم تا نعوظ طولانی تری داشته باشم.سوالم اینه ک ایا من از لحاظ نعوظ مشکل نداشته باشم و از این استفاده کنم در اینده واسه من مشکل ایجاد میکنه
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری دوشنبه ۲ دی ۹۸( 6 سال پیش)
      سلام
      مشکل که نه ولی چون ازذاوزات دوپینکی‌قرص خوش میاد دیگه کنار گذاشتنش سخت میشه
  • تصویر کاربر مصطفی جمعه ۶ دی ۹۸( 6 سال پیش) تعداد بازدید: 364 مشاهده پرسش
    با سلام و خسته نباشید خدمت شما پزشک گرامی .ببخشید من پسر کوچکم دوبار ختنه شده و دفعه دوم به گفته چند دکتر که نشون دادم قابل قبول بوده یعنی از روبروی بالای کلاهک به پایین صاف برده شده و قسمت های زیرین کلاهک پوست نداره که فکر میکنم بعد از بلوغ به حداکثر یک سانتیمتر در قسمت زیرین سر آلت برسه.آیا امیدی هست بدون پیوند پوست از جای دیگر بدن وبا کشیدن پوست به جلو و بخیه پوست به پشت کلاهک مشکل حل بشه.در دورترین فاصله پوست با کلاه احتمالا حدود یک سانتیمتر میباشد.
    با تشکر از محبت و پاسخگویی شما.انشاا… همواره تندرست باشید
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری جمعه ۶ دی ۹۸( 6 سال پیش)
      سلاموالبته بدون معاینه سخت میشه نظر داد ولی احتمالش هست
  • تصویر کاربر حح چهارشنبه ۴ دی ۹۸( 6 سال پیش) تعداد بازدید: 259 مشاهده پرسش
    سلام اگه آلت به سمت پایین خمیده باشه وبه سمت چپ کج باشه تو 15سالگی باید عمل کرد یا راه درمان دیگری دارد اگه نیاز به عمل باشه بعد از سن بلوغ میشه عمل کرد واگه نیازی به عمل نیست لطفا راه درمانش بگین
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری چهارشنبه ۴ دی ۹۸( 6 سال پیش)
      سلام
      درمان خمیدگی فقط جراحی است و لگر لازم باشه در هر سنی میشه
  • تصویر کاربر حسینی چهارشنبه ۴ دی ۹۸( 6 سال پیش) تعداد بازدید: 287 مشاهده پرسش
    باسلام
    با توجه به اینکه من هیچ نوع ارتباط با هیچ فرد به غیر از همسر نداشتم ولی یک زخم بدون درد سر نوک آلتم پیدا شده لطفا در صورت امکان راهنمایی بفرمایید اگر با دارو رفع میشود چه دارویی مناسب است البته نزدیک یک ماه است که خوب نشده وبه نظر جایش تغییر پیدا میکند. لطفاً راهنمایی کنید متشکرم
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری چهارشنبه ۴ دی ۹۸( 6 سال پیش)
      سلام
      هیدروکورتیزون بزنید هر شب برای یک ماه البته بهتر میشه ولی شاید کاملا خوب نشه
درحال دریافت اطلاعات

 به راحتی از طریق تلگرام سوالات خود را از دکتر بپرسید و در سریعترین زمان ممکن پاسخ خود را دریافت کنید

کلیک کنید