به سیستم مشاوره پزشکی  دکتر محمد جباری فوق تخصص کلیه و مجاری ادراری خوش آمدید.

 

شما بیمار عزیز می توانید پرسش خود را مطرح و یا حتی فایل مدارک پزشکی خود را پیوست قرار دهید. همچنین برای مشاهده پرسش و پاسخ از دکتر دیگر بیماران سوالات شایع را کلیک کنید

  • تصویر کاربر سلطان پنجشنبه ۲۸ آذر ۹۸( 6 سال پیش) تعداد بازدید: 260 مشاهده پرسش
    الان یکسال است که التم سرد شده وبهمین دلیل سرد دارم ممنون میشم کمک کنید البته سنم هم 62ساله ام
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری پنجشنبه ۲۸ آذر ۹۸( 6 سال پیش)
  • تصویر کاربر محمدرضا پنجشنبه ۲۸ آذر ۹۸( 6 سال پیش) تعداد بازدید: 247 مشاهده پرسش
    n21yt4166067
    سلام این که گفتین اون رنگ های سفید و سیاه به علت خودارضایی نیست پس علتش چیه؟
    خطرناک هستش؟
    1. تصویر کاربر محمدرضا شنبه ۲۳ آذر ۹۸( 6 سال پیش)
      آقای دکتر امکان داره یک فرد 22 ساله هم مبتلا به سرطان آلت تناسلی بشه؟
    2. تصویر کاربر دکتر محمد جباری پنجشنبه ۲۸ آذر ۹۸( 6 سال پیش)
      سلام
      علتش مشخص نیست
      خطری ندارد
      در این سن سرطان الت رخ نمی دهد
    3. نمایش سایر 1 پاسخ
  • تصویر کاربر مجتبی پنجشنبه ۲۸ آذر ۹۸( 6 سال پیش) تعداد بازدید: 359 مشاهده پرسش
    سلام آقای دکتر پسر ۲۷ ساله هستم از مشهد آلت من ۱۰ سانت راهی برای افزایش آن به طور دائمی هست لطفن راهنمایی کنید
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری پنجشنبه ۲۸ آذر ۹۸( 6 سال پیش)
      سلام
      راهی ندارد
  • تصویر کاربر محمدافشار پنجشنبه ۲۸ آذر ۹۸( 6 سال پیش) تعداد بازدید: 251 مشاهده پرسش
    من 10 سال روی التم وزیرکلاهک الت زخم میشه وبعدخیلی کم زخم بازمیشه وخون میاد من 3ماه پیش مطب برای معاینه امدم شماپمادتاکریل وپمادبرای پوستهای حساس بمن دادید وبمن گفتید بیماری شما اگزما حالاسوالم این من درمان قطحی دارم یانه ؟ وهروقت پمادکنارمیزارم زخم میشه پمادقوی تری میشه بمن بدید واگردرمان داره راهش چی
    ممنون ازراهنمایی
    1. تصویر کاربر محمدافشار شنبه ۲۳ آذر ۹۸( 6 سال پیش)
      جواب سوالم
    2. تصویر کاربر دکتر محمد جباری پنجشنبه ۲۸ آذر ۹۸( 6 سال پیش)
    3. نمایش سایر 1 پاسخ
  • تصویر کاربر فاطمه پنجشنبه ۲۸ آذر ۹۸( 6 سال پیش) تعداد بازدید: 271 مشاهده پرسش
    آلت تناسلی پسرم کوچیکه وپنهانه وهمش چسبندگی پیدا میکنه 20 تا دکتر بردمش جواب درستی ندادن تو رو خدا بگین چیکار کنم 2و نیم سالشه توپلم نیست …آیا باید عمل بش آخه یه دکتر گفت ببردکتر ارولوژی گفت احتمالا عمل کنن تو خدا کمکم کنید
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری پنجشنبه ۲۸ آذر ۹۸( 6 سال پیش)
      سلام
      بدون معاینه نمی توانم نظری بدهم و تشخیص یا درمانی را مطرح کنم.
درحال دریافت اطلاعات

 به راحتی از طریق تلگرام سوالات خود را از دکتر بپرسید و در سریعترین زمان ممکن پاسخ خود را دریافت کنید

کلیک کنید