به سیستم مشاوره پزشکی  دکتر محمد جباری فوق تخصص کلیه و مجاری ادراری خوش آمدید.

 

شما بیمار عزیز می توانید پرسش خود را مطرح و یا حتی فایل مدارک پزشکی خود را پیوست قرار دهید. همچنین برای مشاهده پرسش و پاسخ از دکتر دیگر بیماران سوالات شایع را کلیک کنید

  • تصویر کاربر علی یکشنبه ۱۰ آذر ۹۸( 6 سال پیش) تعداد بازدید: 266 مشاهده پرسش
    سلام جناب دکتر میخواستم بدونم شما عمل لیپوساکشن ناحیه شرمگاهی رو انجام میدید
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری یکشنبه ۱۰ آذر ۹۸( 6 سال پیش)

      سلام

      لیپوساکشن اون ناحیه باعث آویزان شدن پوست میشه

      من با جراحی چربی را بر می دارم و پوست را به شکم می دوزم

  • تصویر کاربر نگین سه شنبه ۱۲ آذر ۹۸( 6 سال پیش) تعداد بازدید: 397 مشاهده پرسش
    سلام آقای دکتر عزیز؛حدود 21 روز پیش برای 3بار داخل تشت آب و بتادین نشستم که عفونت زنان نگیرم؛آخرین بار که نشستم آب داخل لگن داغ بود و بتادین زیادی هم ریخته بودم داخلش؛نمیدونستم داغه وقتی نشستم از قسمت کلیتوریس و لابیاهای واژنم حس سوختن گرفتم؛از اونروز به بعد تا الان که 3هفته میگذره دچار سوزش ام در طول شبانه روز،ادرار غلیظ بهش میخوره سوزشش تا چندساعت بیشتر میشه؛نمیدونم این سوزش برای این سوختگیه یا نه؟
    دکتر زنان پمادهیدروکوتیزون داد که 1روز زدم تاثیر نداشت؛تریامیسیلون ان ان هم تاثیر نداشت یک روز زده بودم
    آزمایش عفونت ادرارمم منفی بود
    اگه بخاطر اون سوختگیه چرا بعد 3هفته هنوز همونجوری ام؟
    خیلی اذیتم دکتر هم کلی رفتم ولی هیچی نمیگن
    کمکم کنید و اینکه چی مصرف کنم
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری یکشنبه ۱۰ آذر ۹۸( 6 سال پیش)

      سلام

      البته با یک روز پماد زدن که خوب نمی شود و باید مدتی پماد بزنید تا بتدریج بهتر شود. من پماد کالندولا را پیشنهاد می کنم

    2. تصویر کاربر نگین دوشنبه ۱۱ آذر ۹۸( 6 سال پیش)
      ممنونم جناب دکتر؛فقط اینکه بنظرتون 22روز از سوختگی گذشته بازم طبیعیه من دائم سوزش داشته باشم؟
    3. تصویر کاربر دکتر محمد جباری دوشنبه ۱۱ آذر ۹۸( 6 سال پیش)
    4. تصویر کاربر نگین دوشنبه ۱۱ آذر ۹۸( 6 سال پیش)
      ممنون مهرتون
    5. تصویر کاربر دکتر محمد جباری سه شنبه ۱۲ آذر ۹۸( 6 سال پیش)
      🌷
    6. نمایش سایر 4 پاسخ
  • تصویر کاربر حسین یکشنبه ۱۰ آذر ۹۸( 6 سال پیش) تعداد بازدید: 283 مشاهده پرسش
    سلام دکتر 22 ساله هستم طبق عکسایی که من در پیوست فرستادم نصف آلت در حالت ایستاده در چربی مخفی هستش یعنی از استخوان عامه تا نوک آلت که 16 سانت هست نصفشو چربی پوشنده قد من 180 و وزنم 80 کیلو حتی من دو ماه پیش 68 کیلو بودم ولی باز چربیا نسوختن میشه درضمن در حالت خوابیده فقط نوک آلت دیده میشه با جراحی اون قسمت رو برداشت ؟ اگه نیازمند جراحی هست دکتر خوبی در تبریز میشناسین
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری یکشنبه ۱۰ آذر ۹۸( 6 سال پیش)

      سلام

      باید معاینه شوید تا دقیق بشه ارزیابی کرد ولی به نظرم پوست آلت را برای شما زیادی برداشتند

  • تصویر کاربر جواد یکشنبه ۱۰ آذر ۹۸( 6 سال پیش) تعداد بازدید: 199 مشاهده پرسش
    سلام قست اتصال کلاهک التم زخم میشه و طوری که انگار پوستش کنده شده اما نشده و یکمم تورم میشه و گاهی هم خارش داره
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری یکشنبه ۱۰ آذر ۹۸( 6 سال پیش)
      سلام
      بدون معاینه نمی توانم نظری بدهم و تشخیص یا درمانی را مطرح کنم.
  • تصویر کاربر A یکشنبه ۱۰ آذر ۹۸( 6 سال پیش) تعداد بازدید: 441 مشاهده پرسش
    آیا کرم یا پمادی هست که بدون ضررباشد.مثلا گیاهی یا طبیعی که عوارضی نداشته باشد.برای بزرگی آلت تناسلی پیشنهاد شما چیست .باتشکر.
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری یکشنبه ۱۰ آذر ۹۸( 6 سال پیش)
      سلام
      خیر دارویی نیست
درحال دریافت اطلاعات

 به راحتی از طریق تلگرام سوالات خود را از دکتر بپرسید و در سریعترین زمان ممکن پاسخ خود را دریافت کنید

کلیک کنید