به سیستم مشاوره پزشکی  دکتر محمد جباری فوق تخصص کلیه و مجاری ادراری خوش آمدید.

 

شما بیمار عزیز می توانید پرسش خود را مطرح و یا حتی فایل مدارک پزشکی خود را پیوست قرار دهید. همچنین برای مشاهده پرسش و پاسخ از دکتر دیگر بیماران سوالات شایع را کلیک کنید

  • تصویر کاربر آرشا یکشنبه ۱۰ آذر ۹۸( 6 سال پیش) تعداد بازدید: 357 مشاهده پرسش
    سلام اقای دکتر خسته نباشین فرزند من با سن دونیم ساله یکی از بیضه ها دو ماه بود پایین نمیومد هورمون درمانی شد الان بعد تز ۴ روز از اخرین تزریق قسمت پایین سر الت ورم کرده میخواستم نظرتون رو بفرمایید.ضمنا درد نداره
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری یکشنبه ۱۰ آذر ۹۸( 6 سال پیش)
      سلام
      بهتره توسط پزشک معالجش معاینه شود
  • تصویر کاربر علی یکشنبه ۱۰ آذر ۹۸( 6 سال پیش) تعداد بازدید: 306 مشاهده پرسش
    سلام دکتر من ۲۴ سالمه هفته پیش همخوابی داشتم مدت طولانی حالت نعوظ ولی ارضا صورت نگرفت فردای ان روز خود ارضایی انجام دادم و بعد از ان یه حس عجیب و فشار در زیر کلاهک روزای اول خیلی شدید بود الان کمی بهتره دکتر کلا سوزش ادرار یا تکرر یا شب ادراری هیچ کدام ازین نداشتم و‌ندارم ولی این حس که حتی نمیدونم چیه تمام فکرو روانمو ریخته به هم و سرشار از استرس شدم و وقتی حالت نعوظ پیدا میکنم خوبم باز احساس میکنم یه چیزی زیر کلاهک گیر کرده نمیدونم چه حسیه ولی خیلی اذیت میکنه خواهش میکنم دکتر کمک کنید دوس دارم خودمو منقبظ کنم احتمال التهاب پرستات هست؟ الان ۱ هفته میگذره
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری یکشنبه ۱۰ آذر ۹۸( 6 سال پیش)
      سلام
      به نظر من اسپاسم هست و بتدریج برطرف میشه
  • تصویر کاربر امیررضا یکشنبه ۱۰ آذر ۹۸( 6 سال پیش) تعداد بازدید: 261 مشاهده پرسش
    با سلام من 15سالمه و اندازآلت من در حالت راست 9تا 10سانت است و در حالت شل 6سانت است و من کمی چاق هستم آیا این اندازه طبیعی است؟ آیا با لاغر کردن این اندازه افزایش می یابد؟
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری یکشنبه ۱۰ آذر ۹۸( 6 سال پیش)
      سلام
      بله طبیعی است و با لاغر کردن بهتر می شوید
  • تصویر کاربر نام شنبه ۹ آذر ۹۸( 6 سال پیش) تعداد بازدید: 281 مشاهده پرسش
    سلام خسته نباشید دکتر برای بهبود پیرونی در مراحل اولیه طبق مقاله سایت ویتامین e با دوز ۴۰۰ تهیه کردم، امکانش هست بفرمایید هفته ای چند عدد و تا چه مدت استفاده کنم .
    ۲۴ سال
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری شنبه ۹ آذر ۹۸( 6 سال پیش)

      سلام

      روزی 2 عدد 400 واحدی برای 6 ماه

      البته در سن شما پیرونی بعیده بهتره معاینه شوید

  • تصویر کاربر حمید جمعه ۸ آذر ۹۸( 6 سال پیش) تعداد بازدید: 262 مشاهده پرسش
    سلام..من بعد رابطه جنسی نامطمئن چنتا دکتر رفتم اولی داکسی سایکلین داد با ازیترومابسین اما وسط مصرف داکسی سایکلین به علت سوزش زیاد تر قطعش کردم رفتم یه دکتر دیگه بهم افاکسیم داد ولی با اونم خوب نشد الاتم به دکتری بهم کتری موکسازول داده حس میکنم داخل التم زخمه ادرار ک بش میخوره یا بعد از ادرار سوزش شدیذ دارم…تو ازمایش std کلا مدیا خورده بود اما من اون موقع قرصارو مصرف کرذه بودم چند هفته هم گذشته بود ک ازمایش دادم …نمیدونم داخل التم چیزی هس چون دست میزنم درد میگیره یا شاید…ازمایشام خونم باکتزی نیس سنگتمم جایی نیس ک بسوزونه لطفا کمکم کنین الان دو ماهاه میسوزم میگن برو پیش روانپزشک ولی بخدا میسوزم
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری جمعه ۸ آذر ۹۸( 6 سال پیش)

      سلام

      بهتره سیستوسکپی شوید و داخل مجرای دیده شود اگر مسئه ای نبود به نظرم بد نیست با روانپزشک هم مشورت کنید

درحال دریافت اطلاعات

 به راحتی از طریق تلگرام سوالات خود را از دکتر بپرسید و در سریعترین زمان ممکن پاسخ خود را دریافت کنید

کلیک کنید