به سیستم مشاوره پزشکی  دکتر محمد جباری فوق تخصص کلیه و مجاری ادراری خوش آمدید.

 

شما بیمار عزیز می توانید پرسش خود را مطرح و یا حتی فایل مدارک پزشکی خود را پیوست قرار دهید. همچنین برای مشاهده پرسش و پاسخ از دکتر دیگر بیماران سوالات شایع را کلیک کنید

  • تصویر کاربر محسن دوشنبه ۸ دی ۹۳( 1 دهه پیش) تعداد بازدید: 359 مشاهده پرسش
    باسلام.آقایی 33 و اهل شیراز. یک سال هست که دچار زگیل درپشت دست و هم در ناحیه تناسلی میباشم ویخ درمانی انجام میدهم .توجه به اینکه در نوجوانی دچار ریزش سراسری موی بدن شدم که البته پس از 7 سال با تزریق کورتن درمان شد پزشک دلیل بهبود نیافتن و عود سریع زگیها را ناشی از بیماری اتوایمیون میداند..در طول این مدت هیچگونه رابطه جنسی با همسرم نداشته ام و مدت 8 ماه هست که با هم زندگی نمیکنیم وایشان 32 ساله اند وبه تازگی فقط یک زگیل در پشت دستشان دارند و در حال در مان هستند.1-نظر شما در مورد مشکل بنده چیست؟2- با مراجعه به جنابعالی درمان زگیلها ی من امکان پذیرهست؟آیا همسرم باید واکسن بزند.3-در شیراز پزشکی مورد تایید شما در این مورد وجود دارد ؟ با تشکر
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری دوشنبه ۸ دی ۹۳( 1 دهه پیش)
      سلام
      1-نظر شما در مورد مشکل بنده چیست؟…………………..زگیل های ناحیه تناسلی با زگیل دیگر نواحی بدن از نظر نوع ویروس HPV و نیز میزان خطرات کاملا متفاوت است و سرایت زگیل بدن به ناحیه تناسلی امری ناشایع است.
      2- با مراجعه به جنابعالی درمان زگیلها ی من امکان پذیرهست؟……………درمان زگیل ها کار سختی نیست و نلی نمی توان جلوی عود را گرفت مگر با تقویت سیستم ایمنی
      آیا همسرم باید واکسن بزند………اگر زگیل تناسلی نیست و زگیل بدن هست نیازی به تزریق ولکسن نیست
      .3-در شیراز پزشکی مورد تایید شما در این مورد وجود دارد ؟…………….برای زگیل تناسلی به دکتر میرکاظمی می توانید مراجعه کنید07112341412
  • تصویر کاربر سعيد دوشنبه ۸ دی ۹۳( 1 دهه پیش) تعداد بازدید: 433 مشاهده پرسش
    سلام آقاي دكتر من ١٧سال دارم و تا ٢هفته پيش روزي ١بار خود ارضايي ميكردم تا فهميدم گناه كبيره است تركش كردم ولي وقتي خود ارضايي ميكردم مني اصلاً نميپاشيد فقط ريخته ميشد آيا با ترك خودارضايي درست ميشود؟
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری دوشنبه ۸ دی ۹۳( 1 دهه پیش)
      سلام
      بله درست می شود. در ضمن خوشحالم که خودارضایی را ترک نموده اید
    2. تصویر کاربر سعيد دوشنبه ۸ دی ۹۳( 1 دهه پیش)
      خودمم خيلي خوشحالم ممنون
      پس خيالم راحت باشه؟
      پاشش و حجم مني بيشتر ميشود؟
    3. تصویر کاربر دکتر محمد جباری دوشنبه ۸ دی ۹۳( 1 دهه پیش)
      بله
    4. نمایش سایر 2 پاسخ
  • تصویر کاربر yasin یکشنبه ۷ دی ۹۳( 1 دهه پیش) تعداد بازدید: 547 مشاهده پرسش
    salam aghaye doctor mikhastam rajeb amal porotez beporsam. doran neghahat va hazinasho va size ke bad az amal mide ro bedonam … ba tashakor
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری یکشنبه ۷ دی ۹۳( 1 دهه پیش)
      سلام
      هزینه را از بیمارستان بایستی بپرسید. سایز آلت کمی بعد از تعبیه پروتز کوچک تر می شوددو ماه دوره نقاهت دارد
  • تصویر کاربر وحيد سه شنبه ۹ دی ۹۳( 1 دهه پیش) تعداد بازدید: 318 مشاهده پرسش
    با سلام و خسته نباشيد
    دكتر الان ٢٨ سالمه ، در سن ١٤ سالگي بدون داشتن رابطه متوجه ضايعه در كناره پوستم شدم ( از تيغ و موزر ي كه متعلق به خودم نبوده استفاده كردم) كه اون موقعه يك سوم اندازه ي الان بود و اينكه اندازه اش تا همين ٢ سال پيش اصلا رشدي نداشت تا اينكه متوجه يك ضايعه كوچيكتر به فاصله چند ميليمتري ان شدم ٢ سال پيش و از اون موقعه تا الان بهم چسبيده و رشد داشتن و احساس ميكنم كه بزرگتر هم شده ان و در اخر دوره كلاهك دون دون هاي ريزي دارم ، ؤ دكتر به خاطره يك تجربه بد از هر گونه عمل جراحي و شبه عملي بشدت ترس و دلهره دارم ، اگر داراي زگيل هستم پيشنهاد شما چي ميتونه باشه؟
    ممنون ازاينكه وقت ميگذارين
    دكتر سوال قبليم فايل پيوست داره متاسفانه جواب ندادين مجبور شدم دوباره بفرستم. با كد رهگيري w88v876
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری یکشنبه ۷ دی ۹۳( 1 دهه پیش)
      سلام
      با لیزر هم ضایعات را می توان از بین برد البته به سایز ضایعه هم بستگی دارد ولی اینکه زگیل هست یا چیز دیگری و چه روشی برای درمان مناسب تر است را بایستی با معاینه مشخص کرد
    2. تصویر کاربر وحيد دوشنبه ۸ دی ۹۳( 1 دهه پیش)
      ممنون از پاسختون اما دكتر ايا عكس پيوست رو مشاهده كردين؟ و اينكه اگر وقت بگيرم از مطبتون بهم بگين چه ازمايش و كجا انجام بدم كه دوباره نيام و برم وقتم خيلي محدوده اقي دكتر. باز هم تشكر ميكنم از راهنماييهاتون.
    3. تصویر کاربر دکتر محمد جباری دوشنبه ۸ دی ۹۳( 1 دهه پیش)
      سلام
      عکسی را ندیدم در خصوص لزوم آزمایش نمی توانم الان نظری بدهم
    4. تصویر کاربر وحيد سه شنبه ۹ دی ۹۳( 1 دهه پیش)
      بازم تشكر ميكنم از اينكه وقت ميگذارين به اين صورت، جناب دكتر فايل پيوست با اين كد رهگيري قابل ديدن سوال يكي است فقط فايل پيوست داره w88v876. اما اگر مشغله كاري بگذاره براي ٢٠ ام كه پدرم رو به مطبي نزديك شما ميبرم ميخواستم وقت بگيرم.
    5. نمایش سایر 3 پاسخ
  • تصویر کاربر اناهید یکشنبه ۷ دی ۹۳( 1 دهه پیش) تعداد بازدید: 463 مشاهده پرسش
    سلام اقای دکتر.من در مورد hpv18 سویه ی L1 در حال تحقیق هستم.اطلاعاتی در مورد تاریخچه ی hpv می خواستم اینکه تا حالا چه کسای روش کار کردن و اینکه واکسن hpv رو تو چه باکتری درست کردن.متاسفانه هر چی گشتم نتونستم اطلاعاتی در مورد تاریخچه و کارایی که روش انجام شده پیدا کنم.ممنون می شم اگه کمکم کنید
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری یکشنبه ۷ دی ۹۳( 1 دهه پیش)
      در سایت زیر جستجو نمائید
      http://pubmed.com/
درحال دریافت اطلاعات

 به راحتی از طریق تلگرام سوالات خود را از دکتر بپرسید و در سریعترین زمان ممکن پاسخ خود را دریافت کنید

کلیک کنید