به سیستم مشاوره پزشکی دکتر محمد جباری فوق تخصص کلیه و مجاری ادراری خوش آمدید.
خاموش کردن V.P.N
لطفا برای پرداخت حتما ف.ی.ل.ت.ر ش.ک.ن V.P.N خود را غیر فعال کنید.
شما بیمار عزیز می توانید پرسش خود را مطرح و یا حتی فایل مدارک پزشکی خود را پیوست قرار دهید. همچنین برای مشاهده پرسش و پاسخ از دکتر دیگر بیماران سوالات شایع را کلیک کنید
لیست پرسشها (58,598 پرسش)
یاسر جمعه ۲۵ مهر ۹۳( 1 دهه پیش) تعداد بازدید: 302 مشاهده پرسش
سلام جناب اقای دکتر جباری
بنده یاسر حیدری هستم بیمار تحت نظر دکتر حسینی در بیمارستان شهدا تجریش
چن وقت پیش اونجا با هم ملاقات کردیم از مدارک پزشکیم اطلاعات گرفتی از اونا عکس هم گرفتی
خودمم ماینه کردی
بم گفتی با تیم پزشکی صحبت میکنم خبرشو بهت میدم
که هنوز خبرشو بهم ندادی؟
دکتر منتظر خبرتون میمونم.
ممنون خدانگه دارتون-
دکتر محمد جباری
یکشنبه ۲۰ مهر ۹۳( 1 دهه پیش)
سلام
مشکل تان چی بود؟ -
یاسر یکشنبه ۲۰ مهر ۹۳( 1 دهه پیش)
سلام اقای دکتر جباری
هردو بیضه هام بالا هستن ونوبت برام گزاشتی برای 93/8/3 برای عمل وگفتی برای الت تناسبیم کوچکه با تیم پزشکی جراحی پلاتیک صحبت می کنم .اقای دکتر جباری ؛هم عکس از خودم هم از مدارکم گرفتی توگوشیته .
منتظر جوابم باتشکر یاسرحیدری -
دکتر محمد جباری
دوشنبه ۲۱ مهر ۹۳( 1 دهه پیش)
بله یادم آمد ولی هنوز صحبتی نکردم خبری شد اطلاع می دهم -
یاسر سه شنبه ۲۲ مهر ۹۳( 1 دهه پیش)
سلام دکتر جباری
مشکل من بااین روش درست نمی شه ( totalphallicreconstructon )
منتطز جواب هستم . -
دکتر محمد جباری
سه شنبه ۲۲ مهر ۹۳( 1 دهه پیش)
بله درمان شما همین است -
یاسر سه شنبه ۲۲ مهر ۹۳( 1 دهه پیش)
مرسی. -
یاسر چهارشنبه ۲۳ مهر ۹۳( 1 دهه پیش)
سلام دکتر جباری
این عمل بر وی بیمار انجام بشه چند روز طول میکشه ترخیص بشه. -
دکتر محمد جباری
پنجشنبه ۲۴ مهر ۹۳( 1 دهه پیش)
یک هفته -
یاسر جمعه ۲۵ مهر ۹۳( 1 دهه پیش)
سلام دکتر جباری
ببخشید دکتر هرینه عمل میدونی چقدره. -
دکتر محمد جباری
جمعه ۲۵ مهر ۹۳( 1 دهه پیش)
نه - نمایش سایر 9 پاسخ
-
- سلام اقای دکتر. می خواستم ببینم با شرایط الان و قوانین جدید وازکتومی انجام میدین؟ مشکل قانونی نداره ؟
-
دکتر محمد جباری
یکشنبه ۲۰ مهر ۹۳( 1 دهه پیش)
سلام
تا آنجاییکه اطلاع دارم هنوز ابلاغ نشده است -
kiarash یکشنبه ۲۰ مهر ۹۳( 1 دهه پیش)
هزينه انجام وازكتومي چقد هست اقاي دكتر؟ -
دکتر محمد جباری
دوشنبه ۲۱ مهر ۹۳( 1 دهه پیش)
در مورد هزینه در سایت صحبت نمی شود -
kiarash دوشنبه ۲۱ مهر ۹۳( 1 دهه پیش)
باشه وقت مي گيرم حضوري خدمت مي رسم، ببخشيد فقط يه سوال ديگم داشتم،مي تونم اسپرمم رو فريز كنم ؟ -
دکتر محمد جباری
دوشنبه ۲۱ مهر ۹۳( 1 دهه پیش)
سلام
بله بانک اسپرم می توانید فریز کنید - نمایش سایر 4 پاسخ
-
- سلام وخسته نباشيد
اقاي دكتر به نظر شما اين لكه هايي كه روي التم هستند زگيل هستند يا نه ؟
چون چند تا دكتر رفتم يكيشون ميگه زگيل هست ، يكيشون هم ميگه چيز خاصي نيست !
ممنون ميشم اگه راهنمايي كنيد-
دکتر محمد جباری
یکشنبه ۲۰ مهر ۹۳( 1 دهه پیش)
سلام
این ها به نظر زگیل نیستند با اینحال اگر شک دارید میشه نمونه برداری کرد
-
- باسلام ودرودفراوان خدمت شمادکترعزیز.آیا داشتن بیماری خودارضایی به دفعات خیلی مکررو مشکل داشتن بیضه ها باعث لرزش دست هامیشه یانه؟مرسی
-
دکتر محمد جباری
یکشنبه ۲۰ مهر ۹۳( 1 دهه پیش)
سلام
عمل خودارضایی بعیده خودارضایی مکرر یک بیماری روانی است واین بیماری خودش میتونه با لرزش دست همراه باشد
-
- سلام.از زمانی که تومور بیضه تشکیل میشه چه قد زمان میبره تا به سایر نواحی متاستاژ کنه؟
اگر متاستاژ کنه شیمی درمانی لازمه؟-
دکتر محمد جباری
یکشنبه ۲۰ مهر ۹۳( 1 دهه پیش)
سلام
زمان دقیقی ندارد بستگی به نوع تومور دارد ولی تمورهای بیضه رشد سریعی دارد بطوریکه هر 10 تا 30 روز سایز تومور دو برابر می شود.
-
درحال دریافت اطلاعات
به راحتی از طریق تلگرام سوالات خود را از دکتر بپرسید و در سریعترین زمان ممکن پاسخ خود را دریافت کنید

