به سیستم مشاوره پزشکی  دکتر محمد جباری فوق تخصص کلیه و مجاری ادراری خوش آمدید.

 

شما بیمار عزیز می توانید پرسش خود را مطرح و یا حتی فایل مدارک پزشکی خود را پیوست قرار دهید. همچنین برای مشاهده پرسش و پاسخ از دکتر دیگر بیماران سوالات شایع را کلیک کنید

  • تصویر کاربر علی شنبه ۱۹ مهر ۹۳( 1 دهه پیش) تعداد بازدید: 356 مشاهده پرسش
    سلام اقای دکتر
    من با هز کسی هستم از سردی من گلایه داره یعنی بعد از یه بار رابطه تا چند روز هیچ گونه تمایلی ندارم …
    نمیدونم برای این مشکل باید پیش چه پزشکی برم .
    ممنون
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری شنبه ۱۹ مهر ۹۳( 1 دهه پیش)
      سلام
      به ارولوژیست مراجعه کنید
  • تصویر کاربر بهروز شنبه ۱۹ مهر ۹۳( 1 دهه پیش) تعداد بازدید: 292 مشاهده پرسش
    با عرض سلام من 20 سال دارم و هگامی که الت درحالت نعوظ است کج(رو به بالا)است تا حالا رابطه جنسی نداشته ام اما فکر میکنم دخول صورت نگیرد اگر نیاز به عمل دارد بفرماید زمان استراحت عمل چقد راست و یا می شود بدون عمل جراحی این مشکل بهبود یابد
    باسپاس
    پ ن : من دو عکس الات در حالت نعوظ برایتان اپلود می کنم
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری شنبه ۱۹ مهر ۹۳( 1 دهه پیش)
      سلام
      یک شب بستری و 3 روز استراحت دارد و راه درمان دیگری ندارد
  • تصویر کاربر حمید شنبه ۱۹ مهر ۹۳( 1 دهه پیش) تعداد بازدید: 440 مشاهده پرسش
    با سلام.من وقتی که میخوام با همسرم نزدیکی بکنم،آلتم به نعوظ کامل نمیرسه و به محض اینکه آلتم را داخل واژن میکنم ارضا میشم و نمیتونم کنترل کنم.36 سالمه و 6 ساله که ازدواج کردم.میخوام آلتم به نعوظ کامل برسه و حداقل 10 دقیقه داخل واژن باشه و ارضا نشم.ممنون میشم کمک کنید.با تشکر
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری شنبه ۱۹ مهر ۹۳( 1 دهه پیش)
      سلام
      از قرص سرترالین و یا اسپری لیدوکائین 10 درصد استفاده کنید
  • تصویر کاربر ali شنبه ۱۹ مهر ۹۳( 1 دهه پیش) تعداد بازدید: 324 مشاهده پرسش
    سلام ، حدود یک مال پیش ناحیه ی فوقانی و پشت بیضه هام متورم شدند و به پزشک اورولوژی مراجعه کردم ، در ابتدا همراه با درد بود ( و درد ان تا زیر شکم ادامه داشت) ،طبق گفته ی ایشان ، به دلیل شرایط محیطی چون محتلم نشده بودم اسپرم تجمع یافته و متورم شده است ( به نظرم همون اپیدیدیم باشه !) و قرص های فناستراید و باکلوفن تجویز کردن و درد ان رفع شد ، اما هنوز محتلم نشده ام و هنوز تورم وجود داره ( یکی دوبار طی این یک ماه محتلم شدم ) .
    به نظر شما راهی است برای محتلم شدن یا باید استمنا کنم ( البته اگر خطری وجود داره!)
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری شنبه ۱۹ مهر ۹۳( 1 دهه پیش)
      سلام
      نیازی به احتلام و استمنا نیست بهتره سونوگرافی از بیضه ها انجام دهید
  • تصویر کاربر دانیال شنبه ۱۹ مهر ۹۳( 1 دهه پیش) تعداد بازدید: 396 مشاهده پرسش
    سلام من18سال سن دارم ومتاسفانه چندساله که خودارضایی میکنم-من میخوام وارد نیروی هوایی شم اما برای ورود به دانشکده پروازچندین تست ومعاینات پزشکی برای سلامت کامل جسمانی میگیرن از جمله بررسی کامل آلت تناسلی وبیضه ها/و افرادی که خودارضایی میکنن ردمیشن.خواستم بدونم علامت هایی که براثرخودارضایی روی بیضه هاوآلت تناسلی به وجود چه چیزهایی هستند؟درضمن آیااین علائم ازبین میرن؟چه طور؟شانسی برای ورود به دانشگاه دارم؟باتشکرازشما
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری شنبه ۱۹ مهر ۹۳( 1 دهه پیش)
      سلام
      راهی و نشانه ای برای تشخیص خودارضایی وجود ندارد
درحال دریافت اطلاعات

 به راحتی از طریق تلگرام سوالات خود را از دکتر بپرسید و در سریعترین زمان ممکن پاسخ خود را دریافت کنید

کلیک کنید