به سیستم مشاوره پزشکی  دکتر محمد جباری فوق تخصص کلیه و مجاری ادراری خوش آمدید.

 

شما بیمار عزیز می توانید پرسش خود را مطرح و یا حتی فایل مدارک پزشکی خود را پیوست قرار دهید. همچنین برای مشاهده پرسش و پاسخ از دکتر دیگر بیماران سوالات شایع را کلیک کنید

  • تصویر کاربر هومن شنبه ۴ آذر ۹۶( 8 سال پیش) تعداد بازدید: 22802 مشاهده پرسش
    با سلام و احترام. حدود یک ماه است که هنگام نزدیکی احساس سوزش و کشیدگی پوست در محل ختنه گاه میکردم و بعد از آن زخمهای کوچکی مثل ترک ناشی از خشکی باقی میماند. اخیرا حین و بعد از نزدیکی ملتهب و دارای نقاطی مثل سوختگی در چهار پنج نقطه به همراه سوزش و درد است . بعلاوه یک زائده پوستی هم زیر کلاهک آلت در آمده است که حالت گوشتی طور دارد. جسارتا عکس گرفتم از موضوعات که پیوست میکنم. علت زخم شدن دور ختنه گاه چیه و اون خال گوشتی چی میتونه باشه؟
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری یکشنبه ۳۱ خرداد ۵( 1 روز پیش)

      سلام
      هم اگزما و هم عفونت می تواند علت زخم شدن دور ختنه گاه باشند. زخم یا قرمزی دور ختنه‌گاه معمولاً ناشی از التهاب یا عفونت سطحی (بالانیت) است که می‌تواند به‌خاطر رعایت‌نشدن بهداشت، عفونت قارچی یا باکتریایی، حساسیت پوستی، یا گاهی بیماری‌های مقاربتی ایجاد شود. توصیه می‌کنم ناحیه را تمیز و خشک نگه دارید و از مواد محرک خودداری کنید. توصیه می کنم روزی دو بار تا ۲ هفته از پماد تتراسیکلین و نیز پماد هیدروکورتیزون استفاده کنید صبح و شب و پماد ها به فاصله یک ساعت زده شوند. خال گوشتی شما مشکوک به زگیل تناسلی است. توضیحات این بیماری را در مقاله زگیل تناسلی چیست بخوانید و بهتر است برای تشخیص دقیق تر به مطب دکتر مراجعه نمایید

       

  • تصویر کاربر مرضي شنبه ۴ آذر ۹۶( 8 سال پیش) تعداد بازدید: 317 مشاهده پرسش
    سلام آقاي دكتر
    من ٢٩ساله هستم باكره هستم مبتلا به نوع ٦-١٦ ويروسhpvشدم زگيل هاي متعدد اطراف مقعد و ديواره بيروني الت تناسلي زدم سوالم اين هست كه در صورت اينكه من باكره هستم و رابطه ي جنسي كامل نداشتم احتمال سرطان دهانه و گردن رحم وجود داره؟ احتمالش چقدره؟
    و اينكه من چون باكرم نميتونم پاپ اسمير بدم بايد چه كار كنم!؟ لطفااا راهنمايي بفرماييد
    دو مرحله از واكسن گاراداسيل رو هم تزريق كردم
    سپاس فراوان
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری شنبه ۴ آذر ۹۶( 8 سال پیش)
      سلام
      سوالم اين هست كه در صورت اينكه من باكره هستم و رابطه ي جنسي كامل نداشتم احتمال سرطان دهانه و گردن رحم وجود داره؟ احتمالش چقدره؟…………………احتمالش نیست چون تماس با نواحی گردن رحم وجو نداشته
      و اينكه من چون باكرم نميتونم پاپ اسمير بدم بايد چه كار كنم!؟……………………نیازی به پاپ اسمیر از این بابت نیست
  • تصویر کاربر سارا شنبه ۴ آذر ۹۶( 8 سال پیش) تعداد بازدید: 33080 مشاهده پرسش
    سلام. پسر من دو ماه هست که 3 سالش تموم شده. دو ماه پیش ختنه شد و کجی آلت هم داشت که با بیهوشی ختنه شد و کجی آلتش برطرف شد. روز سوم برای معاینه پیش دکتر رفتیم و گفت عفونت بعد از ختنه شده. 4 روز بستری شد و آنتی بیوتیک تزریقی گرفت و روی محل زخم لامپ می ذاشتن و بعد پماد می زدن. الان که دو ماه از اون ختنه و … می گذره، هنوز دو تا از بخیه هاش نیفتاده. باید چه کار کنم؟
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری شنبه ۴ آذر ۹۶( 8 سال پیش)
      سلام
      بخیه ها جذبی است و بتدریج خواهد افتاد و جای نگرانی هم ندارد ولی اگر خواستید می توانید برای برداشتن آن ها به پزشک معایج شان نیز مراجعه کنید
  • تصویر کاربر نصيري شنبه ۴ آذر ۹۶( 8 سال پیش) تعداد بازدید: 281 مشاهده پرسش
    با سلام.من تقريبا مدت خيلي زياديه كه(از اول سال ٩6) تقريبا هر شب مجبورم به دستشويي بروم.احساسي كه در مثانه ام دارم با اندازه ي ادراري كه دفع ميكنم يكي نيست.هيچ درد و سوزشي هم در لگن و ادرارم ندارم.واريكوسل خفيفي هم دارم كه تحت نظر پزشك هست و نياز به جراحي نيست.اين مسئله ي ادرار هاي شبانه مرا كلافه كرده.قبلا هم هيچ سابقه ي تكرر ادرار نداشتم.٢5 سال دارم و اوايل سال ٩6 هم ازدواج كرده ام.سابقه ي جراحي تنگي حالب upjo هم دارم.لطفا مرا راهنمايي كنيد.ايا بايد براي معاينه پروستات به پزشك مراجعه بكنم يا نه؟
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری شنبه ۴ آذر ۹۶( 8 سال پیش)
      سلام
      بله توصیه می کنم برای معاینه پروستات و سونوگرافی حتما حضورا مراجعه و بررسی شوید
  • تصویر کاربر حمیدرضا شنبه ۴ آذر ۹۶( 8 سال پیش) تعداد بازدید: 353 مشاهده پرسش
    سلام دکتر خسته نباشید
    بنده متاسفانه از بچگی مشکل پیش فعالی جنسی داشتم و از سوم ابتدایی متاسفانه به علت آشنا نبودن و تفکرات جنسی زیاد به این کار روی آوردم.خیلی راه هارو رفتم خیلی کارهارو کردم،ولی نتوانستم ترک کنم و روز به روز ارادم ضعیف تر میشه و عوارض اینکار روم تأثیر بیشتری میذاره،تا حدی که مشکلات گوارشی و روانی زیادی رو جدیدا برام ایجاد کرده. متاسفانه ارادم آنقدر ضعیف شده که هیچ کاریمو نمیتونم سر وقت و درست انجام بدم چه برسه بخوام ترکش کنم،و آقای دکتر من اینکارو بعضی روزا واقعا زیاد انجام میدم و واقعا دنبال یه راهکار درست و جدیم که کمکم کنه و جواب بده و متاسفانه نمیتونم به پزشک حضوری مراجعه کنم.لطفا اگر میتونید راهنماییم کنید چون واقعا تمام روزای عمرمو دارم با نا امیدی و به سختی میگذرونم چه از لحاط روحی چه جسمی من منتظر پیامتون هستم
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری شنبه ۴ آذر ۹۶( 8 سال پیش)
      سلام
      این مشکل نوعی وسواس فکری است و به نوعی منشا روانی دارد و توصیه می کنم برای مدت زیادی زیر نظر یک روانپزشک باشید تا بتدریج مشکل تان برطرف شود
درحال دریافت اطلاعات

 به راحتی از طریق تلگرام سوالات خود را از دکتر بپرسید و در سریعترین زمان ممکن پاسخ خود را دریافت کنید

کلیک کنید