به سیستم مشاوره پزشکی  دکتر محمد جباری فوق تخصص کلیه و مجاری ادراری خوش آمدید.

 

شما بیمار عزیز می توانید پرسش خود را مطرح و یا حتی فایل مدارک پزشکی خود را پیوست قرار دهید. همچنین برای مشاهده پرسش و پاسخ از دکتر دیگر بیماران سوالات شایع را کلیک کنید

  • تصویر کاربر زهره شنبه ۲۵ دی ۹۵( 9 سال پیش) تعداد بازدید: 344 مشاهده پرسش
    سلام من چند روزه متوجه شدم که انتهای زبان و زیر زبانم زگیل زده شما چه درمانی رو پیشنهاد میکنید
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری شنبه ۲۵ دی ۹۵( 9 سال پیش)
      سلام
      اولین قدم تشخیص این موضوع توسط پزشک است لذا پیشنهاد اول من مراجعه به پزشک هست. براساس تجربه ی من خیلی از افراد به اشتباه فکر می کنند که زگیل ناحیه دهان دارند
    2. تصویر کاربر زهره شنبه ۲۵ دی ۹۵( 9 سال پیش)
      اگه ممکنه بفرمایید به چه دکتری مراجعه کنم
    3. تصویر کاربر دکتر محمد جباری شنبه ۲۵ دی ۹۵( 9 سال پیش)
      برای دهان به متخصص گوش و حلق و بینی مراجعه کنید
    4. نمایش سایر 2 پاسخ
  • تصویر کاربر حسام شنبه ۲۵ دی ۹۵( 9 سال پیش) تعداد بازدید: 304 مشاهده پرسش
    باسلام وعرض ادب دکتر من قبلا چندین بارمزاحم شدم سوال پرسیدم راجب هایپوگنادیسم وتستسترون وهایپوتییروئید .گفتین برم دکترغدد
    حالا از 6ماه پیش سوزش ادرار داشتم که رفتم پزشک اورولوژیست نوار دادم بعد 3شیشه پروستاتان 70عدد افلوکساسین و سلکسیو دادپزشک اما بهتر نشد ،به دکتر اورولوژیست دیگه ای مثل دکتر همتیان دکتر شاهمحمدی دکتر کریمیان ودکتررشیدی نسب توی کرج مراجعه کردم یکیشون گفت سیستوسکوپی انجام بده ولی یکیشون گفت سن 29سالگی هیچ مشکلی نیست 18تا آزیترومایسین وفنازومکس ۱۰۰ و مسکن داد .امابهتر نشد یکی دیگشون میگه سونوگرافی ازمعقدTRWپروستات و SVS وازولازاد GD انجام بده .حالاموندم چیکنم خیلی درددارم نگرانم سونوگرافیستم ترسوند گفت مچاله چروکیده شده پروستاتت ودرمانم نداره ،بااین وضع پروستاتت اگه سیستوسکوپی کنی بدترتحریک میشه.دکتر خیلی درددارم داغ میشه بدنم لرز دارم .دکتر شما کدوم روش وپیشنهادمیدین .سونوگرافی معقدانجام بدم ؟آیادرمان میشه؟علتش چی میتونه باشه ؟ممنون میشم 4تاشوالمم جواب بدین
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری شنبه ۲۵ دی ۹۵( 9 سال پیش)
      سلام
      دکتر شما کدوم روش وپیشنهادمیدین؟………….هر روش مزایا و معایب خود را دارد و شاید نیاز شود همه را انجام دهید
      سونوگرافی معقدانجام بدم؟ ………………………….ایرادی ندارد
      آیادرمان میشه؟………………………معمولا با دارو بهتر می شود
      مسایل عصبی در درجه ی اول و االتهاب پروستات در درجه ی دومعلتش چی میتونه باشه ؟
  • تصویر کاربر حسن شنبه ۲۵ دی ۹۵( 9 سال پیش) تعداد بازدید: 386 مشاهده پرسش
    سلام آقای دکتر بنده دو روز پیش ساعت چهار صبح درد شدیدی در کلیه سمت چپ داشتم فورا به بیمارستان رفتم با انجام ازمایش اولیه از ادرار و خون گفتند که سنگ داری و باید بری سونوگرافی تا اندازه سنگ مشخص بشه امروز رفتم سونوگرافی انجام دادم گفت هیچ سنگ کلیه ای نداری و مثانه هم سنگ نداره .
    حالا من موندم کی راست میگه و کی دروغ؟شما بنده رو راهنمایی کنید.
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری شنبه ۲۵ دی ۹۵( 9 سال پیش)
      سلام
      توصیه می کنم سونو را در جای دیگری تکرار کنید و اگر بازهم سنگی دیده نشد می توان گفت که سنگ ندارید
  • تصویر کاربر دهقان شنبه ۲۵ دی ۹۵( 9 سال پیش) تعداد بازدید: 451 مشاهده پرسش
    با سلام اگر کسی حدود 5 ما باشد که وازکتومی کرده باشد وبنا بردلایلی بخواهد دوباره لوله ها باز شود حدودا چقدر هزینه دارد و ایا موفقیت امیز می باشد
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری شنبه ۲۵ دی ۹۵( 9 سال پیش)
      سلام
      بین ۳ تا ۴ میلیون حدودا
  • تصویر کاربر محمد یکشنبه ۲۶ دی ۹۵( 9 سال پیش) تعداد بازدید: 263 مشاهده پرسش
    با سلام و خسته نباشید
    آیا امکان پیشرفت زگیل به داخل مجرا ی ادرار در مردان وجود دارد ؟
    چند سال پیش در داخل الت تناسلیم (داخل الت ولی قبل از سوراخ مجرا) تعدادی زاییده به اصطلاح زگیل به وجود امد که توسط جراحی و سوزاندن از بین رفتن ولی چند ماه پیش بر اثر استرس و فشار عصبی احساس می کنم که اینبار داخل مجرا و بافاصله که با چشم قابل دیدن نیستن چیزی وجود داره چون با لمس از روی پوست احساس درد و سوزش می کنم
    لطفا بفرمایید چطور میشه که متوجه بشم که مشکل از کجاست
    و اگر احیانا این زدرد و سورزش ها وجود زگیل باشه درمانی براش وجود داره ؟
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری شنبه ۲۵ دی ۹۵( 9 سال پیش)
      سلام
      آیا امکان پیشرفت زگیل به داخل مجرا ی ادرار در مردان وجود دارد ؟…………………………………بله امکانش هست
      لطفا بفرمایید چطور میشه که متوجه بشم که مشکل از کجاست …………………………..معاینه و شاید انجام سیستوسکپی
      و اگر احیانا این زدرد و سورزش ها وجود زگیل باشه درمانی براش وجود داره ؟………………………………….بله لیزر
    2. تصویر کاربر محمد شنبه ۲۵ دی ۹۵( 9 سال پیش)
      با سلام مجدد
      1- آیا سیستوسکپی رو داخل مطب انجام میدین
      چون سری قبل من داخل بیمارستان و با بیهوشی کمر به پایین (اسپاینال ) سیستوسکپی کردم
      2- از اونجا که از شهرستان میخواهم بیام امکان برگشت بعد از لیزر و سیستوسکپی به شهرستان وجود داره یا باید یک یا چند روزی بستری بشم
      3- در یک جلسه امکان معانه – تشخیص – و درمان هست البته باز چون از شهرستان میام و جایی در تهران ندارم
      4- سیستوسکپی و بقیه موارد ایا شامل دفرچه بیمه میشه یا کلش ازاده و جسارتن حدود قیمت کل درمان چقدر میشه
    3. تصویر کاربر دکتر محمد جباری یکشنبه ۲۶ دی ۹۵( 9 سال پیش)
      سلام
      سیستوسکپی در بیمارستان انجام می شود و احتمال انجام همه ی موارد در یک روز نیست در ابتدا بایستی با مراجعه به مطب بررسی شوید و سپس نوبت بیمارستان برای تان تعیین شود
    4. نمایش سایر 2 پاسخ
درحال دریافت اطلاعات

 به راحتی از طریق تلگرام سوالات خود را از دکتر بپرسید و در سریعترین زمان ممکن پاسخ خود را دریافت کنید

کلیک کنید