به سیستم مشاوره پزشکی  دکتر محمد جباری فوق تخصص کلیه و مجاری ادراری خوش آمدید.

 

شما بیمار عزیز می توانید پرسش خود را مطرح و یا حتی فایل مدارک پزشکی خود را پیوست قرار دهید. همچنین برای مشاهده پرسش و پاسخ از دکتر دیگر بیماران سوالات شایع را کلیک کنید

  • تصویر کاربر مجتبي شنبه ۲۵ دی ۹۵( 9 سال پیش) تعداد بازدید: 263 مشاهده پرسش
    سلام سال گذشته درد بيضه داشتم كه به دكتر مراجعه كردم كه دكتر بعد از سونوگرافي و معاينه علت را عفونت ناشي از نزديكي اعلام كردن و ٨ عدد قرص ازيروسين ٢٥٠ و دو عدد سرم سديم كلرايد ٩٪‏ تجويز كردن يك عدد سرم و ٤ عدد قرص رو فرمودن كه مصرف كنم بعد از مصرف درد از بين رفت حالا بعد از يك سال دوباره همان درد را دارم ٤ عدد قرص و يك سرم ديگر را الان مصرف كنم ايرادي ندارد؟
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری شنبه ۲۵ دی ۹۵( 9 سال پیش)
      سلام
      ترجیحا توصیه می کنم برای معاینه و در صورت نیاز انجام بررسی لازم حضورا به پزشک مراجعه کنید
  • تصویر کاربر حيدريان شنبه ۲۵ دی ۹۵( 9 سال پیش) تعداد بازدید: 282 مشاهده پرسش
    ايا هر تاول در ناحيه تناسلي در دهانه ي رحم نشان تبخاله تناسلي است و حتما تبخال است يا ميتونه چيزه ديگه هم باشه
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری شنبه ۲۵ دی ۹۵( 9 سال پیش)
      سلام
      می تواند چیز دیگری هم باشد
  • تصویر کاربر محمدرضایی شنبه ۲۵ دی ۹۵( 9 سال پیش) تعداد بازدید: 388 مشاهده پرسش
    سلام دکتر.پس از جواب آزمایش و هماچوری به توصیه شما به دکتر فوق تخصص مجاری ادراری رفتم و باز هم برام سونوگرافی نووشت و جواب سونو رو واستون میفرسم که خودشون بعد از پنج باز سونوی متوالی با مثانه پرو خالی گفتن چیزی نمیبینم باتوجه به این که دکتر سونو یکی از پزشکان زبده و مورد اعتماد اکثر پزشکان استان.گیلان هستن و اکثر پزشکان ایشون رو معرفی میکنند.فرمودند که فولنس بسیار ملایمی مشاهده شده.اگر امکانش هست ملاحظه بفرمایید و نظرتون رو بگید بی زحمت.ممنون
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری شنبه ۲۵ دی ۹۵( 9 سال پیش)
      سلام
      توصیه می کنم هر ۶ ماه با سونوگرافی پیگیری بفرمائید
  • تصویر کاربر رضا شنبه ۲۵ دی ۹۵( 9 سال پیش) تعداد بازدید: 259 مشاهده پرسش
    سلام اقای دکتر جباری بنده متاسفانه به دلیل انجام خودارضایی دو روزیه که التم در ناحیه ختنه گاه ورم کرده و حس کوبیدگی و فشار داره از طرفی روی مراجعه به پزشک هم ندارم میخواستم بدونم دلیلش چیه ؟ ایا خوب میشه یا جراحی لازمه ؟ 🙁
    ممنون
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری شنبه ۲۵ دی ۹۵( 9 سال پیش)
      سلام
      توصیه می کنم برای معاینه و در صورت نیاز انجام بررسی لازم حضورا به پزشک مراجعه کنید
  • تصویر کاربر علی شنبه ۲۵ دی ۹۵( 9 سال پیش) تعداد بازدید: 267 مشاهده پرسش
    سلام، چند درصد احتمال خارج شدن زگیل تناسلی از بدن وجود دارد؟ و سوال بعدی اینکه چه دارویی و آنتی اکسیدانی برای مقابله با زگیل تناسلی توصیه میکنید؟ با تشکر
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری شنبه ۲۵ دی ۹۵( 9 سال پیش)
      سلام،
      چند درصد احتمال خارج شدن زگیل تناسلی از بدن وجود دارد؟………………………………..قابل پیش بینی نیست و سیستم دفاعی تان بستگی دارد
      و سوال بعدی اینکه چه دارویی و آنتی اکسیدانی برای مقابله با زگیل تناسلی توصیه میکنید؟ …………………….زینک و سایمتدین
درحال دریافت اطلاعات

 به راحتی از طریق تلگرام سوالات خود را از دکتر بپرسید و در سریعترین زمان ممکن پاسخ خود را دریافت کنید

کلیک کنید