به سیستم مشاوره پزشکی  دکتر محمد جباری فوق تخصص کلیه و مجاری ادراری خوش آمدید.

 

شما بیمار عزیز می توانید پرسش خود را مطرح و یا حتی فایل مدارک پزشکی خود را پیوست قرار دهید. همچنین برای مشاهده پرسش و پاسخ از دکتر دیگر بیماران سوالات شایع را کلیک کنید

  • تصویر کاربر رضا جمعه ۲۴ دی ۹۵( 9 سال پیش) تعداد بازدید: 287 مشاهده پرسش
    با سلام
    اینجانب متولد سال 1347هستم و دارای 2فرزند
    مدتی هست که با این مشگل مواجه هستم
    درضمن زودارضا شدن بلند نشدن الت تتاسلی و غده 2عدد در اواسط الت سمت چپ لطفا دستورات لازم و راهنمایی های مربوط را اعلام بفرمایید
    با کمال ادب و احترام
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری جمعه ۲۴ دی ۹۵( 9 سال پیش)
      سلام
      توصیه می کنم برای معاینه و در صورت نیاز انجام بررسی لازم حضورا به پزشک مراجعه کنید
  • تصویر کاربر سید جمعه ۲۴ دی ۹۵( 9 سال پیش) تعداد بازدید: 300 مشاهده پرسش
    پسری دارم 12 ساله شب اداری دارد به دکترهای زیادی مراجعه کردم ولی نتیجه حاصل نشد لطفا راهنمایی کنید ممنون
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری جمعه ۲۴ دی ۹۵( 9 سال پیش)
      سلام
      در بررسي بچه شب ادرار اگر ازمايشات و سونو نرمال باشد و بچه در روز مشكلي نداشته باشد بايستي از درمان هاي رفتاري و دارويي همزمان استفاده شود و نياز به همكاري خانواده بويژه پدر و مادر دارد
  • تصویر کاربر سید جمعه ۲۴ دی ۹۵( 9 سال پیش) تعداد بازدید: 234 مشاهده پرسش
    سلام اقای دکتر حالتون خوبه من نوجوانی 14ساله ام ولی التم در حدود 5سانتی متر هستش و از این بابت نگرانم مناسب هستش یا نه باید چکار کنم
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری جمعه ۲۴ دی ۹۵( 9 سال پیش)
      سلام
      توصیه می کنم برای معاینه و در صورت نیاز انجام بررسی لازم حضورا به پزشک مراجعه کنید
  • تصویر کاربر شیوا شنبه ۲۵ دی ۹۵( 9 سال پیش) تعداد بازدید: 274 مشاهده پرسش
    سلام اقای دکتر.یکی از دوستانمahccخورد وسه نوع تایپ ویروس hpvداشت .همه زگیلا که چهل تا بود بعد از سه ماه رفت ولی هنوز داره می خوره تا شش ماه.ایا اگه ازمایش بده و منفی بشه.یعنی ویروس دفع شده ؟یا ویروس ضعیف شده وسیستم ایمنی بدن دوباره ضعیف بشه دوباره تکثیر میشه؟؟
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری شنبه ۲۵ دی ۹۵( 9 سال پیش)
      سلام
      ایا اگه ازمایش بده و منفی بشه.یعنی ویروس دفع شده ؟…………………………….بله
      یا ویروس ضعیف شده وسیستم ایمنی بدن دوباره ضعیف بشه دوباره تکثیر میشه؟؟………………………خیر
  • تصویر کاربر محمدرضا شنبه ۲۵ دی ۹۵( 9 سال پیش) تعداد بازدید: 250 مشاهده پرسش
    اقای دکتر سلام و عرض ادب
    مدتی هست نعوظی که قبلا داشتم را ندارم,ان سفتی که قبلا در هنگام نعوظ داشت رو الان نداره,انگار کمی شل تر شده,نعوظ دارم ولی حس میکنم مثل سابق خیلی سفت نمیشه,خیلی میترسم,باید چکار کنم,27 سالمه
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری شنبه ۲۵ دی ۹۵( 9 سال پیش)
      سلام
      توصیه می کنم برای معاینه و در صورت نیاز انجام بررسی لازم حضورا به پزشک مراجعه کنید
درحال دریافت اطلاعات

 به راحتی از طریق تلگرام سوالات خود را از دکتر بپرسید و در سریعترین زمان ممکن پاسخ خود را دریافت کنید

کلیک کنید