به سیستم مشاوره پزشکی  دکتر محمد جباری فوق تخصص کلیه و مجاری ادراری خوش آمدید.

 

شما بیمار عزیز می توانید پرسش خود را مطرح و یا حتی فایل مدارک پزشکی خود را پیوست قرار دهید. همچنین برای مشاهده پرسش و پاسخ از دکتر دیگر بیماران سوالات شایع را کلیک کنید

  • تصویر کاربر اسماعیلی دوشنبه ۶ اسفند ۹۷( 7 سال پیش) تعداد بازدید: 307 مشاهده پرسش
    با سلام خدا قوت خدمت جناب آقای دکترجباری ، همسر من از بچگی دچاره مشکل بیضه ها بود که آب جمع میشده که متاسفانه به صورت سنتی (با بستن بیضه ها) درمان کردن،ولی اون تنها مشکلش نبوده،بعد که بزرگ شدن هم قدشون کوتاه بود هم از رشد موهای (ریش وسبیل) خبری نبوده تااین که 27سالگی میره پیش دکتر تا این که هم قدش رشد میکنه هم موهای زاید،ولی همسرم از سال 90آمپول تستسترون تزریق میکنه ولی آزمایش اسپرم دادیم بازم صفر شده ممکن اسپرم باشه ولی بیرون نیاد،آیا در این صورت ممکنه اسپرم از طریق جراحی از بیضه ها گرفت. با تشکر فراوان
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری دوشنبه ۶ اسفند ۹۷( 7 سال پیش)
      سلام
      احتمالش ضعیفه وای با اینحال بایستی نمونه برداری از بیضه ها انجام شود
  • تصویر کاربر ساسان دوشنبه ۶ اسفند ۹۷( 7 سال پیش) تعداد بازدید: 375 مشاهده پرسش
    سلام در سونوگرافی اندازه پروستات نرمال ولی در سی تی اسکن پروستات هتروژن و دارای کلسیفیکاسیون می باشد ضمنا در ادرار گاها لخته خون و همچنین بعد از انزال سوزش سر آلت وجود دارد همچنین لباس زیر آغشته به ترشحات نارنجی رنگ می باشد سن 43 سال آیا مشکلم حاد است با تشکر
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری یکشنبه ۵ اسفند ۹۷( 7 سال پیش)
      سلام
      مشکل تان حاد نیست ولی نیاز به درمان دارد
    2. تصویر کاربر ساسان یکشنبه ۵ اسفند ۹۷( 7 سال پیش)
      بسیار ممنون و سپاسگزارم از لطف حضرت عالی
      من شهرستانم و تا تابستان نمی توانم خدمت برسم اینجا تشخیص پروستاتیت مزمن بود و داروهای ذیل برایم تجویز شده است
      داروی گیاهی prosta barij
      tamsuloin hydrochlioride 0.4 mg
      levofloxacin 500mg
      phenazopyridine
      اگر تا تابستان خدمت برسم برای درمانم دیر نمی شه
    3. تصویر کاربر دکتر محمد جباری دوشنبه ۶ اسفند ۹۷( 7 سال پیش)
      خیر
    4. نمایش سایر 2 پاسخ
  • تصویر کاربر محمد یکشنبه ۵ اسفند ۹۷( 7 سال پیش) تعداد بازدید: 383 مشاهده پرسش
    مردي 26 ساله هستم كه الان نزديك به يك هفته است كه خارش در مجاري ادراري دارم. معمولا شبها و بعد از خوردن صبحانه بيشتر هست. در زمان دفع ادرار هيچ مشكلي ندارم و هيچ نوع چرک يا ماده غير عادی هم دفع نميشه، فقط خارش در ناحيه نزديك به انتها و مياني آلت دارم وگاها سوزش خفيف. ممنون میشم راهنمايي‌ام كنيد. من در روستا زندگی میکنم و تا شهر فاصله زیاد داریم و‌ آنجا دکتر ارولوژیست نداره. اگه مشکل من با قرص حل میشه، لطفاً تجویز کنین. سپاسگزارم از شما.
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری یکشنبه ۵ اسفند ۹۷( 7 سال پیش)
  • تصویر کاربر مح یکشنبه ۵ اسفند ۹۷( 7 سال پیش) تعداد بازدید: 219 مشاهده پرسش
    عرض سلام وادب خدمت دکتر خدمت گذار.من ۲۷سالمه متاهل هستم یک ساله ازدواج کردم برای بچه دار شدن اقدام کردم منتهی نتیجه نگرفتم واریکوسل گرید ۳داشتم دوبار عمل کردم منتهی دوباره عود کرده بنظر شما دوباره باید عمل کنم یا اینکه راهکار دیگه ای هست .خواهش میکنم جواب بدید لطفا متشکرم
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری یکشنبه ۵ اسفند ۹۷( 7 سال پیش)
  • تصویر کاربر حسن یکشنبه ۵ اسفند ۹۷( 7 سال پیش) تعداد بازدید: 367 مشاهده پرسش
    با سلام ما يك ماه پيش تنگي مجاري ادرار را به وسيله ليزر در تبريز عمل كرديم و تنگي باز نشد و حدود يك ماه و بيشتر با سوند سپري مي كنيم و بقيه طبابت را ميخواهيم شما ادامه بدهيد در تهران جايي نداريم و ميخواهيم زودبهبود يابد به نظر شما تنگي ٢٨ ميلي با ليزر باز مي شود يا با عمل باز؟؟
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری یکشنبه ۵ اسفند ۹۷( 7 سال پیش)
    2. تصویر کاربر دکتر محمد جباری یکشنبه ۵ اسفند ۹۷( 7 سال پیش)
    3. نمایش سایر 1 پاسخ
درحال دریافت اطلاعات

 به راحتی از طریق تلگرام سوالات خود را از دکتر بپرسید و در سریعترین زمان ممکن پاسخ خود را دریافت کنید

کلیک کنید