به سیستم مشاوره پزشکی دکتر محمد جباری فوق تخصص کلیه و مجاری ادراری خوش آمدید.
شما بیمار عزیز می توانید پرسش خود را مطرح و یا حتی فایل مدارک پزشکی خود را پیوست قرار دهید. همچنین برای مشاهده پرسش و پاسخ از دکتر دیگر بیماران سوالات شایع را کلیک کنید
پوریا جمعه ۳ اسفند ۹۷( 7 سال پیش) تعداد بازدید: 313 مشاهده پرسش
سلام من سر آلتم به بخاری حمام خورده و یکم سوخته اندازه یه نقطه
میخواستم ببینم خودش خوب میشه یا نه- با سلام و خسته نباشید خدمت دکتر
18ساله هستم
طول الت در حالت نعوظ 19cmاست آیا این اندازه برای من مناسب است؟ ولی در این حالت صاف نیست و کمی کج است آیا باید اقدامی انجام بدم؟!
سوال دومم رویش مو در روی تنه الت است آیا دردسر ساز است و راهی به جز لیز هست؟!
سوال سومم درباره کلاهک الت است که گوستش صاف نیست و حالت بافت سنگفرشی گرفته آیا این طبیعی است یا خیر
سوال چهارم :در زمان خواب الت به سیاهی میزند ولی وقتی که به حالت نعوظ در میاد رنگ روشن تر میشه آیا طبعیه لطفا راهنمایی کنید.
ممنونم از شما دکتر گرامی.-
دکتر محمد جباری
شنبه ۴ اسفند ۹۷( 7 سال پیش)
سلام
طول الت در حالت نعوظ 19cmاست آیا این اندازه برای من مناسب است؟…………………… بله
ولی در این حالت صاف نیست و کمی کج است آیا باید اقدامی انجام بدم؟! ………………….خیر
سوال دومم رویش مو در روی تنه الت است آیا دردسر ساز است؟……………………خیرو راهی به جز لیز هست؟! ……………………خیر
سوال سومم درباره کلاهک الت است که گوستش صاف نیست و حالت بافت سنگفرشی گرفته آیا این طبیعی است یا خیر ……………………در برخی افراد اینگونه هست
سوال چهارم :در زمان خواب الت به سیاهی میزند ولی وقتی که به حالت نعوظ در میاد رنگ روشن تر میشه آیا طبعیه؟……………………طبیعی است
-
- با عرض سلام و خسته نباشید، آقای دکتر من 3—4 سال همچین زائده ای دارم مطابق عکس، فکر میکنید زگیل باشه؟
-
دکتر محمد جباری
شنبه ۴ اسفند ۹۷( 7 سال پیش)
سلام
به احتمال خیلی زیاد زگیل هست
-
- سلام دكتر
خسته نباشيد
دختر مجردم ٢٣ سالمه رابطاه جنسي نداشتم با پسري
اما طبق سوابق خانوادگي ٢ سال پيش هموروئيد گرفتم ك جراح داخلي گفت عمل كن و من مهرماه عمل كردم
چون ٢ روز بعد پريود شدم نتونستم پماد هارو نزدم كامل يه كم ترشح عفوني داشت
هفته بعدش سوزش ادرار گرفتم وفتم پيش دكتر زناني ك ازش خوب نميگن
برگشت گفت تا حالا سكس نداشتي؟
گفتم نه..گفت ي چيز مشكوك ميبينم ولي مهم نيست
اينم بگم كه غدد چربي زياد ميزنم
طبق اين عكسا من زگيل يا پاپيلوماتوز دارم؟
٥/٦ ماهه خواب و خوراك ندارم ميترسم برم دكتر
اپيلاسيون و استخر زياد ميرفتم الان نميرم
سركه سيب مشكلي ايجاد نميكنه؟-
دکتر محمد جباری
شنبه ۴ اسفند ۹۷( 7 سال پیش)
سلام
خیالت راحت باشد زگیل نیستند وستیبولار پاپیلوماتوز هستند.
-
- سلام اقای دکتر
من حدود چند سالی است که بیضه هام کوچیک شدن. ولی هیچ دردی نداشتم.
دکتر رفتم و سونوگرافی نوشتن . اما نشد که برم سونوگرافی….
حالا الان بد از چند سال حدود 3-4 روزی هست که درد در ران داخلیم حس میکنم وقتی ایستاده هستم یا راه میرم .. یه دردی در بالای ران داخلی حس میکنیم. که وقتی میخابم دردش بهتر میشه
این واریکوسل هست ؟!-
دکتر محمد جباری
شنبه ۴ اسفند ۹۷( 7 سال پیش)
سلام بدون معاینه نمی توانم نظری بدهم و تشخیصی را مطرح کنم.
-
به راحتی از طریق تلگرام سوالات خود را از دکتر بپرسید و در سریعترین زمان ممکن پاسخ خود را دریافت کنید

