به سیستم مشاوره پزشکی  دکتر محمد جباری فوق تخصص کلیه و مجاری ادراری خوش آمدید.

 

شما بیمار عزیز می توانید پرسش خود را مطرح و یا حتی فایل مدارک پزشکی خود را پیوست قرار دهید. همچنین برای مشاهده پرسش و پاسخ از دکتر دیگر بیماران سوالات شایع را کلیک کنید

  • تصویر کاربر محمد چهارشنبه ۳ بهمن ۹۷( 7 سال پیش) تعداد بازدید: 311 مشاهده پرسش
    من برج 9\\97 عمل واریکوسل کردم. برای ناباروری هنوز جواب نگرفتم مشکل زودانزالیه تو رابطه مان تاثیر گذاشته چکار کنم قرص با دراویش هست معرفی کنید شل شدن الت تناسلیم هست زود انزالی دارم
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری چهارشنبه ۳ بهمن ۹۷( 7 سال پیش)
      سلام
      زودانزالی درمان قطعی ندارد ولی با درواروهایی مثل بیحس کننده های موضعی و قرص هایی مثل پاروکستین 20 میلی یا سرترالین 50 میلی( بصورت دائمی و روزانه یک عدد یا اینکه 6 ساعت قبل از نزدیکی)، می توان آن را کنترل کرد ولی تا زمانی که دارو مصرف می کنید موثر است و با قطع دارو مشکل مجددا ظاهر می شود
      اسپری لیدوکائین 10درصد یا کرم زایلا-پی یکی از این داروهاست. 20 تا 25 دقیقه قبل از مقاربت و حتی قبل از سفت شدن آلت به کلاهک آلت و زیر آن و یا کلاهک به اضافه نیمه انتهایی آلت یا تمام آلت بزنید(بر حسب شدت زود انزالی و میزان سفتی آلت). حتما بعد از احساس بی حسی و قبل از شروع روابط جنسی آلت خود را بشورید.
    2. تصویر کاربر دکتر محمد جباری چهارشنبه ۳ بهمن ۹۷( 7 سال پیش)
    3. نمایش سایر 1 پاسخ
  • تصویر کاربر بیمار چهارشنبه ۳ بهمن ۹۷( 7 سال پیش) تعداد بازدید: 394 مشاهده پرسش
    باسلام.
    تنگی مجرا دارم خودم سند میزنم داخل مثانه نمیره ولی از تنگی عبور میکنه.
    راه درمانش چیه؟
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری چهارشنبه ۳ بهمن ۹۷( 7 سال پیش)
  • تصویر کاربر علی چهارشنبه ۳ بهمن ۹۷( 7 سال پیش) تعداد بازدید: 156 مشاهده پرسش
    سلام خسته نباشید اقای دکتر من الت تناسلیم صاف نمی شه و شل هستش 22 سال سنمه تا دو سال پیش صاف می شد الان نمی شه این مسئله منو نگران کرده ک شله و حتی صافم شده بزور افتادست
    سوال دومم اینع ک رو به پایینه چیکار می شه کرد رو به بالاشه
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری چهارشنبه ۳ بهمن ۹۷( 7 سال پیش)
  • تصویر کاربر رضا جمعه ۵ بهمن ۹۷( 7 سال پیش) تعداد بازدید: 137 مشاهده پرسش
    سلام
    اقای دکتر محیط التم 12 سانت
    ایا نرمال یا کوچیکه ،؟
    راهکاری برای دارم برای افزایش قطر بدون جراحی
    سپاسگذارم
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری جمعه ۵ بهمن ۹۷( 7 سال پیش)

      لام

      نرماله و کاریش نمیشه کرد

  • تصویر کاربر م جمعه ۵ بهمن ۹۷( 7 سال پیش) تعداد بازدید: 157 مشاهده پرسش
    با سلام
    فرزند من در ده ماهگي عمل شدن به خاطر بيضه پايين نيامده كه متاسفانه يكي از بيضه هاش از بين رفت. از اول فرزند من آلتش به شكلي بود كه پنهان بود الان ١٧ ماهشه و همچنان اكثرا پنهانه. چاق نيست اما خب كمي شكم دارد آيا به مرور رفع ميشود
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری جمعه ۵ بهمن ۹۷( 7 سال پیش)

      سلام

      معمولا تا بعد از بلوغ طبیعی می شود

درحال دریافت اطلاعات

 به راحتی از طریق تلگرام سوالات خود را از دکتر بپرسید و در سریعترین زمان ممکن پاسخ خود را دریافت کنید

کلیک کنید