به سیستم مشاوره پزشکی  دکتر محمد جباری فوق تخصص کلیه و مجاری ادراری خوش آمدید.

 

شما بیمار عزیز می توانید پرسش خود را مطرح و یا حتی فایل مدارک پزشکی خود را پیوست قرار دهید. همچنین برای مشاهده پرسش و پاسخ از دکتر دیگر بیماران سوالات شایع را کلیک کنید

  • تصویر کاربر علی دوشنبه ۲۹ مرداد ۹۷( 7 سال پیش) تعداد بازدید: 201 مشاهده پرسش
    سلام دکتر من از پودر برای ازبین بردن موهای دستگاه وپشت استفاده کردم ضمن تمیز شدن روی بیضه وزیر التم زخم شده چکار باید بکنم زخمها سوزش ودرد دارند
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری دوشنبه ۲۹ مرداد ۹۷( 7 سال پیش)
      سلام
      هم پماد کالامین می توانید بزنید و هم می توانید پودر بچه بزنید
  • تصویر کاربر میثم دوشنبه ۲۹ مرداد ۹۷( 7 سال پیش) تعداد بازدید: 187 مشاهده پرسش
    سلام وقتتون بخیر و خسته نباشد .آقای دکتر طبق عکسی که خدمتتون ارسال کردم آیا این نقاط دانه دانه و شیار دار مشکل خاصی هست یا طبیعی ؟خارش درد ترشح و… هیچی ندارن و البته فکر کنم چندینو چند ساله که با من هستن و من تازه حساس شدم. پوست آلتم اکثرا خشک و دوبارم به شدت پوست پوست شد (حساسیت به یه شامپو بدن ) پوست انداخت همراه درد هنگام تحریک و تغییر سایز که بعدش رفع شد . این حالت شیار مانند و یه چیزای ریز طبیعی است ؟؟ بازم ممنون بابته وقتی که گذاشتین
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری دوشنبه ۲۹ مرداد ۹۷( 7 سال پیش)
      سلام
      بله طبیعی است ولی بدلیل خشکی پوست تشدید می شود لذا استفاده از لوسیون های مرطوب کننده بصورت دائمی شرایط را بهتر می کند.
    2. تصویر کاربر میثم دوشنبه ۲۹ مرداد ۹۷( 7 سال پیش)
      ممنونم از شما … پس من نگران نباشم ؟ چشم حتما تهیه و استفاده میکنم
    3. تصویر کاربر میثم دوشنبه ۲۹ مرداد ۹۷( 7 سال پیش)
      ممنونم از شما … پس من نگران نباشم ؟ چشم حتما تهیه و استفاده میکنم
    4. تصویر کاربر میثم دوشنبه ۲۹ مرداد ۹۷( 7 سال پیش)
      ممنونم از شما … پس من نگران نباشم ؟ چشم حتما تهیه و استفاده میکنم
    5. تصویر کاربر دکتر محمد جباری دوشنبه ۲۹ مرداد ۹۷( 7 سال پیش)
      خیر نگران نباشید
    6. نمایش سایر 4 پاسخ
  • تصویر کاربر فرهاد دوشنبه ۲۹ مرداد ۹۷( 7 سال پیش) تعداد بازدید: 207 مشاهده پرسش
    سلام اقاي دكتر.خيلي عذر ميخوام مزاحم وقت شريفتان شدم.روي نوك الت تناسلي من چيزي شببه جوش يا تبخال زده كه خيلي فكرمو مشغول كرده است.عكس را خدمتتان ارسال كردم.ممنون ميشم پاسخ بديد.
    1. تصویر کاربر فرهاد دوشنبه ۲۹ مرداد ۹۷( 7 سال پیش)
      اين را هم اصافه كنم شب قبلش استمنا كردم به صورت خشك و پوست اطراف التم هم كمي ملتهب شده.ايا امكان داره اين جوش شبيه تاول مربوط به فشاري باشه كه به پوست الت وارد شده؟
    2. تصویر کاربر فرهاد دوشنبه ۲۹ مرداد ۹۷( 7 سال پیش)
      اين را هم اصافه كنم شب قبلش استمنا كردم به صورت خشك و پوست اطراف التم هم كمي ملتهب شده.ايا امكان داره اين جوش شبيه تاول مربوط به فشاري باشه كه به پوست الت وارد شده؟
    3. تصویر کاربر فرهاد دوشنبه ۲۹ مرداد ۹۷( 7 سال پیش)
      اين را هم اصافه كنم شب قبلش استمنا كردم به صورت خشك و پوست اطراف التم هم كمي ملتهب شده.ايا امكان داره اين جوش شبيه تاول مربوط به فشاري باشه كه به پوست الت وارد شده؟
    4. تصویر کاربر دکتر محمد جباری دوشنبه ۲۹ مرداد ۹۷( 7 سال پیش)
      سلام
      نمیشه از روی این عکس تشخیص دقیق را مطرح کرد ولی به نظرم تبخال نیست. می تواند بدلیل همین استمنا خشکی باشد که می فرمائید
    5. نمایش سایر 3 پاسخ
  • تصویر کاربر سید دوشنبه ۲۹ مرداد ۹۷( 7 سال پیش) تعداد بازدید: 255 مشاهده پرسش
    سلام اقای دکتر من چند وقت پیش یه عکسی فرستادم خدمت شما از زائیده ای که روی التم ایجاد شده بود و سوال کردم که قارچ یا زگیل فرمودین هیچ کدوم من یه اشتباهی کردم یکم روش اسید سالیک زدم اولش اطرافش یکم سطحی سوخت و بعد یه مدت خوب شد ولی جای اون زایده بعد حدود 10 روز سوراخ ماننده عکسشو خدمتتون میفرستد. خیلی نگرانم راهنماییم کنید
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری دوشنبه ۲۹ مرداد ۹۷( 7 سال پیش)
      سلام
      پماد ترمیمی آلفا بزنید.
  • تصویر کاربر صدوقی سه شنبه ۳۰ مرداد ۹۷( 7 سال پیش) تعداد بازدید: 502 مشاهده پرسش
    سلام آقای دکتر بنده چند وقتیه که میخوام جراحی پروتز بیضه انجام بدم یکی از بیضه هام نزول نکرده ست پیش دکترم رفتم ولی به علت تحریمات پروتز بیضه موجود نیست.بنده 29سالمه ودر شروف ازدواج هستم.درخواستم از شما این بود که جایی رو به بنده معرفی کنید برای خرید پروتز بیضه خیلی خیلی ممنون.
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری دوشنبه ۲۹ مرداد ۹۷( 7 سال پیش)
      سلام
      زمانی شرکت پرومدون پروتز بیضه می فروخت این شماره اش هست
      09109750864
    2. تصویر کاربر صدوقی دوشنبه ۲۹ مرداد ۹۷( 7 سال پیش)
      ممنون آقای دکتر یه سوال دیگه که داشتم این بود که شما خودتون اگه بخواین عمل بندرو انجام بدین مشکلی برای تهیه پروتز بیضه ندارین؟
      بعد اینکه بنده بیمه تامین اجتماعی هستم شما برای عمل بنده بیمه هم قبول میکنین وهزینه ی عمل چقدر میشه.خیلی ممنونم.
    3. تصویر کاربر صدوقی دوشنبه ۲۹ مرداد ۹۷( 7 سال پیش)
      ممنون آقای دکتر یه سوال دیگه که داشتم این بود که شما خودتون اگه بخواین عمل بندرو انجام بدین مشکلی برای تهیه پروتز بیضه ندارین؟
      بعد اینکه بنده بیمه تامین اجتماعی هستم شما برای عمل بنده بیمه هم قبول میکنین وهزینه ی عمل چقدر میشه.خیلی ممنونم.
    4. تصویر کاربر صدوقی دوشنبه ۲۹ مرداد ۹۷( 7 سال پیش)
      ممنون آقای دکتر یه سوال دیگه که داشتم این بود که شما خودتون اگه بخواین عمل بندرو انجام بدین مشکلی برای تهیه پروتز بیضه ندارین؟
      بعد اینکه بنده بیمه تامین اجتماعی هستم شما برای عمل بنده بیمه هم قبول میکنین وهزینه ی عمل چقدر میشه.خیلی ممنونم.
    5. تصویر کاربر دکتر محمد جباری سه شنبه ۳۰ مرداد ۹۷( 7 سال پیش)
      ممنون آقای دکتر یه سوال دیگه که داشتم این بود که شما خودتون اگه بخواین عمل بندرو انجام بدین مشکلی برای تهیه پروتز بیضه ندارین؟………………….پروتز را خود بیمار تهیه می کند نه پزشک
      بعد اینکه بنده بیمه تامین اجتماعی هستم شما برای عمل بنده بیمه هم قبول میکنین وهزینه ی عمل چقدر میشه………..خیر بیمه قبول نمی کنم ضمن اینکه بعید می دانم در کل بیمه باشد
    6. نمایش سایر 4 پاسخ
درحال دریافت اطلاعات

 به راحتی از طریق تلگرام سوالات خود را از دکتر بپرسید و در سریعترین زمان ممکن پاسخ خود را دریافت کنید

کلیک کنید