به سیستم مشاوره پزشکی دکتر محمد جباری فوق تخصص کلیه و مجاری ادراری خوش آمدید.
خاموش کردن V.P.N
لطفا برای پرداخت حتما ف.ی.ل.ت.ر ش.ک.ن V.P.N خود را غیر فعال کنید.
شما بیمار عزیز می توانید پرسش خود را مطرح و یا حتی فایل مدارک پزشکی خود را پیوست قرار دهید. همچنین برای مشاهده پرسش و پاسخ از دکتر دیگر بیماران سوالات شایع را کلیک کنید
لیست پرسشها (58,598 پرسش)
عباس پنجشنبه ۲ اسفند ۹۷( 7 سال پیش) تعداد بازدید: 236 مشاهده پرسش
سلام ،خسته نباشید
جناب اقای دکتر بنده خارج از کشور ساکنم و برام مقدور نیست حضورا مراجعه کنم دکتر
چیزی شبیه گوشت اضافه یا زگیل روی التم هست ،خاستم بدونم تشخیصتون چیه و ایا خطرناک هست یا خیر ؟و اینکه نیاز به درمان فوری داره یا نه
با تشکر از مشاورتون- اقای دکتر این عمل رو دکتر جودی خودشون چون حق عمل تو بیمارستان اکبر رو ندارن ب دانشجوهاش میسپره ولی گف خیالم راحت باشه و مسعولیت عمل کلا با خودشه یعنی چی،خودش این عملرو تو بیمارستان رضوی انجام میده ولی ما نمیتونیم از عهده مخارجش بیایم شوهرم کارگر از کجا بیاریم،ب نظر شما میتونم بهش اعتماد کنم خیلی میترسم بلایی سر بچم بیاد .اگر شمابگین خدای نکرده یک درصد ممکنه مشکلی برا بچم پیش میاد نمیبرم پیشش ،چکار کنم
- علت اینجوش ها چیست
- سلام .اقای دکتر در هر دوتابیضه من دوتا چیزی شبیه دانه تسبیح هستش ک وقتی یه ذره فشارمیدم دردمیکنه بعد ده دقیقه اروم میشه 29سالمه
- با سلام
بنده در سونوگرافی که انجام دادم مشخص شد یک سنگ 8 م م در پل میانی و یک سنگ به سایز 4 م م در پل فوقانی کلیه سمت چپ دارم که کالیس اکتازی فوکال ایجاد کرده، خواستم بدونم ایا با مصرف مایعات قابل دفع هست یا حتما نیاز به عمل داره؟ و اگه نیاز به عمل داره به چه صورت هست؟
درحال دریافت اطلاعات
به راحتی از طریق تلگرام سوالات خود را از دکتر بپرسید و در سریعترین زمان ممکن پاسخ خود را دریافت کنید

