به سیستم مشاوره پزشکی  دکتر محمد جباری فوق تخصص کلیه و مجاری ادراری خوش آمدید.

 

شما بیمار عزیز می توانید پرسش خود را مطرح و یا حتی فایل مدارک پزشکی خود را پیوست قرار دهید. همچنین برای مشاهده پرسش و پاسخ از دکتر دیگر بیماران سوالات شایع را کلیک کنید

  • تصویر کاربر مهران دوشنبه ۲۹ بهمن ۹۷( 7 سال پیش) تعداد بازدید: 720 مشاهده پرسش
    سلام با عرض معذرت هشتم این ماه پسرم هیپوسپادیاسش ک از نوع خفیفه عملشه تو مشهد انجام میشه بیمارستان اکبر خاستم ببینم در این نوع عمل ک سوراخ ادرار با فاصله میلیمتری باسوراخ بسته اصلی قرار داره نوع سوندش چطوریه ایا دیده میشه سوندش یا از اینایی ک بزرگا میزننه،بنظرتون چند روزه جای زخمش خوب میشه،این ک بیهوشیش عوارضی هم داره،ایا بعد این عمل نیاز ب عمل دیگری هم هست یا نه
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری یکشنبه ۲۸ بهمن ۹۷( 7 سال پیش)
      سلام
      بستگی به نظر و شیوه جراحی پزشکش داره هم سوند معمولی و هم کوتاه میشه گذاشت زخم دو تا ۴ هفته بعد خوب میشه
      احتمال عوارض بیهوشی کمه
      نیاز به عمل دیگه ای معمولا نیست
    2. تصویر کاربر مهران یکشنبه ۲۸ بهمن ۹۷( 7 سال پیش)
      دکترش خانم جودی هستن در مشهد ولی ب علت بی پولی شدیدی ک داریم ایشون تو بیمارستان خصوصی رضوی گفتن خودشون عمل میکنن ولی هزینش بالاس و ما نتونستیم گفتن خودشون تو بیمارستان اکبر نظارت میکنن دانشجوهاش عملرو انجام میده و مسعولیت عمل با خودشه لعنت ب پول ک هر چیه رو همینه،گفتن خیالم راحت باشه ولی خیلی میترسم ب نظر شما اعتماد کنم از دکترش ک خیلیا تعریف میکردن و میگفتن بچه های مارو هم دانشجوهاش تو اکبر عمل کرده….نمیدونم ب خدا باید بسپارم
    3. تصویر کاربر دکتر محمد جباری دوشنبه ۲۹ بهمن ۹۷( 7 سال پیش)
      سلام
      به نظر من مشکلی ندارد
    4. نمایش سایر 2 پاسخ
  • تصویر کاربر ندارم پنجشنبه ۲ اسفند ۹۷( 7 سال پیش) تعداد بازدید: 357 مشاهده پرسش
    با سلام خدمت آقای دکتر خسته نباشید بنده 55سال دارم پروستاتم 48/55/55وحجم76ccو P.S.A 5/27 درحال حاضرروزانه یک عدد کپسول تامسولوسین ویک عدد قرص پروستاتان مصرف می کنم با این وجود P.S.A نوسان زیاد ی دارد ومرتب بالا وپایین میرود سال کذشته تا 9هم رفت ونمونه برداری کردم گفتند مشکلی ندارد لطفا بفرمایید بنده همین درمان را ادامه بدهم ویا داروهارا تعویض یا کم وزیاد کنم تا هم رشد بزرگی متوقف و p.s.A نیز کنترل شود وبهترین زمان مصرف داروها چه موقع است باتشکر
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری پنجشنبه ۲ اسفند ۹۷( 7 سال پیش)
  • تصویر کاربر hesam پنجشنبه ۲ اسفند ۹۷( 7 سال پیش) تعداد بازدید: 517 مشاهده پرسش
    سلام خدمت آقای دکتر جباری.
    آقای دکتر ،غرض از مزاحمت ! روی سر آلتم یا ناحیه رنگ پریدگی وجود داره. بنده خودم دلیل این رنگ پریدگی رو زیاد فشار دادن آلت برای تخلیه ادرار(استبراء) برای طهارت میدونم . آخه خیلی حساس هستم و وسواس به خرج میدم در مورد استبراء . رنگ ناحیه هم سفید هستش. درد و سوزش هم ندارم. میخواستم نظرتون رو در این مورد بدونم و اینکه چه کاری کنم تا رنگ پوست سر آلتم خوب بشه یا چه دارویی یا پمادی استفاده کنم. آیا خطری هم داره یا نه؟ ممنون میشم راهنمایی بفرمایید .
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری پنجشنبه ۲ اسفند ۹۷( 7 سال پیش)
  • تصویر کاربر علیرضا یکشنبه ۲۸ بهمن ۹۷( 7 سال پیش) تعداد بازدید: 409 مشاهده پرسش
    سلام آقای دکتر خاستم نظرتون رو در مورد مصرف مکمل pro.renal بفرمایید که برای تقویت کلیه ها موثر هست یاخیر؟؟چون این مکمل اختصاصی بیماران کلیوی هست مشکلی برای کلیه ها بوجود نمیاره؟پیشاپیش ازپاسختون ممنونم
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری یکشنبه ۲۸ بهمن ۹۷( 7 سال پیش)
      سلام با متخصص نفرولوژی مشورت کنید
  • تصویر کاربر آرمین پنجشنبه ۲ اسفند ۹۷( 7 سال پیش) تعداد بازدید: 164 مشاهده پرسش
    دکتر سلام وقت بخیر
    من خودارضایی کردم 3 سال پیش و متولد 81 ام بعد الان هر ماه 1 بار این کار و میکنم ولی بعد خودارضایی ورم سمت راست التم نخوابیده میدونم علتش خودارضایی هست ولی چکار باید کرد؟
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری پنجشنبه ۲ اسفند ۹۷( 7 سال پیش)
درحال دریافت اطلاعات

 به راحتی از طریق تلگرام سوالات خود را از دکتر بپرسید و در سریعترین زمان ممکن پاسخ خود را دریافت کنید

کلیک کنید