به سیستم مشاوره پزشکی  دکتر محمد جباری فوق تخصص کلیه و مجاری ادراری خوش آمدید.

 

شما بیمار عزیز می توانید پرسش خود را مطرح و یا حتی فایل مدارک پزشکی خود را پیوست قرار دهید. همچنین برای مشاهده پرسش و پاسخ از دکتر دیگر بیماران سوالات شایع را کلیک کنید

  • تصویر کاربر آرزو پنجشنبه ۲ اسفند ۹۷( 7 سال پیش) تعداد بازدید: 218 مشاهده پرسش
    سلام وقت بخیر ببخشید آقای دکتر من مریض خودتونم ویروس اچ پی وی دارم نوع 16 الان تحت درمانم واکسن گارداسیل هم فعلا تو ی نوبت زدم آیا میتونم بچه دار بشم بچه بیارم یا خیر. تشکر
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری پنجشنبه ۲ اسفند ۹۷( 7 سال پیش)
      سلام
      بله میتونید
  • تصویر کاربر علی پنجشنبه ۲ اسفند ۹۷( 7 سال پیش) تعداد بازدید: 365 مشاهده پرسش
    با عرض سلام وخسته نباشید پسر من دارای آلت وبیضه کوچک است به متخصص غدد مراجعه کردم گفتند تا بلوغ باید صبر کنیم ولی در اینترنت خواندم که باید قبل از بلوغ درمان شود اگه ممکنه مارو راهنمایی بفرمایید از شما ممنونم.
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری پنجشنبه ۲ اسفند ۹۷( 7 سال پیش)
  • تصویر کاربر حسن پنجشنبه ۲ اسفند ۹۷( 7 سال پیش) تعداد بازدید: 363 مشاهده پرسش
    سلام خدمت دکتر گرامی

    24 سالمه و چند سالی مبتلا به خود ارضایی هستم و متاسفانه پریشب هم این کارو تکرار کردم و دردی نداشتم و بعدش به حمام رفتم و خوابیدم و باز هم دردی نبود.
    اما از دیروز صبح که بیدار شدم درد خفیفی انار به حالت فشار کوچیک رو بیضه ها یا حالتی مثل خستگی در بیضه ها احساس میکنم و تا الان یعنی 2 روز رفع نشده و به صورت ممتد یا هر چند دقیقه درد میکنه
    فقط اون شب هم آب خیلی سرد در توالت به مدت 20 یا 30 ثانیه به بیضه ها زدم.
    می خواستم بدوم علتش چیه لطفا کمکم کنید

    با تشکر
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری پنجشنبه ۲ اسفند ۹۷( 7 سال پیش)
  • تصویر کاربر امین پنجشنبه ۲ اسفند ۹۷( 7 سال پیش) تعداد بازدید: 410 مشاهده پرسش
    سلام دکتر خسته نباشید…
    دکتر من واریکوسل درجه سه دارم و بیضه چپم کوچیک شده ولی هم نعوذ کامل دارم هم خیلی گرمم رفتم دکتر ازمایش اسپرم دادم همه چی نرمال بود و دکتر گفت برو برای بچه اقدام کن اگه بچه دار نشدی عمل کن…
    دکتر الان بیضه چپم ممکنه تحت تاثیر وریکوسل درجه سه ایتقد کوچیک بشه که ناپدید بشه و از کار بیوفته و در روابط زناشویی دیگه نداشته باشم؟؟؟
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری پنجشنبه ۲ اسفند ۹۷( 7 سال پیش)
  • تصویر کاربر تارا چهارشنبه ۱ اسفند ۹۷( 7 سال پیش) تعداد بازدید: 350 مشاهده پرسش
    مرد 48 ساله هستم.3فرزند پسر حدود 20-25 سال دارم. حدود 8سال است که سرپایی لوله هایم را بستم. همسرم باکره است و رابطه واژنی نداریم. سوال 1- آیا مایع منی یا پیشآب من اگر در اطراف واژن ریخته شود ممکن است حتی درصد کمی باعث بارداری شود؟ 2- برای اینکه خیالمان راحت شود که بارداری صورت نگیرد میخواهم آزمایش بدهم. چند روز باید بگذرد ؟ 3- تا چند دقیقه میتوانم ظرف آزمایش را به آزمایشگاه برسانم و اینکه نوع ظرف مهم است؟ 4- برای اینکه مطمعن شوم بیماری عفونی ندارم چه آزمایشی باید بدهم 5- برای اطمینان کامل آزمایش اسپرم برای 1 مرتبه کافیست یا باید تکرار شود؟ با تشکر.
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری چهارشنبه ۱ اسفند ۹۷( 7 سال پیش)

      سلام

      مرد 48 ساله هستم.3فرزند پسر حدود 20-25 سال دارم. حدود 8سال است که سرپایی لوله هایم را بستم.

      همسرم باکره است و رابطه واژنی نداریم………………………….منظورتان همسر دوم هست؟!!…

      سوال 1- آیا مایع منی یا پیشآب من اگر در اطراف واژن ریخته شود ممکن است حتی درصد کمی باعث بارداری شود؟………………………خیر

      2- برای اینکه خیالمان راحت شود که بارداری صورت نگیرد میخواهم آزمایش بدهم. چند روز باید بگذرد ؟ …………………برای شما نیازی نیست مراعات چند روز بکنید

      3- تا چند دقیقه میتوانم ظرف آزمایش را به آزمایشگاه برسانم و اینکه نوع ظرف مهم است؟ ………………….برای شما نیاز به مراعات زمان نیست

      4- برای اینکه مطمعن شوم بیماری عفونی ندارم چه آزمایشی باید بدهم………………………باید به پزشک مراجعه تا برایتان بنویسد

      5- برای اطمینان کامل آزمایش اسپرم برای 1 مرتبه کافیست یا باید تکرار شود؟…………………..یک مرتبه کافیست

درحال دریافت اطلاعات

 به راحتی از طریق تلگرام سوالات خود را از دکتر بپرسید و در سریعترین زمان ممکن پاسخ خود را دریافت کنید

کلیک کنید