به سیستم مشاوره پزشکی  دکتر محمد جباری فوق تخصص کلیه و مجاری ادراری خوش آمدید.

 

شما بیمار عزیز می توانید پرسش خود را مطرح و یا حتی فایل مدارک پزشکی خود را پیوست قرار دهید. همچنین برای مشاهده پرسش و پاسخ از دکتر دیگر بیماران سوالات شایع را کلیک کنید

  • تصویر کاربر ناشناس پنجشنبه ۲۸ تیر ۹۷( 7 سال پیش) تعداد بازدید: 299 مشاهده پرسش
    باسلام.زمان دخول نعوظ من کامل از بین میره .بعد از اینکه همبستری رو ترک میکنم با یه تحریک گاها دوباره نعوظ من برمیگرده.از اینکه نمیتونم دخول کنم واقعا عصبی شدم دلیلش چی میتونه باشه.کمکم کنید
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری پنجشنبه ۲۸ تیر ۹۷( 7 سال پیش)
      سلام
      کم توانی جنسی علل متعددی دارد که بخشی جسمی و بخشی از آن عوامل فکری و روانی است. از علل جسمی می توان به اختلالات هورمونی و اختلالات عروق و اعصاب مربوط به آلت تناسلی اشاره کرد. بیماری هایی نظیر دیابت، فشار خون بالا، بالا بودن چربی خون و اختلالات عصبی در ناحیه کمر و داروها بویژه برخی از داروهای فشار خون و داروهای اعصاب و روان، رژیم های ناسالم مخصوصا رژیم پرچربی، سیگار، مواد مخدر و روانگردان، عدم تحرک و ورزش منظم، استرس و فشارهای روانی و عدم رضایت مندی از زندگی و شرایط موجود، بالا بودن ساعات کار و کم بودن زمان لازم برای استراحت و در کنار خانواده بودن همه بخشی از علل کم میلی و کم توانی جنسی است. لذا در ابتدا نیاز به معاینه و انجام تست های لازم توسط ارولوژیست هست. در صورت طبیعیی بودن ارزیابی های لازم توسط متخصص ارولوژی توصیه می شود برای مشاوره به روانشناسی که در زمینه روابط جنسی فعالیت می کند مراجعه کنید. یادتان باشد در خیلی از موارد کلید درمان در دستان خودتان هست و با تغییر سبک و شیوه ی زندگی می توانید فعالیت جنسی مطلوب و رضایت بخشی را داشته باشید. در آخر اگر بیماری قلبی یا فشار خون کنترل نشده ندارید گاهی هم می توانید از قرص های کمکی مثل سیلدنافیل ۵۰ میلی گرمی یکساعت قبل از رابطه استفاده کنید. از شایع ترین عوارض احتمالی این قرص سردرد، گرفتگی بینی و تاری دید می باشد و مصرف همزمان آن با برخی از داروهای قلبی ممنوع می باشد.
    2. تصویر کاربر ناشناس پنجشنبه ۲۸ تیر ۹۷( 7 سال پیش)
      ممنونم.فقط توضیحی که میخواستم بدم این هست که زمان اماده شدن برای سکس نعوظ کامل دارم.حتی تو سه ماهی که از عقد ما گذشته سه یا چهار بار دخول کامل داشتم و گاها نعوظ صبحگاهی هم دارم.که به محض اینکه متوجه این مطلب میشم التم شل میشه.و سوالی که دارم این هست که ایا این مشکل حل شدنی هست یا نه
    3. تصویر کاربر دکتر محمد جباری پنجشنبه ۲۸ تیر ۹۷( 7 سال پیش)
      این مشکل به دلیل استرس و عدم تمرکز هست و بتدریج برطرف میشه
    4. نمایش سایر 2 پاسخ
  • تصویر کاربر علی پنجشنبه ۲۸ تیر ۹۷( 7 سال پیش) تعداد بازدید: 204 مشاهده پرسش
    با سلام
    اگه آقایی فقط در محیط اطراف آلت قبلا دچار زگیل شده باشه،و روی آلت هیچ گاه درگیر نشده باشه و حالا با کاندوم نزدیکی داشته باشه،ایا امکان درگیری ناحیه داخل واژن خانوم به ویروس هست؟
    با تشکر
    ممنون از نیت خیرتون
    اجرتون با خدا
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری پنجشنبه ۲۸ تیر ۹۷( 7 سال پیش)
      سلام
      بله ولی با احتمال کمتر
    2. تصویر کاربر علی پنجشنبه ۲۸ تیر ۹۷( 7 سال پیش)
      آقای دکتر با توجه به سوال قبلی بعد از اولین نزدیکی با کاندم تست دهانه رحم خانم مثبت بود و سه تیپ مشخص شد،درحالی که الان بعد از یک سال هیچ علامت خارجی ندارن،میخواستم بدونم آیا با همون یک بار ارتباط،ویروس از ناحیه اطراف الت مرد به قسمت داخلی خانم منتقل میشه؟و یا اینکه ایشون از قبل درگیر بودن
      ممنونم از راهنمایی و کمکتون چون این مساله واقعا باعث عذاب وجدان شدیدی شده برام.
      تشکر بابت وقت ارزشمندی که میذارید
    3. تصویر کاربر دکتر محمد جباری پنجشنبه ۲۸ تیر ۹۷( 7 سال پیش)
      سلام
      هر دو حالت امکانش هست
    4. نمایش سایر 2 پاسخ
  • تصویر کاربر سحر پنجشنبه ۲۸ تیر ۹۷( 7 سال پیش) تعداد بازدید: 339 مشاهده پرسش
    سلام دكتر ببخشيد من يه مدتي هست خودارضايي ميكنم. و از وقتي وقتي اينكارو ميكنم همون موقع دل درد ميگيرم. و بعدش از اون روز به بعد همش در ناحيه تناسليم احساس ناراحتي ميكنم چون دستم خيلي الوده بوده بنظرم هر بار كه اينكارو كردم. حتي لباس زيرمم عوض ميكنم باز احساس بدي دارم و احساس راحتي ندارم . امكان چه بيماري هست ؟ ممكنه قارچ يا زگيل بزنه؟ چكار كنم كه بدنم انقدر اذيت نباشه؟ خيلي وقته اين جور هست بدنم و اينكه راه درمانش چي هستش؟ چكار بايد كنم
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری پنجشنبه ۲۸ تیر ۹۷( 7 سال پیش)
      سلام
      زگیل که نیست ولی شاید قارچ باشد بهتر است توسط متخصص زنان معاینه شوید
  • تصویر کاربر پنجشنبه ۲۸ تیر ۹۷( 7 سال پیش) تعداد بازدید: 274 مشاهده پرسش
    سلام دكتر ، ببخشيد من در ناحيه تناسليم همش احساس ناراحتي ميكنم. لباس زيرم رو عوض ميكنم باز احساس بدي ميكنم. دليلش چي ميتونه باشه؟ ايا ممكنه الوده شده باشه؟ يا مستعد زگيل يا قارچ باشه؟ و اينكه روي زبونم يه چيزي درومده كه به پزشك نشون دادم داروي نيستات رو داد . ايا زگيل هست؟ چون سرچ كرده بودم نوشته بود برفك دهاني هستش.
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری پنجشنبه ۲۸ تیر ۹۷( 7 سال پیش)
      سلام
      بدون معاینه نمی توانم نظری بدهم و تشخیصی را مطرح کنم.
  • تصویر کاربر علی پنجشنبه ۲۸ تیر ۹۷( 7 سال پیش) تعداد بازدید: 396 مشاهده پرسش
    سلام، وقت به خیر
    خسته نباشید ، یک سال قبل متوجه شدم بیضه سمت چپم بالا تر از بیضه دیگر است ودرد هم داشتم. سونو انجام دادم دکتر گفت مشکلی ندارم. هنوز درد دارم وچهار ماه است که کشاله رانم هم درد میکند. اگر لطف کنید و نظر خودتان را بیان کنید ممنون میشوم
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری پنجشنبه ۲۸ تیر ۹۷( 7 سال پیش)
      سلام
      درد بیضه همیشه منشاش از بیضه نیست و کاه از کمر یا اسپاسم عضلات هست
درحال دریافت اطلاعات

 به راحتی از طریق تلگرام سوالات خود را از دکتر بپرسید و در سریعترین زمان ممکن پاسخ خود را دریافت کنید

کلیک کنید