به سیستم مشاوره پزشکی دکتر محمد جباری فوق تخصص کلیه و مجاری ادراری خوش آمدید.
خاموش کردن V.P.N
لطفا برای پرداخت حتما ف.ی.ل.ت.ر ش.ک.ن V.P.N خود را غیر فعال کنید.
شما بیمار عزیز می توانید پرسش خود را مطرح و یا حتی فایل مدارک پزشکی خود را پیوست قرار دهید. همچنین برای مشاهده پرسش و پاسخ از دکتر دیگر بیماران سوالات شایع را کلیک کنید
لیست پرسشها (58,600 پرسش)
مسعود شنبه ۵ فروردین ۹۶( 9 سال پیش) تعداد بازدید: 411 مشاهده پرسش
سلام.من مطالب سايت شما رو ديدم.ممنون كه وقت ميزاريد و جواب سوالها رو ميدين من حدود37 سالمه .شايد از ١٨ سالگي استمنا ميكردم.الان ديگه فقط حتي دست جنس مخالف هم به الت تناسليم بخوره بدون اينكه بخواد بلند بشه دچار زود انزالي ميشم.حتي اگر داروهاي بحس كننده قبل از نزديكي استفاده كنم زياد فرقي نميكنه شايد فقط زمانش رو يه ذره زياد بكنه.به اين دلايل از ازدواج فراريم و ميترسم ازدواج كنم.ممنون ميشم راهنمايم بكنيد و بفرماييد چي كار بايد بكنم-
دکتر محمد جباری
شنبه ۵ فروردین ۹۶( 9 سال پیش)
سلام
در افراد مجرد که سکس منظم و با فواصل کم و همچنین با یک فرد ثابت ندارند معمولا زودانزالی شدیدتر می باشد لذا ازدواج شرایط را بهتر می کند ( نه اینکه برطرف می کند) و همچنین در افرادی که استرسی هستند یا خیلی احساساتی هستند نیز زودانزالی شدیدتر می باشد ولی در کل برای افرادی مثل شما که زودانزالی شان بیشتر بدلیل تحریکات مرکزی است شاید مصرف قرص ها مناسب تر باشد لذا پیشنهاد می کنم با داروی پاروکستین ۲۰ میلی نصف قرص روزانه شروع کنید و هر ۲ هفته نصف قرص اضافه کنید تا حداکثر ۲ قرص در روز البته هر جا که بهتر بودید نیاز به افزایش دوز دارو نیست.
روش دیگر هم این است که همیشه نصف قرص روزانه استفاده کنید و اگر شرایط بهتر شد همزمان از بیحس کننده ها هم استفاده کنید.
-
- سوال سنگ کلیه بود که تایپ کردم
-
دکتر محمد جباری
شنبه ۵ فروردین ۹۶( 9 سال پیش)
سلام
متاسفانه جنابعالی پرسش خود را در بخشی که بایستی نام و نام خانوادگی خود را بنویسید نوشته اید و بصورت ناقص ، لذا امکان پاسخگویی نیست لطفا اصلاح بفرمائید یا مجددا ارسال کنید
-
- سلام آقای دکتر 34 سال سن دارم 6 ساله که ازدواج کردم دچار انزال زود رس هستم لطفا یه داروی بدون عوارض بهم معرفی کنید زندگیم داره از هم می پوشه لطفا راهنماییم کنید.تشکر
-
دکتر محمد جباری
شنبه ۵ فروردین ۹۶( 9 سال پیش)
سلام
زودانزالی درمان قطعی ندارد ولی با درواروهایی مثل بیحس کننده های موضعی و قرص هایی مثل پاروکستین 20 میلی یا سرترالین 50 میلی( بصورت دائمی و روزانه یک عدد یا اینکه 6 ساعت قبل از نزدیکی)، می توان آن را کنترل کرد ولی تا زمانی که دارو مصرف می کنید موثر است و با قطع دارو مشکل مجددا ظاهر می شود
بیحس کننده های موضعی عارضه ای نداشته و بهترین شرایط را برای شما فراهم می کنند. اسپری لیدوکائین 10% یا کرم زایلا-پی یکی از این داروهاست. 20 تا 25 دقیقه قبل از مقاربت و حتی قبل از سفت شدن آلت به کلاهک آلت و زیر آن و یا کلاهک به اضافه نیمه انتهایی آلت یا تمام آلت بزنید(بر حسب شدت زود انزالی و میزان سفتی آلت). حتما بعد از احساس بی حسی و قبل از شروع روابط جنسی آلت خود را بشورید.
-
- با عرض سلام وخسته نباشید
دکتر شرمنده تقریبا ۱۰ روز پیش عمل هرنی راست داشتم ک بعد از عمل دکتر گفتند همراه با فطق درسمت راست واریکوسل داشتی ک عمل کردم .دوروز بعد دچارانزال شدم ک تورم ودرد شدیدی در ناحیه بیضه هام اتفاق افتاد ک با مراجعه ب کلینیک فقط ی امپول دگزا و پیروکسیکام دادن .ولی الانم درد و التهابی دارم خواستم بدونم علتش چیه و الان چیکارکنم.؟با تشکر-
دکتر محمد جباری
شنبه ۵ فروردین ۹۶( 9 سال پیش)
سلام
بهترين كار معاينه توسط پزشك معالج هست. در صورت عدم دسترسي به ايشان بهتر است سونوگرافي از بيضه ها انجام داده و فعلا توسط متخصص ديگري معاينه شويد تا زماني كه بتوانيد به پزشك تان دسترسي داشته باشيد.
-
- با سلام آقای دکتر میخواستم بدونم که خال قهوه ای رنگ مسطح که روی کیسه بیضه دارم زیگیل هستش یا خال معمولی یا چیز دیگه ایی هست
-
دکتر محمد جباری
شنبه ۵ فروردین ۹۶( 9 سال پیش)
سلام
به نظر من خال معمولي هستند. -
با یکشنبه ۶ فروردین ۹۶( 9 سال پیش)
با سلام آقای دکتر برای چکاب کاملا تر باید بیش دکتر متخصص ارولوژی برم یا پوست.؟ آیا تمام دکتر های ارولوژی این کارو انجام میدن ؟ با سپاس و تشکر فراوان -
دکتر محمد جباری
یکشنبه ۶ فروردین ۹۶( 9 سال پیش)
همه ارولوژيست ها آشنا نيستند بهتره به متخصص پوست مراجعه كنيد. - نمایش سایر 2 پاسخ
-
درحال دریافت اطلاعات
به راحتی از طریق تلگرام سوالات خود را از دکتر بپرسید و در سریعترین زمان ممکن پاسخ خود را دریافت کنید

