به سیستم مشاوره پزشکی  دکتر محمد جباری فوق تخصص کلیه و مجاری ادراری خوش آمدید.

 

شما بیمار عزیز می توانید پرسش خود را مطرح و یا حتی فایل مدارک پزشکی خود را پیوست قرار دهید. همچنین برای مشاهده پرسش و پاسخ از دکتر دیگر بیماران سوالات شایع را کلیک کنید

  • تصویر کاربر ايا سه شنبه ۱ فروردین ۹۶( 9 سال پیش) تعداد بازدید: 256 مشاهده پرسش
    ايا زگيله اين عكس
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری سه شنبه ۱ فروردین ۹۶( 9 سال پیش)
      سلام
      اگر اين ضايعات دستكاري نشدند و چيزي به آنها زده نشده زگيل نيستند.
  • تصویر کاربر فرهاد سه شنبه ۱ فروردین ۹۶( 9 سال پیش) تعداد بازدید: 285 مشاهده پرسش
    سلام خدمت اقای دکتر. سال نو مبارک
    آقای دکتر اگر لطف کنید به سوالات زیر جواب دهید ممنون میشم. واقعیتش تو این هفته میخوام عقد کنم استرس دارم و نگران هستم. اگر جواب قطعی بهم بدید مدیونتون میشم .
    1. آیا این نوع کجی مشکلی تو سکس ایجاد میکنه؟
    2. آیا هنگام رابطه جنسی شدت این کجی باعث درد و اذیت طرفین می شود؟ مهم
    3. کجی چند درجه هستش مطابق عکس؟
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری سه شنبه ۱ فروردین ۹۶( 9 سال پیش)
      سلام
      اين ميزان انحنا خيلي خيلي خفيف هست و مشكلي در سكس ايجاد نمي كند. نگران نباشيد و با خيال راحت ازدواج كنيد
  • تصویر کاربر مریم سه شنبه ۱ فروردین ۹۶( 9 سال پیش) تعداد بازدید: 283 مشاهده پرسش
    کل ناحیه بيروني واژن م زگیل زده،،،خارش هم دارم،،،چه روشی مناسب و آسیب ش کمتره؟و اینکه لیزر درد هم داره؟ و اینکه هزینه ش حدودی چقد ميشه؟
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری سه شنبه ۱ فروردین ۹۶( 9 سال پیش)
      سلام
      همه روش ها چون به تخريب زگيل ها منجر مي شود بالاخره كمي اذيت دارد. براي تعيين مناسب ترين روش حتما نياز به معاينه هست. سايز، گستردگي و بهم پيوستگي و محدوده ي ضايعات نقش مهمي در ارائه ي روش مناسب دارند. هزينه ليزر بعد از ارزيابي ابعاد بيماري قابل ارائه مي باشد.
  • تصویر کاربر سامان سه شنبه ۱ فروردین ۹۶( 9 سال پیش) تعداد بازدید: 270 مشاهده پرسش
    سلام. آقای دکتر من جواب آزمایش اسپرم و سونوگرافی خودم را خدمتتان ارسال میکنم. پزشک در شهرستان به من گفته که واریکوسل دارم و باید عمل کنم. با توجه به انکه من یک بیضه دارم، آیا شما عمل واریکوسل را پیشنهاد میفرمایید؟ آیا با این عمل مشکل من حل می شود؟ لازم به ذکر است که من مجرد هستم و قصد ازدواج دارم. ممنون میشوم بنده را راهنمایی بفرمایید.
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری سه شنبه ۱ فروردین ۹۶( 9 سال پیش)
      سلام
      البته معاينه نقش مهمي در تصميم گيري دارد ولي اگر بخواهيم فقط براساس مدارك ارسالي نظر بدهم به نظر من شما از عمل سودي نمي بريد.
  • تصویر کاربر امید سه شنبه ۱ فروردین ۹۶( 9 سال پیش) تعداد بازدید: 292 مشاهده پرسش
    سلام اقای دکتر سال نو شما مبارک باشه من چند سال پیش داروی زولامین مصرف می کردم و این دارو به شدت باعث کاهش میل جنسی میشه و عوارض این دارو توپ بدن من موندگار شده و الان تقریبا اصلا میل جنسی ندارم ازمایش هورمونی دادم معاینه فیزیکی ام ار ای از مغز ، هورمون های هیپوفیز و … جواب همه ازمایشات نشون میده من کاملا سالم هستم به روانپزشک مراجعه کردم چند نفر، مشاور ، سکستراپ، و با هر کدوم چند جلسه جلو رفتم ولی هیچ جوابی نگرفتم چون اون شرکت داروسازی بیشعور که زولامین ساخته یه بلایی سر من اورده که هیچ دکتری سر در نمیاره ، شما می تونید بندرو کمک کنید؟، باور کنید مشکل من فقط از مصرف زولامین به وجود امده و از نظر فیزیکی و هورمونی و روانی در سلامت کامل هستم
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری سه شنبه ۱ فروردین ۹۶( 9 سال پیش)
      سلام
      توصيه مي كنم تست ريجي اسكن و در مرحله بعد سونوگرافي داپلر از عروق كاورنوزال آلت تناسلي هم انجام دهيد
درحال دریافت اطلاعات

 به راحتی از طریق تلگرام سوالات خود را از دکتر بپرسید و در سریعترین زمان ممکن پاسخ خود را دریافت کنید

کلیک کنید