به سیستم مشاوره پزشکی  دکتر محمد جباری فوق تخصص کلیه و مجاری ادراری خوش آمدید.

 

شما بیمار عزیز می توانید پرسش خود را مطرح و یا حتی فایل مدارک پزشکی خود را پیوست قرار دهید. همچنین برای مشاهده پرسش و پاسخ از دکتر دیگر بیماران سوالات شایع را کلیک کنید

  • تصویر کاربر انیس یکشنبه ۲۲ اسفند ۹۵( 9 سال پیش) تعداد بازدید: 309 مشاهده پرسش
    Anis H: با سلام.پدرم دو بار آزمایش پروستات دادن یک بار psa شد 8 ممیز 9 و بار دوم بعد از 20 روز psa شده 11 آیا نیاز به عمل دارن و خطرناک هست؟اگر امکانش باشد توضیح بیشتری بدهید
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری یکشنبه ۲۲ اسفند ۹۵( 9 سال پیش)
      سلام
      بالا بودن PSA علل متعددي دارد مثل عفونت و … ولي يكي از علل نگران كننده بدخيمي هاي پروستات هست لذا قدم اول انجام نمونه برداري از پروستات هست.
  • تصویر کاربر سامان یکشنبه ۲۲ اسفند ۹۵( 9 سال پیش) تعداد بازدید: 348 مشاهده پرسش
    با سلام
    آقای دکتر من چند وقته ترشحات ناخواسته پروستات دارم دلیلش چیه
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری یکشنبه ۲۲ اسفند ۹۵( 9 سال پیش)
      سلام
      توصيه مي كنم از ترشحات آزمايش دهيد اگر عفونت نباشد جاي نگراني نيست
  • تصویر کاربر شاهرخ یکشنبه ۲۲ اسفند ۹۵( 9 سال پیش) تعداد بازدید: 274 مشاهده پرسش
    سلام دکتر بزرگی کنید و جواب آخرین سوال مرا بدهید ممنون میشم. منتظر پاسخ شما هستم چون فردا باید rug بدهم. آیا تاوانکس را قطع کنم یا خیر و داروی گفته شده از سمت شما را استفاده کنم و تست rug بدهم یا خیر
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری یکشنبه ۲۲ اسفند ۹۵( 9 سال پیش)
      سلام
      به نظرم عكس را براي اطمينان بگير و اگر تنگي نداشتيد دارو را تغيير دهيد
  • تصویر کاربر شاهرخ یکشنبه ۲۲ اسفند ۹۵( 9 سال پیش) تعداد بازدید: 252 مشاهده پرسش
    با تشکر از جواب سوالی که سریع فرمودید. دکتر در این 7 ماه سونوگرافی که گرفتم گفتند که مثانه و پروستات شما ضخیم شده و با توجه به استاده داروی تاوانکس هنوز در حالت عادی مجرای ادارارم سوزش دارد.و یکی دو بار هم تب کردم اما قطع شد . چرا هنوز سوزش قطع نشده. چه کنم تا قطع شود باور کنید هفت ماه است تاوانکس میخورم . ممنون میشم راهنمایی فرمایید. البته عفونت ادرار هم در مقطعی داشتم
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری یکشنبه ۲۲ اسفند ۹۵( 9 سال پیش)
      سلام
      گاه سوزش ادرار طولانی مدت بدلیل مواد دفعی مضر در ادرار و نازک شدن لایه محافظتی مثانه و مجرای ادراری است لذا یک راهکار مصرف روزانه ۱۲ لیوان آب در روز هست. مصرف داروی ترازوسین ۲ میلی شب ها در دراز مدت هم می تواند کمک کننده باشد
  • تصویر کاربر شاهرخ یکشنبه ۲۲ اسفند ۹۵( 9 سال پیش) تعداد بازدید: 261 مشاهده پرسش
    سلام. من 7 ماه است که سوزش مجاری ادار دارم و داروی تاوانکس میخورم اما تاثیری نداشته. و گفتن تست rug بئدهید آیا عوارض دارد یا خیر
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری یکشنبه ۲۲ اسفند ۹۵( 9 سال پیش)
      سلام
      البته کمی درد و سوزش حین انجامش دارد ولی اگر صحیح انجام شود عارضه ای ندارد
درحال دریافت اطلاعات

 به راحتی از طریق تلگرام سوالات خود را از دکتر بپرسید و در سریعترین زمان ممکن پاسخ خود را دریافت کنید

کلیک کنید