به سیستم مشاوره پزشکی  دکتر محمد جباری فوق تخصص کلیه و مجاری ادراری خوش آمدید.

 

شما بیمار عزیز می توانید پرسش خود را مطرح و یا حتی فایل مدارک پزشکی خود را پیوست قرار دهید. همچنین برای مشاهده پرسش و پاسخ از دکتر دیگر بیماران سوالات شایع را کلیک کنید

  • تصویر کاربر امیروک یکشنبه ۲۲ اسفند ۹۵( 9 سال پیش) تعداد بازدید: 236 مشاهده پرسش
    با سلام چند ماه پیش به مطب شما مراجعه کردم تشخیص شما پیرونی بودو فرمودین راه درمانش زیافلکس که تو ایران نیست حالا یکی از دو ستهام یکمامه داره میره آمریکا . چند تا سوال داشتم :هنوز هم این آمپول تو ایران نیست . بگم چه تعداد بگیره ؟دوز داره؟ واینکه واقعن امیدی به بازگشت به اندازه نرمال 2 سال پیش هست با این دارو یا نه ؟
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری یکشنبه ۲۲ اسفند ۹۵( 9 سال پیش)
      سلام
      من هنوز در ایران ندیدم. ماكزيمم تزريق چهار سيكل هست. هر سيكل دو نوبت تزريق به فاصله ١ تا ٣ روز هست و با فاصله ١ تا ٣ روز، بعد از نوبت دوم بايد penile modeling انجام بشه. فاصله سيكل ها شش هفته هست. در مورد مدلينگ دو تا بيست دقيقه صبح و شب پنيس بايد كشيده بشه. دوزها 0.58mg می باشد
  • تصویر کاربر عبدالله یکشنبه ۲۲ اسفند ۹۵( 9 سال پیش) تعداد بازدید: 309 مشاهده پرسش
    دو سنگ به دیامترهای 4 و 7 میلیمتر در حالب دیستال راست بدون ایجاد هیدرونفروز هیدرواورتر دارم احتمال سنگ واحد 11 میلیمتری هم هست میخواستم راه درمان رو بپرسم که آیا نیاز به جراحی دارم؟
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری یکشنبه ۲۲ اسفند ۹۵( 9 سال پیش)
      سلام
      هم می توانید سنگ شکن برون اندامی ESWL انجام هید یا اینکه اگر دردی ندارید با ورزش و مصرف مایعات فراوان یک ماه صبر کنید تا شاید دفع شود و اگر نشد سپس سنگ شکن کنید
  • تصویر کاربر كوروش یکشنبه ۲۲ اسفند ۹۵( 9 سال پیش) تعداد بازدید: 260 مشاهده پرسش
    سلام دكتر خسته نباشين. من پسر ١٩ ساله هستم چند وقتي است مايع مني من كمي زرد رنگ و اكثرا رقيق شده است البته احساس ميكنم قوام خوبي داردخواستم بپرسم مني رقيق خطرناك است و عامل ناباروري است ؟ وهمچنين ربطي به واريكوسل دارد؟ چون من يكسال پيش عمل واريكوسل گريد دو سمت چپ داشتم
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری یکشنبه ۲۲ اسفند ۹۵( 9 سال پیش)
      سلام
      خواستم بپرسم مني رقيق خطرناك است و عامل ناباروري است ؟ …………………………خیر
      وهمچنين ربطي به واريكوسل دارد؟ ………………………..خیر
      با اینحال برای اطلاع از وضعیت ناباروری می توانیدآزمایش اسپرم انجام دهید
  • تصویر کاربر نیماجمشیدی یکشنبه ۲۲ اسفند ۹۵( 9 سال پیش) تعداد بازدید: 269 مشاهده پرسش
    سلام آقای دکتر راستش من ناراحتی اعصاب داشتم وبه همین دلیل منی ازبدنم بیرون نمی آمد به کمک قرص ها ناراحتی اعصابم خوب شده ولی باز منی ازبدنم بیرون نمیاد .داروهای محرک جنسی استفاده کنم؟؟من شنیدم دارو های محرک جنسی ضرر دارند وخطرناکند درسته؟
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری یکشنبه ۲۲ اسفند ۹۵( 9 سال پیش)
      سلام

      داروهای محرک جنسی باعث خروج منی نمی شوند و توصیه به مصرف آن نمی کنم بهتر است با مراجعه ی حضوری به ارولوژیست ابتدا بررسی کاملی در این زمینه برایتان انجام شود و سپس داروی مناسبی تجویز گردد.
  • تصویر کاربر مهدی یکشنبه ۲۲ اسفند ۹۵( 9 سال پیش) تعداد بازدید: 258 مشاهده پرسش
    درمان عدم نعوظ الت
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری یکشنبه ۲۲ اسفند ۹۵( 9 سال پیش)
      سلام
      درمان عدم نعوظ به علت آن بستگی دارد و درمان های متعددی دارد از قرص سیلدنافیل گرفته تا آمپول و وکیوم و در نهایت پروتز. لذا ابتدا بایستی بررسی شود
درحال دریافت اطلاعات

 به راحتی از طریق تلگرام سوالات خود را از دکتر بپرسید و در سریعترین زمان ممکن پاسخ خود را دریافت کنید

کلیک کنید