به سیستم مشاوره پزشکی  دکتر محمد جباری فوق تخصص کلیه و مجاری ادراری خوش آمدید.

 

شما بیمار عزیز می توانید پرسش خود را مطرح و یا حتی فایل مدارک پزشکی خود را پیوست قرار دهید. همچنین برای مشاهده پرسش و پاسخ از دکتر دیگر بیماران سوالات شایع را کلیک کنید

  • تصویر کاربر ناشناس یکشنبه ۲۲ اسفند ۹۵( 9 سال پیش) تعداد بازدید: 299 مشاهده پرسش
    سلام خسته نباشید
    اقای دکتر هر دفعه سوالی پیش اومده برام نفر اول اومدم سراغ شما واقعا ممنونم ازتون
    من با یه دختری مدتیه اشنام بهم کفته جدیدا که احتمالا قسمت مقعد منگوله داره
    که خب حالا معلوم نیس زگیل یا منگوله
    نه من نه خودش تا به حال مقاربت نداشتیم
    فقط بوسه های عمیق فرانسوی ایجاد کردیم
    من ته زبانم برجستگی هایی دارم کنار زبونم قسمت انتهایی دو تا کنار هم اندازه هاشون هم به نظر یکسان نیستن قبلا ازتون پرسیدم شما گفتید پرز چشاییه ولی میترسم
    شدیدا خود بیمار انگارم
    اقای دکتر اینا جدی هستند؟یا جای این فکرا برم پیش روانپزشک؟ همیشه و هر روز در هر قسمت از روز از یه بیماری در حال ترسیدنم انگار
    حالا با این تفاسیر دهانم زگیل وجود داره؟
    دوستم مبتلا به زگیله؟
    بوسه فرانسوی خطرناکه ؟

    خیلی ممنون اقای دکتر واقعا میترسم
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری یکشنبه ۲۲ اسفند ۹۵( 9 سال پیش)
      سلام
      همانگونه که خدمتتان گفتم به نظر من بیماری زگیل در ناحیه زبان با توجه به توضیحاتی که دادید محتمل نیست و فکر می کنم نیاز به روانپزشک داشته باشید
  • تصویر کاربر پريسا یکشنبه ۲۲ اسفند ۹۵( 9 سال پیش) تعداد بازدید: 273 مشاهده پرسش
    سلام خسته نباشيدمن ٣٠ ساله و بچه دار نشدم. تقريبا ١5 ساله كه hpv دارم ولي از نوع غير زگيل. الان جواب پاپ اسميرم ascus شده.بعد از يك ماه دوباره تست دادم كه جوابش بازم همون بود، شش ماه پيش كلپوسكوپي كردم كه مورد خاصي توش نبود فقط نوشته بود بافت سنگفرشي دارم. الان من بايد چه كاري انجام بدم؟ آيا hpv خوب ميشه؟ اين جواب پاپ اسمير خطرناكه؟ميشه خواهشا منو راهنمايي كنيد
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری یکشنبه ۲۲ اسفند ۹۵( 9 سال پیش)
      سلام
      به نظر من جای نگرانی ندارد . تنها کاری که بایستی شما انجام دهید این است که بصورت دوره ای زیر نظر پزشک زنان چکاپ شوید. تا الان که مشکلی نداشتید و انشاالله بعد از این هم مشکلی پیش نخواهد آمد. ASCUS یافته خطرناک و نگران کننده ای نیست ولی همانگونه که خدمتتان گفتم نیاز به پیگیری دارد.
  • تصویر کاربر کمال یکشنبه ۲۲ اسفند ۹۵( 9 سال پیش) تعداد بازدید: 261 مشاهده پرسش
    باسلام مردی 38 ساله هستم مدتی است از عدم نعوظ وزود انزالی شدید دنج می برم خوهشمندم راهنمایی وکمکم کنید . با تشکر
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری یکشنبه ۲۲ اسفند ۹۵( 9 سال پیش)
      سلام
      زودانزالی درمان قطعی ندارد ولی با درواروهایی مثل بیحس کننده های موضعی و قرص هایی مثل پاروکستین 20 میلی یا سرترالین 50 میلی( بصورت دائمی و روزانه یک عدد یا اینکه 6 ساعت قبل از نزدیکی)، می توان آن را کنترل کرد ولی تا زمانی که دارو مصرف می کنید موثر است و با قطع دارو مشکل مجددا ظاهر می شود
      اسپری لیدوکائین 10% یا کرم زایلا-پی یکی از این داروهاست. 20 تا 25 دقیقه قبل از مقاربت و حتی قبل از سفت شدن آلت به کلاهک آلت و زیر آن و یا کلاهک به اضافه نیمه انتهایی آلت یا تمام آلت بزنید(بر حسب شدت زود انزالی و میزان سفتی آلت). حتما بعد از احساس بی حسی و قبل از شروع روابط جنسی آلت خود را بشورید.
      برای عدم نعوظ هم نیاز به معاینه و انجام تست های مربوطه هست ولی اگر بیماری قلبی ندارید می توانید از نصف قرص سیلدنافیل ۵۰ میلی یکساعت قبل از رابطه استفاده کنید.
  • تصویر کاربر بويا یکشنبه ۲۲ اسفند ۹۵( 9 سال پیش) تعداد بازدید: 273 مشاهده پرسش
    با عرض سلام و خسته نباشيد خدمت جناب دكتر اينجانب دچار بيماري زود انزالي كمتر ١٠ ثانيه هستم (سن ٢٣ ساله) ميخواستم دارويي معرفي كنيد جهت برطرف شدن اين بيماري.تشكر
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری یکشنبه ۲۲ اسفند ۹۵( 9 سال پیش)
      سلام
      زودانزالی درمان قطعی ندارد ولی با درواروهایی مثل بیحس کننده های موضعی و قرص هایی مثل پاروکستین 20 میلی یا سرترالین 50 میلی( بصورت دائمی و روزانه یک عدد یا اینکه 6 ساعت قبل از نزدیکی)، می توان آن را کنترل کرد ولی تا زمانی که دارو مصرف می کنید موثر است و با قطع دارو مشکل مجددا ظاهر می شود
      اسپری لیدوکائین 10% یا کرم زایلا-پی یکی از این داروهاست. 20 تا 25 دقیقه قبل از مقاربت و حتی قبل از سفت شدن آلت به کلاهک آلت و زیر آن و یا کلاهک به اضافه نیمه انتهایی آلت یا تمام آلت بزنید(بر حسب شدت زود انزالی و میزان سفتی آلت). حتما بعد از احساس بی حسی و قبل از شروع روابط جنسی آلت خود را بشورید.
  • تصویر کاربر شاهين شنبه ۲۱ اسفند ۹۵( 9 سال پیش) تعداد بازدید: 418 مشاهده پرسش
    خسته نباشيد اقاي دكتر مدتي پيش چند تا دونه ريز روي الت تناسلي من ايجاد شد با ناخن از بين بردمش العان دونه ها زياد تر شدن و گاهي همراه با خارش هست ممنون ميشم راهنماييم كنيد اصفهان هستم وگرنه مزاحمتون ميشدم حضوري .
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری شنبه ۲۱ اسفند ۹۵( 9 سال پیش)
      سلام
      اين ضايعات زگيل تناسلي است و توصيه مي كنم براي درمان حتما به پزشك مراجعه كنيد. خاراندن باعث انتشار آن مي شود.
درحال دریافت اطلاعات

 به راحتی از طریق تلگرام سوالات خود را از دکتر بپرسید و در سریعترین زمان ممکن پاسخ خود را دریافت کنید

کلیک کنید