به سیستم مشاوره پزشکی  دکتر محمد جباری فوق تخصص کلیه و مجاری ادراری خوش آمدید.

 

شما بیمار عزیز می توانید پرسش خود را مطرح و یا حتی فایل مدارک پزشکی خود را پیوست قرار دهید. همچنین برای مشاهده پرسش و پاسخ از دکتر دیگر بیماران سوالات شایع را کلیک کنید

  • تصویر کاربر امیررضا شنبه ۲۱ اسفند ۹۵( 9 سال پیش) تعداد بازدید: 313 مشاهده پرسش
    سلام.اواسط شهریور95 سوزش ادراریم شروع شد.الانم نزدیک 7ماهه سوزش ادراریم قطع نشده.ابتدا علاوه بر سوزش ، تکرر ادراری هم داشتم بامراجعه به پزشک وانجام ازمایش ادرار و سونوگرافی عفونت ادراری تشخیص داده شد و داروی سیپروفلوکساسین برام تجویز کردن.تاحدودی خوب شدم و تکرر ادراریم قطع شد ولی سوزش ادرار به مقدار کمی داشتم.بعد یکی دوماه دوباره سوزش ادراری شدت گرفت و این دفعه تکررادراری نداشتم. پیش دکتر دیگه ای رفتم وسابقموبهش گفتم این دفعه حساسیت تشخیص داده شدو گفتن که بیشتر این بیماری به علت استرس و فشار روانی مربوطه و داروهایی تجویز کردن که بازم دارو ها موثر واقع نشد.برای بار سوم پیش دکتر دیگه ای رفتم این دفعه هم عفونت تشخیص داده شد و دارویdoxycyclineتجویز شد که اثری نداشت.الان هممچنان سوزش ادراری دارم و گاهی اوقات که بیش از حد آب میخورم سوزش قطع میشه ولی چن روز بعد دوباره شروع میشه.توی این چن ماه بیشتر وقتایی که مثانم پره سوزش کمتره.19سال سن دارم . در ضمن نتیجه ازمایش ادرار 7ماه پیشو فرستادم.خیلی ممنون
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری شنبه ۲۱ اسفند ۹۵( 9 سال پیش)
      سلام
      در آمايش ادرار تعداد گلبول هاي سفيد بالاست كه غالبا بيانگر عفونت و يا التهابي در سيستم ادراري تان هست. توصيه من انجام مجدد آزمايش كشت و كامل ادرار و سونوگرافي است. توصيه دومم مصرف روزانه ١٢ ليوان اب در روز است. توصيه سوم اينكه اگر خودارضايي مي كنيد آنرا ترك كنيد
  • تصویر کاربر بدون شنبه ۲۱ اسفند ۹۵( 9 سال پیش) تعداد بازدید: 250 مشاهده پرسش
    پسری ۳۶ ساله هستم تا به یاد دارم دو تا خال گوشتی کوچک در روی ابتدای نوار ختنه گاه داشتم نزدیک به ۱۵ سال پیش یکیشو جدا کردم و حدود ۹ ماه پیش در کنار همون خالی که کنده بودم در سالهای قبل یک برامدگی دیدم که سفید شیری بود و سفت.که به خیال اینکه جوش هست فشار دادم و ماده پنیری از اون خارج شد وبعداز فشاری که دادم یه جورایی بزرگتر شد و تغیر شکل داد و خیلی به زگیل شبیه شد..بعضی وقتا میخوابه و بعضی وقتا برجسته تر میشه ..ضمنا به تعداد کمی در حد دو تا سه تا خال گوشتی که باریکن و سر گرد دارن زیر بغل دارم که بعضی هاش به راحتی کنده میشن …بعد از اینکه مطالب رو خوندم خیلی ترسیدم و اصلا روحیه ندارم .اگه زگیل باشه چه راهی رو پیشنهاد میدین ..ممنون از شما
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری شنبه ۲۱ اسفند ۹۵( 9 سال پیش)
      سلام
      اين ها زگيل تناسلي نيستند و جاي نگراني ندارد.
  • تصویر کاربر با یکشنبه ۲۲ اسفند ۹۵( 9 سال پیش) تعداد بازدید: 282 مشاهده پرسش
    با سلام ، سؤال من در مورد منبسط شدن نقطه ای از مویرگی روی آلت تناسلی ام است که بشکل یک خال که محتوای آن خون محبوس شده میباشد که طی سالیان زیاد بوجود آمده و طی حدود بیست و چند سال از اندازه یک ارزن شروع و تا کنون که باندازه یک عدس بزرگ شده و طی این مدت یکبار هم چند سال قبل مویرگ پاره شده و خون موجود در آن زیر پوست آلت پخش شده بود و بعد از مدتی خون زیر پوست که باندازه یک سانتیمتر مربع پخش بود ، بمرور جذب شده و دیگر آثار خون پخش شده از بین رفت . بعد مدت زمانی مجددا" در همان نقطه قبلی به مرور خونگرفتگی شروع شد و باز الان باندازه یک عدس بزرگ شده است . در صرت امکان توضیح دهید آیا این مورد د ر آینده ایجاد مشکل میتواند کند یا نه ؟ برای اطلاع شما سن من 67 سال است و از سنین نو جوانی واریکوسل بدون ناراحتی داشه ام که بامعاینه و مشاوره پزشک نیازی به معالجه یا جراحی آن توصیه نشد . با تشکر
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری یکشنبه ۲۲ اسفند ۹۵( 9 سال پیش)
      سلام
      چیزی که در عکس دیده می شود شبیه به همانژیوم یا آنژیوکراتوم می باشد و غالبا مشکلی در آینده ایجاد نمی کند البته برای تشخیص دقیق نیاز به معاینه ی حضوری است.
  • تصویر کاربر فرساد شنبه ۲۱ اسفند ۹۵( 9 سال پیش) تعداد بازدید: 391 مشاهده پرسش
    آقاي دكتر من 38 سالمه. گاهي تكررادرار و احساس عدم تخليه كامل وگاهي درد خفيف در بيضه احساس مي كنم.
    در سونوگرافي از پروستات اكوي و حجم پارانشيم نرمال و حجم 2.7*3.7*3.9. و 21 سي سي اعلام شد.
    گاهي حين انزال درد و سوزش خفيفي دارم .
    آيا مصرف سيپرو فلوكساسين موثر است.
    آيا التهاب پروستات مي تواند منجر به بدخيمي گردد.
    در ضمن به دليل مصرف فلوكستين طول مدت رابطه جنسي بيشتر است.آيا اين موضوع مي تواند پروستات را ملتهب كند و راهكار آن چيست
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری شنبه ۲۱ اسفند ۹۵( 9 سال پیش)
      سلام
      آيا مصرف سيپرو فلوكساسين موثر است؟……… بله مي تواند موثر باشد
      آيا التهاب پروستات مي تواند منجر به بدخيمي گردد؟……..نگران اين قضيه نباشيد غالبا اينگونه نيست
      در ضمن به دليل مصرف فلوكستين طول مدت رابطه جنسي بيشتر است.آيا اين موضوع مي تواند پروستات را ملتهب كند و راهكار آن چيست؟…….نه اين موضوع روي التهاب پروستات تاثيري ندارد
  • تصویر کاربر نیما چهارشنبه ۱۸ اسفند ۹۵( 9 سال پیش) تعداد بازدید: 286 مشاهده پرسش
    با سلام و احترام
    آقای دکترچند روز هست که جوش های نسبتا بزرگی در زیر ناحیه شکمی بنده ایجاد شده است و با خواندن مطالبی راجع به زیگیل تناسلی به شدت نگران و پر استرس شده ام. به دلیل اینکه محل سکونت بنده به شهر تهران دور می باشد، می خواستم بزرگواری کنید و در مورد عکس ارسالی بفرمایید که این جوش ها زیگیل تناسلی هستند یا خیر. در صورت امکان دارویی را برای بنده پیشنهاد کنید.
    با سپاس فراوان
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری چهارشنبه ۱۸ اسفند ۹۵( 9 سال پیش)
      سلام
      این ضایعات زگیل نیستند ولی امکان تجویز دارو از این طریق نمی باشد
درحال دریافت اطلاعات

 به راحتی از طریق تلگرام سوالات خود را از دکتر بپرسید و در سریعترین زمان ممکن پاسخ خود را دریافت کنید

کلیک کنید