به سیستم مشاوره پزشکی  دکتر محمد جباری فوق تخصص کلیه و مجاری ادراری خوش آمدید.

 

شما بیمار عزیز می توانید پرسش خود را مطرح و یا حتی فایل مدارک پزشکی خود را پیوست قرار دهید. همچنین برای مشاهده پرسش و پاسخ از دکتر دیگر بیماران سوالات شایع را کلیک کنید

  • تصویر کاربر عليرضا چهارشنبه ۱۸ اسفند ۹۵( 9 سال پیش) تعداد بازدید: 254 مشاهده پرسش
    تعدادي تبخال روي شرمگاه من زده بنظر شما خطرناك هست؟
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری چهارشنبه ۱۸ اسفند ۹۵( 9 سال پیش)
      سلام
      تبخال تناسلی بیماری خطرناکی نیست ولی تا آخر عمر با شما خواهد بود و هر از چندگاهی عود خواهد کرد.
  • تصویر کاربر سلام چهارشنبه ۱۸ اسفند ۹۵( 9 سال پیش) تعداد بازدید: 245 مشاهده پرسش
    تعداد اسپرم ١٣5ميليون 65 درصد نرمال تحرك گريد ا ١٢درصد گريد ب 6١ درصد گريد سي ٢١درصد وگريد د 6درصد
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری چهارشنبه ۱۸ اسفند ۹۵( 9 سال پیش)
      سلام
      این آزمایش نرمال هست و مشکلی وجود ندارد
  • تصویر کاربر سلام. چهارشنبه ۱۸ اسفند ۹۵( 9 سال پیش) تعداد بازدید: 2135 مشاهده پرسش
    سلام. من دیابت دارم . دو سه سالی میشه مشکل عدم نعوظ و زود انزالی پیدا کردم. به دکتر مراجعه کردم و قرص ویزارسین برام تجویز کرد که نزدیک به دوسالی مصرف کردم اوایل خوب بود اما الان تاثیری در نعوظ من نداره . به شکلی که تقریبا حالت نعوظ رو اصلا من ندارم. میخواستم ببینم راهی هست برای درمان عدم نعوظ ؟
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری چهارشنبه ۱۸ اسفند ۹۵( 9 سال پیش)
      سلام
      دیابت از بیماری هایی است که با تاثیر منفی روی اعصاب و عروق ناحیه تناسلی می تواند باعث اختلالات جنسی شود. اگر میل جنسی خوبی دارید ولی حتی با ویزارسین هم اخیرا به نعوظ نمی رسید توصیه می کنم: ۱- قند خون را زیر نظر متخصص غدد بخوبی کنترل کنید. ۲- ورزش کنید ۳- از نظر قلبی عروقی بررسی شوید ۴- سونوگرافی کالر داپلر از عروق کاورنوزال با تزریق پاپاورین انجام دهید (البته با نسخه ارولوژیست)
  • تصویر کاربر سونیا چهارشنبه ۱۸ اسفند ۹۵( 9 سال پیش) تعداد بازدید: 266 مشاهده پرسش
    روی واژن 2 تیکه لک دایره شکل کوچیک هست می خواستم بدونم این میتونه زیگیل باشه؟یا چیز دیگه ای؟
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری چهارشنبه ۱۸ اسفند ۹۵( 9 سال پیش)
      سلام
      در ین عکس ها به زگیل شبیه می باشد
  • تصویر کاربر علی چهارشنبه ۱۸ اسفند ۹۵( 9 سال پیش) تعداد بازدید: 432 مشاهده پرسش
    با سلام
    دکتر پدر بنده قبلا یه آزمایش psi انجام داد که اندازه آن برابر با 97 شده سپس بعد از دکتر رفتن در لرستان و دادن آنتی بیوتیک نه تنها پایین نیامده بلکه بالاتر رفته
    سپس دکتر ازمایش نمونه برداری انجام داده در بیمارستان محب
    لذا از شما خواهشمند است در صورت امکان نتیجه آزمایش را دیده و نظر خود را اعلام کنید
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری چهارشنبه ۱۸ اسفند ۹۵( 9 سال پیش)
      سلام
      با توجه به بدخیمی در گزارش پاتولوژی نموه برداری از پروستات قدم اول بررسی های بیشتر از این بابت است که آیا انتشار بیماری در دیگر نقاط بدن دارد یا خیر. لذا ابتدا بایستی اسکن استخوانی و سی تی اسکن و آزمایشات مربوطه و عکس ریه گرفته و سپس براساس آن ۳ روش درمانی را می توان پیش گرفت: ۱- هورمون درمانی همراه با پرتو درمانی ۲- هورمون درمانی به تنهایی ۳- جراحی پروستات
درحال دریافت اطلاعات

 به راحتی از طریق تلگرام سوالات خود را از دکتر بپرسید و در سریعترین زمان ممکن پاسخ خود را دریافت کنید

کلیک کنید