به سیستم مشاوره پزشکی دکتر محمد جباری فوق تخصص کلیه و مجاری ادراری خوش آمدید.
خاموش کردن V.P.N
لطفا برای پرداخت حتما ف.ی.ل.ت.ر ش.ک.ن V.P.N خود را غیر فعال کنید.
شما بیمار عزیز می توانید پرسش خود را مطرح و یا حتی فایل مدارک پزشکی خود را پیوست قرار دهید. همچنین برای مشاهده پرسش و پاسخ از دکتر دیگر بیماران سوالات شایع را کلیک کنید
لیست پرسشها (58,600 پرسش)
جیران دوشنبه ۱۶ اسفند ۹۵( 9 سال پیش) تعداد بازدید: 315 مشاهده پرسش
سلام دکتر مریضتون هستم جواب پاتالوژی اومد ممکنه بررسی کنید-
دکتر محمد جباری
یکشنبه ۱۵ اسفند ۹۵( 9 سال پیش)
سلام
خوشحالم که زنده هستید. خوشبختانه فقط متاپلازی هست و خبری از دیسپلازی و تغییرات بدخیمی در گزارش نمونه برداریت نیست و با توجه به سابقه ی سقط و نیز عفونت قارچی که گزارش شده ممکن است علت متاپلازی همین موارد باشد با اینحال با توجه به مثبت بودن تست HPV بهتر است زیر نظر متخصص زنان پیگیری های دوره ای ات را ادامه دهید. -
جیران یکشنبه ۱۵ اسفند ۹۵( 9 سال پیش)
ممنون خودم هم باورم نمیشه زنده موندم کار خاصی لازم نیس انجام بدم ؟
برای واکسن اردیبهشت مزاحمتون میشم.
این ویروس ها بعد از 8 ماه پاکسازی میشن؟ -
دکتر محمد جباری
دوشنبه ۱۶ اسفند ۹۵( 9 سال پیش)
فقط براساس نظر متخصص زنان پیگیری های دوره ای تان را جدی بگیرید. دوره های بعدی واکسن را تزریق کنید و بدانید که غالبا ویروس از بدن پاکسازی می شود. - نمایش سایر 2 پاسخ
-
- سلام میخواستم بدونم باید چه مدت بعد از مصرف استرویید آزمایش اسپرم بدهم تا جوابش معقول باشه؟در سوال قبلیم عرض کرده بودم چه میزان استرویید مصرف کرده ام
-
دکتر محمد جباری
یکشنبه ۱۵ اسفند ۹۵( 9 سال پیش)
سلام
حداقل 3 ماه بعد از قطع دارو. البته گاه تا یکسال هم طول می کشد تا اسپرم ها طبیعی شوند
-
- سلام آقای دکتر من مدتی حدود 4سال خودارضایی میکردم و به لطف خدا دو سالی هست ترکش کردم مدتی که خودارضایی داشتم از خروج منی جلوگیری میکردم و الان منی که ازم خارج میشه جهش نداره و من نگرانم و برا درمان همیشگی اون باید چیکار کنم؟؟ممنون
-
دکتر محمد جباری
یکشنبه ۱۵ اسفند ۹۵( 9 سال پیش)
سلام
عدم جهش منی بیماری محسوب نشده و اهمیت چندانی هم ندارد و ارتباط چندانی هم با خودارضایی ندارد. جهش منی با ورزش و تقویت عضلات کف لگن بهتر می شود و در ضمن هرچه فرد در رابطه لذت بیشتری ببرد جهش منی بیشتر خواهد بود.
-
- سلام خوبين؟ دكتر عزيز من از شهرستان زاهدان پيام ميدم باتوجه به اينكه سابقه سنگ كليه بصورت ارثي داشتم و چندين بار سنگ دفع كردم كه با تشخيص ازمايشگاه بعلت رسوب كلسيم سنگ تشكيل شده ،مدتي پيش هم به عفونت اداري مبتلا شدم كه با نظر پزشك قرص سيپروفلوكساسين مصرف كردم الان يك هفته هستش كه مفصل يكي از انگشتان دست راستم متورم شد و همراه با درد شده،بعد دو روز تقريبا بصورت كم وبيش بقيه مفاصل هم درد ميگيرن چند لكه پوستي هم روي نقطه هاي مختلف بدنم بوجود اومد كه هنوزم هستش اينجا ازمايش گرفتم باتوجه به ازمايشم ايا ميشه تشخيص داد مشكل چيه؟ من 4 شنبه عصر ميرسم تهران و پنج شنبه تهران هستم و جمعه بليط برگشت دارم لطفا منو راهنمايي كنيد ممنون از لطفتتون
-
دکتر محمد جباری
یکشنبه ۱۵ اسفند ۹۵( 9 سال پیش)
سلام
احتمال دارد از عوارض سیپروفلوکساسین باشد که بهش حساسیت داشته اید با این حال ابتدا توصیه می کنم اگر هنوز این دارو را استفاده می کنید آنرا قطع نمائید و توسط یک متخصص روماتولوژیست معاینه شوید.
-
- وجود یک لکه سر آلت تناسلی و وجود دانه های سفید دور سر آلت
-
دکتر محمد جباری
یکشنبه ۱۵ اسفند ۹۵( 9 سال پیش)
سلام
لیکن پلان- این لک سر آلت به نظر لیکن پلان هست . لیکن پلان یک بیماری التهابی نسبتاً شایع پوست و مخاط است و منشا آن خودایمنی است. یعنی سیستم ایمنی بدن در طی این بیماری علیه بخشهای طبیعی پوست، مخاط، مو و یا ناخن خود فرد فعال میشوند.علت اصلی آن تاکنون ناشناخته باقیمانده است. قابل ذکر است که این بیماری مسری نیست، یعنی از شخصی به شخص دیگر انتقال نمییابد ولی استرس میتواند این بیماری را بدتر کند. لیکن پلان یک بیماری مزمن است اما در بسیاری از موارد طی دو سال کاملاً از بین میرود. در درمان این بیماری معمولاً از پمادهای موضعی کورتونی و گاهی استرویید خوراکی استفاده میشود، و اگر خارش دارد برای درمان خارش می توان از آنتی هیستامین ها استفاده کرد.
دانه های دور سر آلت پاپول های مرواریدی پنایل هستند که طبیعی بوده و نیازی به درمان ندارد.
-
درحال دریافت اطلاعات
به راحتی از طریق تلگرام سوالات خود را از دکتر بپرسید و در سریعترین زمان ممکن پاسخ خود را دریافت کنید

