به سیستم مشاوره پزشکی  دکتر محمد جباری فوق تخصص کلیه و مجاری ادراری خوش آمدید.

 

شما بیمار عزیز می توانید پرسش خود را مطرح و یا حتی فایل مدارک پزشکی خود را پیوست قرار دهید. همچنین برای مشاهده پرسش و پاسخ از دکتر دیگر بیماران سوالات شایع را کلیک کنید

  • تصویر کاربر بهروز چهارشنبه ۱۱ اسفند ۹۵( 9 سال پیش) تعداد بازدید: 5901 مشاهده پرسش
    با سلام اینجانب موقع سکس نا خودگاه دچار زود انزالی و در خیلی از مواقع قبل از مغارمت با توجه به اینکه خودم رو کنترل میکنم دچارخود ارضایی میگردم ، که موجب نارضایتی و افسردگی شدید بین خودم و همسرم گردیده ام ، حتی از اسپری های تاخیری و کاندوم های تاخیری و… استفاده کرده ام که هیچ تاثیری نداشته است ، لذا خواهشمند است راهکار مناسب را پیشنهاد فرمایید
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری چهارشنبه ۱۱ اسفند ۹۵( 9 سال پیش)
      سلام
      زودانزالی درمان قطعی ندارد ولی با درواروهایی مثل بیحس کننده های موضعی و قرص هایی مثل پاروکستین 20 میلی یا سرترالین 50 میلی( بصورت دائمی و روزانه یک عدد یا اینکه 6 ساعت قبل از نزدیکی)، می توان آن را کنترل کرد ولی تا زمانی که دارو مصرف می کنید موثر است و با قطع دارو مشکل مجددا ظاهر می شود
      اسپری لیدوکائین 10% یا کرم زایلا-پی یکی از این داروهاست. 20 تا 25 دقیقه قبل از مقاربت و حتی قبل از سفت شدن آلت به کلاهک آلت و زیر آن و یا کلاهک به اضافه نیمه انتهایی آلت یا تمام آلت بزنید(بر حسب شدت زود انزالی و میزان سفتی آلت). حتما بعد از احساس بی حسی و قبل از شروع روابط جنسی آلت خود را بشورید.
      در مورد شما شاید قرص ها بهتر اثر کنند.
  • تصویر کاربر علي چهارشنبه ۱۱ اسفند ۹۵( 9 سال پیش) تعداد بازدید: 273 مشاهده پرسش
    سلام من متولد ارديبهشت هشتاد و يك هستم و قدم ١٦٧ و وزنم هفتاد كيلو هستش.طول الت تناسلي من در حالت نعوظ بين هشت تا نه سانت و خيلي نازك هستش و طول هر بيضه پنج سانت در ضمن نسبت به همكلاسيهام خيلي التم كوچيكه ميخواستم ببينم ايا من دچار بلوغ ديررس شدم؟در ضمن موهاي ناحيه زهار در اومده ولي هنوز صدام دورگه نشده.اگر دچار بلوغ ديررس نشدم پس اين چه بيماري ممكنه باشه؟
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری چهارشنبه ۱۱ اسفند ۹۵( 9 سال پیش)
      سلام
      بلوغ دیررس نیست ولی بلوغ مراحلی دارد و در یک بازه زمانی حدود 2 تا 3 سال رخ می دهد و تابع ژنتیک, ارث, نژاد و نیز محیط می باشد. ضمن اینکه سایز الت شما با توجه به سن تان طبیعی است بایستی بدانید که نبایستی خودتان را با دیگران مقایسه کنید همانطور که دیگر ویژگی های فیزیکی و جسمانی شما با دیگر همکلاسی هایتان نیز متفاوت می باشد
  • تصویر کاربر محمد چهارشنبه ۱۱ اسفند ۹۵( 9 سال پیش) تعداد بازدید: 273 مشاهده پرسش
    سلام خسته نباشید حدود یک هفته است درنواحی بیضه و التم و کنار بیضه هام یه سری جوش هایی سفید زده شده و الان درحال تکثیر هست. میخاستم ببینم مشکل چیه و درمانش چجوری هست؟؟؟ ممنون
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری چهارشنبه ۱۱ اسفند ۹۵( 9 سال پیش)
      سلام
      کیفیت عکس از نظر وضوح و روشنایی برای تشخیص اصلا مناسب نیست عکس ها تاریک هست لطفا عکس های بعتری بفرستید
  • تصویر کاربر ساسان چهارشنبه ۱۱ اسفند ۹۵( 9 سال پیش) تعداد بازدید: 312 مشاهده پرسش
    با سلام پسری بیست ساله دارم که متاسفانه از بدو تولد فاقد بیضه بوده و دارای الت تناسلی کوچک و یااصطلاحا میکرو پنیس مس باشد خواستم بپانم عمل پروتز بیضه و آلت چاره ساز می باشد یا خیر و اگر جواب مثبت است هزینه عمل را لطف بفرمایید.
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری چهارشنبه ۱۱ اسفند ۹۵( 9 سال پیش)
      سلام
      پروتز آلت برای درمان ناتوانی جنسی است نه افزایش سایز آلت لذا از کاشته پروتز آلت سودی نمی برید. برای پروتز بیضه هم اگر کیسه بیضه خوب رشد کرده باشد و بزرگ باشد امکان کاشت پروتز بیضه هست
  • تصویر کاربر محمد سه شنبه ۱۰ اسفند ۹۵( 9 سال پیش) تعداد بازدید: 321 مشاهده پرسش
    سلام آقاي دكتر
    من مريضتون هستم
    دوبار آمدم خدمتتون واسه اين موضوع
    بار اول آزمايش ادرار دادين كه جواب منفي بود و مشكلي در ادرار نبود
    بار دوم ٢ تا پماد دادين
    ١. كورتينيل
    ٢. آئروتكس
    و داروي تارانكس
    گفتين ١ هفته اول پماد بزن
    اگر خوب نشد از دارو هم استفاده كن
    پماد در روزهاي اول به مقدار قابل توجهي از سوزش كاهيد ولي هنوز هم وجود داشت
    من از هفته دوم تاوانكس هم روزي ١ عدد خوردم (٩ روز)، از همون روز اول تاثير زيادي داشت و در انتهاي دوره خوب بود
    بعد از حدود ٥ روز سوزش به مقداري بازگشت
    الان سوزش خفيف دارم
    خيلي خيلي كمتر از روز اولي كه واسه معاينه آمدم
    ولي هنوز موقع ادرار كمي و موقع انزال مقداري بيشتر اذيت ميشوم
    مي خواستم بدونم چه كاري بايد بكنم
    بيام مطب دوباره خدمتتون؟!
    يه آزمايش سواپ هم نوشته بودين كه باهاتون همون موقع صحبت كردم گفتين فعلا لازم نيست
    مي خواد اونو انجام بدم؟!
    يا داروي جديد واسم مينويسيد؟!
    ممنون از وقتتون
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری سه شنبه ۱۰ اسفند ۹۵( 9 سال پیش)
      سلام
      بهتره تستی که براتون نوشتم را انجام دهید و با جواب آن مراجعه کنید
درحال دریافت اطلاعات

 به راحتی از طریق تلگرام سوالات خود را از دکتر بپرسید و در سریعترین زمان ممکن پاسخ خود را دریافت کنید

کلیک کنید