به سیستم مشاوره پزشکی دکتر محمد جباری فوق تخصص کلیه و مجاری ادراری خوش آمدید.
خاموش کردن V.P.N
لطفا برای پرداخت حتما ف.ی.ل.ت.ر ش.ک.ن V.P.N خود را غیر فعال کنید.
شما بیمار عزیز می توانید پرسش خود را مطرح و یا حتی فایل مدارک پزشکی خود را پیوست قرار دهید. همچنین برای مشاهده پرسش و پاسخ از دکتر دیگر بیماران سوالات شایع را کلیک کنید
لیست پرسشها (58,600 پرسش)
بهراد دوشنبه ۹ اسفند ۹۵( 9 سال پیش) تعداد بازدید: 255 مشاهده پرسش
توسط یک دکتر ناشی موقع زدن سون مجرای ادرار پاره شد ویک بار عمل جراحی انجام دادم ولی سوراخ تا نصفه بیشتر نیست وموقع ادرار اذیت میشم ایا با یک بار عمل میشود تا سر الت تمامشود هزینه چقدر است-
دکتر محمد جباری
دوشنبه ۹ اسفند ۹۵( 9 سال پیش)
سلام
توی این عکس ها سوراخ مجرای ادراری مشخص نیست. الان دقیقا سوراخ ادراری که ادرار خارج می شود کجاست؟
چند بار عمل شده اید؟
به چه دلیل برایتان سوند زده شده است؟
سوراخ اولیه ادرار قبل از هر عملی دقیقا کجا بوده است؟
آیا انحنای آلت هم دارید؟
-
- سلام جناب اقاي دكتر جباري
اينجانب در مرداد ماه ١٣٩٥ عمل روباتيك پروستات انجام داده ام و پروستات رو برداشته اند در ابان مان ماه PSA را انازه كرفته ام هفت صدم بوده است و در اسفند ٩٥ ازمايش داده ام مقدار ان سيزده صدم شده است به نظر شما براي ادامه درمان چه كار بايد انجام دهم-
دکتر محمد جباری
دوشنبه ۹ اسفند ۹۵( 9 سال پیش)
سلام
PSAقبل از عمل، گلیسون اسکور بیوپسی، نتیجه پاتولوژی و تصویر برداری های قبل از عمل در تصمیم گیری موثر است ولی در کل زیر دو دهم دال بر عود نیست و توصیه می کنم 3 ماه بعد از آخرین آزمایش مجدد PSA را چک کنید
-
- سلام اقا دکتر
بنده قسمت ختنه گاه الت تناسلیم زگیل ریز گوشتی هست میخواستم بدونم زگیل تناسلی هست ؟؟؟
عکسشون براتون ارسال کردم-
دکتر محمد جباری
دوشنبه ۹ اسفند ۹۵( 9 سال پیش)
سلام
این ها پاپول های مرواریدی پنایل بوده و طبیعی هستند و زگیل محسوب نشده و خطری هم برایتان ندارد
-
- دردعمل واریکسول تا چه مدتی هست
-
دکتر محمد جباری
دوشنبه ۹ اسفند ۹۵( 9 سال پیش)
سلام
نمی توان زمان دقیقی را مشخص کرد به روش عمل و میزان برش و …… و همچنین میزان واکنش بدن به درد بستگی دارد . در کل شدت درد بایستی روند نزولی داشته باشد و بقول معروف: “هر روز بهتر از دیروز” باشد. البته هر چه فشار کاری کمتر باشد درد زودتر بهبود می یابد
-
- سلام اقای دکتر.39 ساله ام و از 5 سال پیش حین مقاربت بطورناگهانی حالت سفتی التم کم شد واز اون ببعد مشکل نعوظ رو پیدا کردم .کمی با خانومم چالش داشتم البته..اغلب ازمایشات نرمال بود ولی پروستات ملتهب بود و فشار ادرارم کم کم ضیف شد.و الانم فشار ادرارم ضعیفه.البته اندیکاسیون دارو نداشتم.نعوظ صبحگاهی دارم البته با بسامد کم اما وقتی ورزش سنگین می کنم بسامد و قدرت نعوظ صبحگاهیم بیشتر میشه که شکم رو بطرف مسایل وریدی برده.اوایل تادالافیل خوب جواب میداد ولی بعد اثرش کم شد و بخاطر سردرد ترکش کردم .3 ساله طلاق گرفتم اما مشکل کماکان هست.آیا سونوگرافی بیضه لازم هست .البته چند سال پیش تمام آزمایشات هورمونی و خونی رو دادم اما چیز زیاد پاتولوژیکی پیدا نکردم . ضمنا من یک کلیه ام رواهدا کردم سال 79.میشه اسم کلیه آزمایشات رو بفرمایید تا در مشهد بگیرم و با دست پر خدمتتون بیام؟ضمنا به masturbation حالت اعتیاد داشته و دارم و اونجا فانکشنم بهتره البته نه خیلی خوب که بگم نرماله …احتیاج به تحریکات لمسی دارم..با توجه باینکه میل باین کارو دارم ولی فانکشنم خوب نیست اذیت میشم ممنون می شم کمکم کنید. خدا عوضتون بده.
-
دکتر محمد جباری
دوشنبه ۹ اسفند ۹۵( 9 سال پیش)
سلام
با توجه به توضیحاتی که دادید به نظر میرسد که مشکل شما بخشی منا روانی و بخشی هم بخاط عادت به خدارضایی باشد و بیشتر توصیه می کنم با یک سکسولوژیست ( روانشناسی که در زمینه بیماری های مرتبط با سکس فعالیت می کند) مشورت نمائید. با اینحال آزمایشات مورد نیاز شامل موارد زیر هست:
LH, Prolactin. Testosterone (total, free), SHBG, T4, TSH, FBS, Chol, TG,HDL, LDL, PSA
-
درحال دریافت اطلاعات
به راحتی از طریق تلگرام سوالات خود را از دکتر بپرسید و در سریعترین زمان ممکن پاسخ خود را دریافت کنید

